Már vagy húsz perce a bejáratnál álltunk Harryvel és Emilyék sehol.. Azt mondta amikor beszéltünk, hogy mindjárt itt van. Ismét tárcsáztam a számát, de újra csak kisípolt. Nagyon remélem, hogy minden oké vele. Egyre jobban kezdtem aggódni.
- Ne idegeskedj, biztos mindjárt itt lesznek. - mondta Harry megnyugtatásképpen. Hihetetlen, hogy mennyire képes rám hatni. Alap esetben ez egy kicsit sem nyugtatott volna meg, de ahogyan Ő mondta, ahogy formálta a szavakat a hidegtől már lila ajkain, a bennem levő feszültség rögtön enyhült.
- Remélem, de azért aggódom. A nővérem hajlamos szétszórt lenni és ráadásul már hideg van. Nagyon hideg. - rázkódtam meg. Az ujjaim és a fülem már alig éreztem. Még csak október van, de este már elkélne a kabát, mert nagyon lehűl a levegő.
- Gyere ide. - tárta szét a karjait Harry én pedig hozzábújtam, hátha felmelegszem kicsit. Jó ötlet volt hogy felvette a bundás kabátját ami mi tagadás nagyon szexin állt rajta. Kezével simogatta a hátam, hisz már rázkódtam a hidegtől. - Ha nem ér ide Emily 5 percen belül, hívunk egy taxit mert nem szeretném, hogy megfázz. - mondta aggódva.
"Figyelem Kedves Vendégeink! Vidámparkunk 10 percen belül zár! Kérjük kezdjék elhagyni a vidámpark területét! Viszontlátásra! "
-Na remek! - háborogtam, mire Harry szorosabban ölelt - Még a végén itt éjszakázunk..
Ebben a pillanatban meghallottam egy ismerős nevetést. A fejem a hang irányába fordítottam és megpillantottam nővéremet az újdonsült barátjával.
- Ti meg hol a fenében voltatok? - kérdeztem dühösen, kicsit sem leplezve, hogy mennyire ideges vagyok.
- Még ittunk egy forrócsokit, de Zayn leöntötte magát úgyhogy kis időbe telt míg kiszedtük a foltot a kabátjából.
- Ja..kb fél órába. - mondtam kissé udvariatlanul, de egyáltalán nem érdekelt, ha ezért Emily berág rám, mert Harryvel már szinte idefagytunk a betonra. - Nem indulhatnánk? - bontakoztam ki Harry öleléséből és tettem egy lépést előre, meg sem várva Em válaszát.
- De igen. Még a végén bezárnak minket. - majd Zayn felé fordult, aki egy egyszerű mozdulattal megragadta a derekát és heves csókolózásban törtek ki.
- Na szép mondhatom. - néztem szem forgatva Harryre aki csak felnevetett a látottak miatt. - Most már neked is megmutatta, hogy mennyire szereti az ellentétes nemet. - mondtam gúnyosan.
- Hagyd már! - húzott magához, mire én mellkasához döntöttem a fejem és beszívtam férfias illatát. Muszáj lesz kiderítenem, milyen parfümöt használ mert eszméletlen jó illata van. Teljesen elkábít.
- Egyre jobban kezdem az érezni, hogy a nővéreink kiköpött másai egymásnak. - húzta féloldalas mosolyra a száját, majd Em közeledett úgyhogy kibontakoztunk az ölelésből és elindultunk a kijárat felé.
5 perc séta után megtaláltuk a kocsit. Most hátra ültem én is, hogy Harryhez bújhassak. Még mindig nagyon fáztam.
- Na fiatalok! Hogy éreztétek magatokat? - kérdezte a nővérem, miközben kikanyarodott a parkolóból.
- Elég jól elvoltunk. - válaszolta Harry egyszerűen majd belepuszilt a hajamba, mire felpillantottam rá és szájon pusziltam.
- És te hogy érezted magad? - kérdezte Harry Emilytől, aki szerintem erre a kérdésre várt mióta beültünk az autóba.
- Uh nagyon jól.
- Igen azt láttuk..- jegyeztem meg kissé flegmán, mire Harry ismét felkacagott. Szerintem szórakoztatónak tartja, hogy piszkálom a nővérem, aki ettől már nyilván a falra mászik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Someday maybe
FanficEgész életemben küzdöttem, valaki vagy valami ellen, de próbáltam erős maradni. Rengeteg ember sétált be az életembe, akik szikrát gyújtottak a szívemben, majd lassan, szótlanul elsétáltak, de csak egy ember volt közülük képes fellobbantani a benn...