#30dzień ~ 2

3.4K 404 8
                                    

- ...Matsume - san, rozumiesz, że korzystanie z telefonu w klasie...

Wychowawczyni zamilkła, przenosząc wzrok na chłopaka, który właśnie wszedł do klasy. Uśmiechnęła się delikatnie, zapraszając go do siebie gestem dłoni.

- Potrzebujesz czegoś, Tsukishima?

Chłopak niechętnie wszedł do środka, niosąc w dłoni dziennik. Podał go dla nauczycielki, rzucając kompletnie obojętne spojrzenie dziewczynie. Bursztynowe i niebieskie oczy na chwilę się spotkały, a dziewczynie gwałtownie odwróciła wzrok na okno. Kobieta zaczęła przeglądać dziennik.

- Chodzi o ostatni test, tak?

- Tak, Yamada - sensei prosił, aby pani wprowadziła resztę ocen - powiedział powoli, odwracając wzrok od dziewczyny.

Niebieskooka przeczesała dłonią krótkie, rude kosmyki, nadal gapiąc się w okno. Wydawała się czuć dziwnie niezręcznie, ale jakoś szczególnie się jej nie dziwił - jej wychowawczyni siała niezły postrach wśród pierwszoklasistów. Ale cóż, sama była sobie winna.

- Dziękuje, Tsukishima... Możesz już iść.

Pokiwał głową i znowu zerknął na nastolatkę. Odwrócił się i powoli wyszedł, a ruda gwałtownie odwróciła głowę w jego stronę. Ale cóż, w tamtej chwili Tsukki nie zdawał sobie sprawę, że Karma Nase właśnie obleciała go po raz ostatni przerażonym spojrzeniem, modląc się w duchu, aby jej nie rozpoznał.

ojacie, 500 gwiazdek i 1.8k wyświetleń, hyhy. <3  znowu zaczynam się ekscytować pisaniem wiadomości i wstawiam po 15 rozdziałów dziennie, boże.


✔ 3AM || tsukishima keiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz