A summer full of ...

567 20 3
                                    

Salut^^~. Taka aici, sper sa va placa micuta asta si sa o cititi cu placere. Iar daca o faceti, mi-at placea sa va stiu parerea printr-un comentariu. Enjoy~

Puteam simtii mirosul sărat al apei in jurul meu de cum am coborât din autobuzul plin, care ne-a adus pana aici. M-am uitat curioasă in jur, puteam vedea plaja intinsa iar apoi valurile usoare care loveau nisipul. Cerul era de un albastru incredibil, si nu puteai zarii nici un nor, in schimb vedeam doar pescarusi. Pescarusi care isi cautau hrana. 

"Chiar esti aici, Rain!?" Imi spuneam asteptând sa imi pot lua bagajul din cala autobuzului. Trebuie sa recunosc ca m-a lovit un mic sentiment de melancolie, vazand peisajul ala dupa patru ani de zile, timp in care nu am mai vazut marea decat in poze. La inceput imi era mereu dor, imi era dor de mare, de valuri, de senzatia pe care o ai cand esti pe o placa de surf sau doar innoti, imi era dor de Australia. Dupa o vreme insa, am reusit sa ingrop toate amintirile alea undeva adanc, si sa imi duc viata plictisitoare de zi cu zi mai departe.

Trezita din transa in care ma afltam, mi-am luat bagajul si am urmat grupul. Nu eram un grup mare, vreo 15 oameni . Urma sa stam cu cortul, intr-un camping de pe plaja. Se pare ca parintii mei s-au gandit ca mi-ar prinde bine vacanta asta la mare, ca ma va ajuta sa accept crudul adevar care s-a intamplat acum patru ani, si pentru care am renuntat la tot ce iubeam. Ii auzeam pe cei din jurul meu cat de incantati erau, chiar si supraveghetorul nostru, care nu cred că avea mai mult de 24 de ani era mai încântat decat mine, vorbind doar despre ce o sa faca aceste doua luni, iar eu nu voiam decat sa merg inapoi acasa, sau macar sa gasesc un loc linistit unde sa nu trebuiasca sa iau parte la toata sarada asta.

Ajunsi in campingul destul de mare de pe plaja am inceput sa simt adierea vantului, care imi facea suvitele gri de par sa ma gadile pe fata.Da, mereu mi-am dorit sa pot avea parul gri, iar la 18 ani am reusit. Satula de parul care imi intra in ochi l-am prins in varful capului intr-un coc rapid si am inceput sa imi desfac cortul, sau cel putin asata incercam sa fac. Traind la malul marii nu am avut nevoie de un cort, iar dupa ce ne-am mutat...sa spunem doar ca nici atunci nu am avut nevoie de  un cort, asa ca, pret de douazeci de minute m-am chinui cu cartea de instructiuni si componentele. Am inceput sa ma uit la cei din jurul meu, incercand sa "fur meserie" dar ei lucrau toti cate doi, sau mai multi. *Normal, intr-o vacanta ca asta vi cu prietenii, nu de una singura, sa nu poti instala un cort!*

-Poate pot dormii sub cerul liber?! imi spuneam ciufulindu-mi parul, dupa ce am renuntat sa imi mai bat capul cu dracia aia de cort.

-Sau pot sa te ajut, am auzit o voce masculină. M-am intors si l-am vazut pe supraveghetor in spatele meu. Cu siguranta m-a auzit  mai devreme. Stătea langa mine, zâmbind, iar ca sa fiu la nivel cu el aveam venoie de un scaun.  Avea usor 1.85 si avea un corp puternic, puteam vedea asta pentru ca purta doar un maieu. Pe langa el eu eram un pitic de grădina plouat. de 1.63.

-Ce zici? M-a intrebat privindu-ma cu o pereche de ochi albastrii, in care parca se reflecta cerul acela superb de deasupra noastra.

-Daca nu te deranjează, i-am spus scurt,incercand sa ma lupt cu fluturii care incepeau sa imi zboare prin stomac. Pana acum, pe tot parcursul drumului, nu am stat atat de aproape de el, si nu i-am vazut trasaturile care, vazute de aproape imi faceau inima sa o i-a la goana. 

-Eu m-am oferit, nu? M-a intrebat râzând, si oferindu-mi un zambet larg, format din buzele lui mari si pline, in plus, din cauza asta sunt aici, sa va ajut sa va distrati, nu?

-Ma distrez teribil instaland cortul asta, nu se vede? I-am răspuns ironic, zâmbind.

-Ba da, de aia am si venit. Apropo...a vrut sa ma întrebe ceva dar i-a sunat telefonul, si mi-a facut semn ca trebuie sa plece. L-am auzit doar răspunzând "Da Amy?" apoi s-a indepartat, indeajuns incat sa nu mai aud nimic. Mi-am trecut din nou mana prin par, incercand sa nu ma uit dupa el, si mi-am intors atentia spre cort, care statea inca dezmembrat pe nisip. 

A summer full of..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum