ARKADAŞLAR LUTFEN KUSURA BAKMAYIN SINAVDI PERFORMANSLARDI DERKEN YAZMAYA HİÇ VAKİT BULAMADIM. SONRA BİRKAÇ GUN DE BÖLÜMÜ NASIL YAZİYİM FELAN DİYE DÜŞÜNDÜM . YANİ ANLİYİCAGİNİZ ARAYİ İSTEMEDEN BAYA UZATMİSİM.TEKRAR ÖZÜR DİLERİM. NEYSE DAHA FAZLA SİZİ BEKLETMEDEN BÖLÜMLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM.
KEYİFLİ OKUMALAR :)Genelde sulu şeyleri taşımakta beceriksiz olduğum için pür dikkat suya bakarak ilerliyodum tâ ki bir adet daş varlığa çarpana kadar...
Tam kafamı kaldırıp özür dileyecekken
-dikkat etsene! Diye adeta kükredi. Şu anda kulağımı hissetmiyorum. Hayır yanı ben seni duyuyorum ne diye bağırırsın ki...
- çok pardon. Ben çok üzgünüm. Özür dilerim.
-cidden mi? Sen hem önüne bakma hem de gel karşımda özür dile. Niye bu kadar uzatıyosa sanki.. Şu anda adama dediğim bütün sözleri geri alıyorum. Hani şu yakışıklı, karizmatik,daş olanları... Bir kere anlayışlı değil insan biraz anlayışlı olur canım
-pardon beyfendi siz beni önüme bakmiyorum diye suçluyosunuz ama siz neden bakmiyodunuz?
-bir de üste çıkmaya çalışıyor. Yok artık nerde senin patronun? Bunu demesi üzerine ufak bir kahkaha atıp
-buyrun ben size patronumun odasına kadar eşlik edeyim. Hatta birlikte şikayet ederiz. Ne dersiniz? Ahmet amcanın beni savunacağını bildiğim için rahattım. Hele ki böyle aksi bir adama karşı...
-bana ba- daha cümlesini tamamlayadan arkadaki benden su isteyen ve dolaylı yoldan da olsa bu kavgaya sebep olan sevimsiz kadın seslendi.
-aşkııaamm evet tam anlamıyla böyle dedi. Böyle yaparak tatlı olduğunu felan sanıyosa yanılıyordu.
-ne var? Diye tersledi karşımdaki
-mert aşkııaam niye tersliyosun beni. Sen böyle yaparak beni çok üzüyosun. Dedi dudaklarını büzerek. Bunu demesi üzerine mert yanı karşımdaki şahsiyet beni unutmuş vaziyetteydi. Çünkü kadını başından savmakla meşguldü. Ben de naptım? Tabiki aradan sıvıştım çünkü cidden bu adamı çekecek durumda değildim. Akıllı ben :DMert'ten:
Artık şu kadından bir an önce kurtulmak istiyordum. Şirketten çıktığımda -mafyalık haricinde şirket de yönetiyor- beni bulmuş ve deyim yerindeyse o zamandan beri kafamı ütülemişti. Bende masadan lavabo bahanesiyle kalkarak bir şekilde burayı terketmeyi planlıyordum tâ ki sakar bir kıza çarpana kadar. Aslında kim suçlu pek bilmiyordum çünkü masadaki adını bile unuttuğum kız yüzünden sinirden gözümün önünü görmüyodum. Tüm sinirimi çıkarırcasına kıza patlamıştım ama kızın benimle atışıp kendini haklı çıkarmaya çalışacağını pek de hesaba katmadım. Tam kıza dönüp onu tehdit edecekken -sadece göz korkutmak amaçlı- araya cırtlak sesiyle masadaki kadın girdi. Neymiş de ben onu çok üzüyomuşum. Ben dedim sanki gel peşime takıl, arabada onca başımdan savarmışcasına hareketlerime rağmen yüzsüzlük yapıp buraya gel diye. Onu zor da olsa gönderip rahatladıktan sonra varlığını daha yeni hatırladığım sakar kıza dön- kız yok nerde lan bu bana öyle kafa tutup kaçmış mıydı. Ve salak ben bunu nasıl fark edememiştim acaba. Bir de mafyayım diye geçiniyorum. Ama dur bakalım sakar kız benim elimden o kadar çabuk kurtulacağını sanıyosan yanılıyosun... Hızla masanın oradaki ceketimi alıp hesabı istemeden masaya yüklü bir miktar para koyup yanımdan geçen bir görevliye kızı tarif ettim. Adı zeynep AKSAN'mış. Daha fazla bilgiye gerek yoktu. Gerisini kendim de halledebilirdim. O yüzden yanımdaki kıza teşekkür edip kafeden çıktım. Arabaya bindiğimde telefonumu çıkartıp umutu aradım.
-buyur abi
-umut bana derhal zeynep AKSAN denen kızın tüm bilgilerini buluyorsun. En fazla bir saate hazır olsun. Dedim sinirli bir şekilde. Kız resmen beni kolayca atlatmıştı.
-Ovvv sakin ol şampiyon. Noldu sana böyle. Kim bu kız.
- umut sana dediğimi yap sadece kurcalama her şeyi...
- tamamdır abi. O işi sen oldu bil ama elimden bu kadar çabuk kurtulamazsın söyleyim. Anlatıcaksın bi ara.
-umut sinirleniyorum ama kapat lan diyip onu beklemeden ben kapattım.
Her ne kadar kardeşim gibi de olsa çok mu yüz vermiştim ben buna. Umut hariç hiç kimse benle böyle konuşmazdı. Konuşamazdı. Ama dediğim gibi umut hariç. Ona kızamıyodum. Olmayan kardeşim o benim... Ben bunları düşünürken hala kafenin önünde olduğumu fark ettim. Hakikaten ben napıyodum hala burda? Arabayı çalıştırıp evime geldim. Annem her zamanki gibi kapıyı bana kendisi açtı. Ona sarılıp direk odama çıkıcağımı yorgun olduğumu söyledim.
-Ayy yavrum yoksa sen hasta mı oldun? Dur bakıyım ateşinde yok. Başın felan mı ağrıyor üşüttün mü? Yoksa işte bir şey mi oldu? Niye hemen odana çıkıyosun? Yok yok sen normal değilsin bugün kesin hasta oldun normalde- yuh be kadın bir nefes al.
-Anne nerden çıkardın şimdi hastalığı felan. Sadece yoruldum. Hasta felan değilim tamam mı?
-Emin misin oğlum? Bak bir şey varsada benden saklıyorsan-
- Anne ben senden bugüne kadar hiç bir şey sakladım mı? Ayıp oluyor ama. (Evet sakladım ama bundan tabiki annemin haberi yok :D)
-iyi tamam inandım. Hemen merdivenleri adımlamaya başladım. Her zamanki annemdi işte en ufak bir şeye endişelenirdi. Zaten çoğu şeyi bu yüzden saklardım. Odama girip üstümdekileri değiştirmeden yatağıma uzandım. Aradan bir 15-20 dakika geçtikten sonra kapı bir kere tıklatılıp açıldı. Ben izin vermeden odama bir tek umut girdiği için hiç bakma gereği duymadan yataktan kalktım. Çalışma masama geçerken umut da kız hakkında bilgilerin bulunduğu dosyayı önüme koydu ve köşedeki deri koltuğa oturdu. Ona gitmesi için sert bakışlar atarken o beni izliyordu. Gitmeyeceğini anladığında Umut'u görmezden gelerek tüm dikkatimi dosyaya verdim.
Zeynep AKSAN18 yaşında
2 yıl önce ailesini kaybetmiş ve ailesinden kalan evde yaşıyor.
En yakın arkadaşı, dostu: miray SOYDEMİR
Lise son sınıf öğrencisi
Okuldan arta kalan zamanlarda ise ....... Kafede garsonluk yapıyor.
Kafe sahibiyle çok iyi anlaşıyorlar. Tabi ya şimdi anlaşıldı. Bu kız o yüzden yürek yemiş gibi isterseniz birlikte şikayet edelim patronuma demişti.
Adresi: ....... Mahallesi.........caddesi.....apartman kat 3 no 5
Tel. Numarası: 05*********
Telefonumu çıkarıp zeynebe mesaj atmaya başladım. Biraz göz korkutmakta fayda vardı.
Mesajda ......
______________Veeee son. Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince yazmaya çalıştım. Bir de yorum ve vote yaparsanız çok sevinirim.
Arkadaşlar detaylı kontrol edemedim. Yazım yanlışı veya noktalama yanlışları olursa kusura bakmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya!!!
Fiksi Remajaİki farklı hayat, İki farklı beden... Birisi; Acımasız , sert ve kalbini sadece kan pompalamak için kullanan bir mafya... MERT ARAS ÇAKIRCI Diğeri;zeki,hırslı, hırçın, sevdiği insanlara karşı güler yüzlü ve hayatın tüm yüklerini üzerine almış bir kı...