Zil çaldığı için hemen ayaklanıp kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda 40 yaşlarında bir teyze ve elinde bir tabak kurabiyeye rastladım. Hemen "buyrun" dedim ve içeri girmesi için kenara geçtim.Teyze de hemen içeri girdi. "Ben karşı komşun tatlım."dedi. Dedi ama bir kibar dedi ki o kadından bu sesi beklemiyordum. O yüzden çok şaşırdım.Biraz sonra adını öğrendiğim Meliha teyzem gitti.Ben de odama gidip rahat bişeyler giydim.Mutfağa girip dolaptan bir kasa puding alıp televizyonun karşına geçtim ve bir cd taktım. Taktığım cd romantik bişeydi izlemeye başladım.
************************************
Uyandımda koltuktaydım. Yine mi televizyonun başında uyumuştum. Saate baktığımda 08.45 'ti. Biraz da yatakta oyalandım. Sonra kalkıp yeni aldığım sarı t-shirtümü, üzerine siyah ceketimi ve altıma siyah sarı pileli eteğimi dolaptan çıkarıp giyinmeye başladım. Ordan makyaj masasına oturdum. Eyeliner ve maskaramı sürdüm. Dudağıma ise hafif bir pembe renk ruj sürdüm. Cüzdanımın içine baktım. Param yeteri kadar vardı. Aşağı kata inip siyah babet ayakkabılarımı giydim. Kapıyı kitleyip anahtarı çantaya attım ve yürümeye başladım. Yolda yürüdüğüm insanları inceleyerek sağa sola bakıp ilerliyorum. Bankaya vardığımda alacağım çantanın hayalini kuruduğum da yüzümde oluşan tebessüm ve sevinçle parayı çekip bir taksiye atlayıp taksiciye Beykoz'a deyip arkama yaslanıp yolu izleyerek devam ettim. Taksici neden bana bakıyordu.Meraklı ve kınayıcı gözlerle bana bulaşma bakışı attıktan sonra duralım işareti verdim. Hemen inip bir mağaza'ya girdim. Mor üzeri yaşil desenli bir çantayı aldım. Hemen yanında ki çantayı gördüğüm de ise hayran kalıp aldım. Çünkü desenleri çok hoşuma gitmişti. Kasiyere gidip parasını verdikten sonra dışarı çıktım. Hava öyle güzel ki insan sebepsiz yere mutlu oluyordu. Biraz şekerleme alıp oralar da duran taksiye bindim. Bu taksici biraz önce ki taksiciydi. Hemen adresi verip camdan dışarı bakmaya başladım. Taksiciyi yine dikiz aynasından bana bakarken yakaladım. "Ne bakıp duruyorsun be" dedim. Sanım biraz sesli demiştim. Ben insanlara sinirlendiğimde ağzıma geleni söylüyorum. Napıyım ben de böyleyim. Taksici şok olmuş bana bakıyordu hemen kafamı çevirip yola bakmaya devam ettim. Çaktırmadan bakıyor mu diye baktım ama daha bakmıyordu. Büyük bir zafer kazanmış gibi belli etmeden tebessüm ettim. Kapının önüne gelince parayı verip indim. Eve girdim çok acıkmıştım. Elimdekileri bırakıp, ceketimi astım. Mutfağa geçip soslu makarna yapmaya ve yanına çoban salatası yapmaya karar verdim. Karşı komşum aklıma gelince ıslak kek te yapmaya başladım. Biraz uzun zaman geçti ama hepsini muhteşem şekilde yaptım.
***********************************Komşumun bana getirdiği kurabiyeleri bir güzel yiyip boş tabak gönderemezdim. Bu yüzden tabağı ıslak kekle doldurdum. Akşam soğuğu olduğu için üzerime ince bir hırka aldım ve dışarı çıktım. Meliha teyzemin ziline bastım.biaz sonra teyzem kapıyı açtı.
"Hayırlı akşamlar teyzeciğim."dedim gülümseyerek.
"Hayırlı akşamlar yavrum."diyerek cevap verdi. Hemen ardından "geç içeri geç geç." diyerek beni içeri aldı. İçeri girdiğimde siyah saçları şekilli, gözleri kendini daha yakışıklı hâle getirmiş, üstü başı düzenli tanımadığım biri vardı. Zengin birine benziyordu. Teyzem yanıma geldi. "Otur kızım." diyerek beni oturttu. Hemen yanımada kendisi oturdu."Buda benim oğlum." dedi. Yakışıklı çocuğu göstererek. Ben de ona hitaben "Ben karşı komşunuz, adım Çiğdem." dedim kendimi tanıtmak amacıyla. O da ilgi çeken sesiyle " Tanıştıma memnun oldum Çiğdem , ben de Berke." dedi. "Tanıştıma memnun oldum." dedim en tatlı sesimle. Teyzeme dönerek "teyzeciğim size kek yapmıştım." diyerek tabağı ona uzattım. Oda alıp "ben bir çay koyayım."dedi. Ben hemen " ne ger-"diyemeden "yeni gedin dur seni daha iyi tanıyalım." dedi. Ben onu kırmadım.
************************************
Çay içerken koyu bir sohbete daldık. "Kızım nerden taşındın?" Ailem ile yurtdışında yaşıyordum, üniversiteyi tutturunca buraya geldim." teyzem sorulara devam etti."kızım türk olduğun belli yurdışına niye gittiniz?" ben de cevaplarıma devam ettim." aslen Bilecik liyiz ama babamın işleri için gittik. Berke de soru sordu." hangi üniversiteye gidiyorsun?" dedi." "Boğaziçi üniversitesine gidiyorum." dedim. " sen okuyor musun?" "Evet ben de orda okuyorum." ben şok ben bittim ben iflas ettim. Zeki birine benzemiyordu oysa. Sonrasında hayırlı akşamlar dileyip evime geçtim. Saat baya geç olmuştu. Hemen geceliğimi giydim ve yattım.Yorum ve beğeni gelmez ise daha yazmayı düşünmüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUM
RomanceSevdiği kişiyi kaybetmemek uğruna uzun bir yolculuğa çıkan Çiğdem'in hikayesi...