DAVET;

85 23 16
                                    

Eve geçtiğimde Ahu oturuyordu. Yanına gidip oturdum. Bana dönüp "iyi misin?"
"Evet hemde çok." dedim neşeli bir sesle. Devam ettim. "Neden bu kadar endişeleniyorsun?"
"çünkü senin arkadaşınınım."
"Haklısın." dedim ve sarıldım." Sen de neler var? Anlat bakalım." dedim heycanlı sesimle.
"Berke' den hoşlanıyorum. Sadece aramızda. Tamam mı kimse duymasın." dedi. Ben biraz şoktan sonra "tamam." dedim. "Ciddi misin?"
"Evet çok yakışıklı ve bu benim hoşuma gitme sebebim ama bana bakmıyor bu da beni üzüyor." dedi ve ekledi. "Aranızda bir şey varmı?" dedi. Ben "hayır, ne olabilir ki? Ben zaten Ares ile sevgiliyim." dedim ve ekledim. "Mehtap' ı çağıralım da gelsin kız kıza takılalım." dedim. "Tamam ben arıyorum o zaman." dedi. Eline telefonu alıp kulağına yerleştirdi.
"Tatlım ge de oturalım."
"........."
"Tamam bekliyoruz." dedi ve kapadı. Beraber mutfağa girdik. Ahu' ya sordum. "Yemek yapmayı biliyor musun?"
"Evet beğenen çok olur." dedi gülümseyerek.
"Sen yemek ben tatlı yapayım. Ne dersin?"
"Bana uyar." dedi. Ben meyveli bir pasta yapmaya başladım. Ahu' ise pizza yapacağını söyleyip işe koyuldu. Biz bunları yaparken bir yandan da konuşuyorduk. "Berke' yi de çağıralım mı?" biraz düşündüm. "Tamam Ümit ile Ares' i de çağırırız." dedim. Dedim ama Ares' e nasıl ulaşacağım. Berke gelirse Ares te gelmeli. Ahu' ya söyleyip odama geçtim. Dolaptan ceketi alıp cepteki kartı çıkardım. Numarası var. Numaryı telefona kayıt ettim ve aşağı indim. Fırına bıraktığım keke baktım. Piştiğini görünce fırından aldım ve süslemeye başladım. Erkeklerde geleceği için Ahu daha çok yaptı. Ben işimi bitirmiştim. Telefonu elime alıp Mehtap' ı aradım. "Ümit' i de al gel olur mu Mehtap?"
"Olur canım hadi görüşürüz." dedi ve telefonu kapadım. Ahu'nun yanına gidip "Ahu sen Berke' yi çağır. Olur değil mi?"
"Olur olur. Ares miydi neydi sen de onu çağır."
"tamamdır." dedim salona geçip Ares' i aradım.
"Ares napıyorsun?"
"Arkadaşlarla oturuyorum da sen kimsin?"
"Ben Çiğdem."
"Tanıyamadım." oha adımı bile bilmiyor. "Fahişenin arkadaşı." dedim sinirle. "Haa hatırladım." dedi gülerek ve ekledi "numaramı nerden aldın?"
"Şeyy öğrenci kartından."
"Biran önce onu senden almam lazım. Ne diyordun?"
"Şimdi bize gelsene."
"Niye?"
"Çünkü arkadaşlarla bizim evde toplanıyoruz."
"Sen bu sevgili işini fazla ciddiye alma demiştim. Bir hafta sonra ayrılacağız."
"İyi ya zaten seni aramamalıydım. Ha haftaya, ha şimdi ayrılmışız." dedim ve yüzüne kapadım. Sinirlenmiştim. Farkında olmadan akan göz yaşlarımı sildim. Ahu yanıma geldi. "Ne oldu tatlım?"
"Ares ile tartıştım." bana sarıldı ve ben de ona. Ben neden ağlıyordum. Ares' i seviyor muydum? Oysa tehlikeli birisi. O bana göre değil. Ahu mutfağa girip kalan işlerini bitirdi. Ben de sofrayı hazırlamaya başladım. Ahu üzerini değiştirip Berke' yi çağırmaya gitti. Ben üzerimi değiştirme gereği duymadım. Biraz zaman geçtikten sonra zil çaldı. Gidip kapıyı açtım. Gelen Mehtap ile Ümit idi. İçeri geçip oturdular. Peşine Ahu ile Berke geldi. Onlarda oturdu. Kızlarla mutfağa geçtik. Sofradaki eksikleri hazırlıyorduk. Mehtap' a dönerek:
"İşin yoksa bugün bizde kalsana." dedim. Ahu ordan atıldı.
"Evet çok güzel olur Mehtap." dedi çocuk gibi.
"Tamam kalıyorum ama anneme haber vermeliyim." dedi. Ahu Mehtap' a sarıldı. Sonra gelip bana sarıldı. Şuan üçümüzde gülüyorduk. Eksikleri tamamlayıp erkeklerle sofraya oturduk. Berke gülüyordu. Neden gülüyordu? Gerçi herkes gülüyordu. Acaba Ares gelmediği için mi gülüyordu? Geçenlerde sorusunun karşılığında onu terslemiştim. Bana sinirli olması gerkiyor. Neyse konuşarak yemeklerimizi bitirmiştik. Kızlarla sofrayı topladık. Ahu pastayı ve tatlıları tabaklara koyarjen, ben de cipsleri tabaklara koyuyordum. Mehtap ise kolaları bardaklara dolduruyordu. Berke ile Ümit de film seçiyorlardı. O anda zil çaldı. Ahu' ya dönerek "ben bakarım." dedim ve kapıyı açmak için ilerledim. Salondan geçerken Ümit "bu kim?" dedi. Cevap olarak "bulmiyorum." dedim ve kapıya yöneldim. Kim geldi ki? Kapının kolunu tutup aşağı indirdim. Kapı açıldığında karşımdaki kişi Ares' ti. "Merhaba" diyerek içeri girdi. Bunu herkese söylemişti. Mutlu olmuştum beni yalnız bırakmadığı için.

Berke' den;
Kapı çaldığı için gidip kapıyı açtım. Gelen Ahu idi. Hemen içeri geçip oturdu. Ben ayakta ona bakıyordum. Lafa geçti. "Bugün arkadaşlarla evde toplanıyoruz. Sen de gelsene." dedi Ares' in orda bulunacağını bildiğim için kabul etmek istemedim. Ama Çiğdem orda olacağını düşünüp "tamam galiyorum." dedim. Ahu bunu duyar duymaz bir sevin ile yerinde zıpladı. "Bekle geliyorum." diyip yukarıdaki odama çıktım. Üzerimi değiştirip aşağıda beni bekleyen Ahu' nun yanına indim. Evden çıkıp onların eve girdik. Mehtap, Ümit ve Çiğdem ordaydı. Çiğdem' e karşı içimde bir tuhaflık vardı ve hala var. Ondan hoşlanıyor muyum? Bu sorunun cevabını ben bile bilmiyorum. İçeride Çiğdem' in sevgilisi olan Ares yoktu. Bu beni mutlu etmişti. Yemek faslından sonra Ümit ile film seçiyorduk. Zil çaldı. Çiğdem kapıya doğru giderken Ümit "bu kim?" dediğinde Çiğdam "bilmiyorum." diyerek cevap verdi ve kapıyı açtı. Ben de kapının arkasındaki kişiye bakıyordum. Gelen kişi Ares' ti "merhaba." diyerek içeri girdi.

Ares' ten;
Çiğdem' in telefonu yüzüme kapatmasından sonra arkadaşlardan ayrılıp eve geçtim. Dolaptan kahve rengi bir t-sihirt ve kırmızı dar kesim bir pantolon alıp giyindim. Aklımdan çıkmayan Çiğdem vardı. Çok mu kötü davrandım ona? Biraz zaman geçtikten sonra Çiğdem' in eve geldim. Kapıyı açan Çiğdem idi. Beni görünce şaşırmıştı. "Merhaba." diyerek içeri geçtim.


KORKUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin