#156 dzień ~ 2

3.2K 366 11
                                    

- Nase?

Zdradziło ją to, że się odwróciła w stronę okien. Chłopak zamrugał, gapiąc się na nią ze zdziwieniem - widział, jak dziewczyna wytrzeszcza oczy i robi dwa kroki w tył po trawniku.  Czy ona chciała zwiać z lekcji? Na to przynajmniej wyglądało.

- Hej, Nase, czekaj! - krzyknął za nią, kiedy zrobiła jeszcze parę kroków.

Może wyglądało to dziwnie - krzyczał na nią z pierwszego piętra, wychylając się przez okno. Dziewczyna zrobiła gest, który  (według tego, co kojarzył) znaczył "cześć" i po prostu zaczęła biec wzdłuż szkoły.

Prychnął nerwowo. Nawet nie planował jej gonić, bo tak czy tak by mu nie wyszło - nim byłby na dole, pewnie zdążyłaby już dawno wybiec ze szkoły.

Przewrócił oczami i zatrzasnął okno, a dziewczyny stojące niedaleko niego wzdrygnęły się nerwowo. Rzucił im ostre spojrzenie i jakby nigdy nic przeszedł do swojej klasy, biorąc głęboki oddech. Kojarzył tą dziewczynę - była co prawda cicha i w sumie nigdy szczególnie nie zwracał na nią uwagę, ale parę razy widział ją na stołówce, czy nawet w czasie ostatniego meczu. Zawsze cicha i opanowana - po prostu wydawała się być szarą myszką, a nie osobą, która jest niema.

No cóż, nie ocenia się książki po okładce.


✔ 3AM || tsukishima keiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz