Díjam:)

58 6 4
                                    


Köszönöm szépen a díjat M_Fanni_ -nak! Nagyon hálás vagyok!!!<3 

Szabályok:

* Olvasd el a blogját , akitől a díjat kaptad!

*Tedd ki a szabályzatot!

*Írj 10 dolgot magadról!

*Válaszolj a kérdésekre!

*Tegyél fel 10 kérdést!

*Jelölj meg 10 embert akinek a díjat szánod!

10 dolog magamról:

-Körülbelül 2 éve szerettem bele az olvasásba. Az előtt azt hittem, hogy unalmas és semmi értelme, de pár regény után szinte a szenvedélyemmé vált. Imádom azt a képi  világot amit egy jó könyv olvasása során átél az ember:)

-Hatalmas One Direction rajongó vagyok, ami nem meglepő:D hiszen fanfictiont írok. Ez az 5 csodálatos srác (számomra még mindig 5) nap mint nap mosolyt csal az arcomra!

-2015. június 10-e volt életem egyik legcsodásabb napja, amikor is láthattam élőben a bécsi Ernst-Happel Standionban Harry Stylest, Louis Tomlinsont, Liam Paynet és Niall Horant!

-Zene nélkül körülbelül élni sem lennék képes. Az egyetlen dolog ami  egy pillanat alatt  meg tud nyugtatni.

-Minden nap lecsekkolom, hogy merre vannak a FIÚK:D egyszerűen szeretem tudni, hogy épp melyik pontján vannak a világnak:)

- Nagyon szeretem az angol nyelvet és nagyon sok időt töltök a nyelvtudásom fejlesztésével. Gondolom nem nehéz kitalálni ennek mi az oka ;)

- Imádok utazni. Ha tehetném most rögtön elindulnék, és körbeutaznám az egész világot.

- Egyetem után Londonba szeretnék utazni , és ha nem is örökre de pár évig ott élni.

-A SRÁCOKON kívül a Directioner barátnőimből merítek erőt! :D Ki is emelném  mercivalko2-t! (az egyik legcsodálatosabb és egyben legjobb barátnőm)

- Fontosnak tartom mások véleményét, nem igazán vagyok egy magabiztos ember, de dolgozom az ügyön! :)


Válaszok  M_Fanni_ kérdéseire:


1. Igen mondhatom azt, hogy hiszek a hál utáni életben.

2. Hogy egész életemben boldog lehessek azzal az emberrel, aki boldoggá tesz!

3. Az After széria Anna Todd-tól.

4. szabad szellemű

5. Sokáig aludnék, kiülnék a csodálatos házam erkélyére és lenéznék a városra, miközben a reggeli kakaómat innám pizsamában :D Majd  bemennék a munkahelyemre, kora délután végeznék, elmennék egy kávézóba vagy plázába a barátnőimmel, este pedig filmeznék a barátommal, miközben gumicukrot ennénk ;) Ez a jövőbeli tökéletes napom képe.

6. London

7. Igen, de nem tudom hol:D 2014 nyarán írtam a barátnőmmel együtt, de ideje lenne kiegészíteni!

8. Egyszerűen csak jött egy ötlet amit alaposan átgondoltam, majd leírtam és onnantól sodródok az árral és egyre jobban élvezem.

9. Hmm...sok kedvenc idézetem van, de talán ez:

"Nyeld le e félelmeid!

Töröld le a könnyeid!

Engedd el a sötétebb éveidet!

Állj fel,

Mosolyogj,

Menj el!"

Harry Styles

10. Ha az a személy aki engem szeret, valóban teljes szívéből szeret, akkor természetesen Őt! Nem tudnám megtenni vele, mert a helyzetébe képzelve magam biztosan borzalmas lenne. Ha mégsem így van akkor, azt akit én szeretek.


Díjazottjaim:

Harry_like_MonaLisa - Dancing Styles és Dr. Styles

Tudom, hogy ezeket a blogokat fordítod, de szerintem ehhez is tehetség kell. Nyilván a nyelvhez, megfogalmazáshoz és szóhasználathoz, hogy szinte az eredetit add vissza. Szerintem neked ez a tehetséged határozottan meg van, ráadásul nem is csak ehhez a két történethez, hiszen még csomót fordítasz/fordítottál. Személy szerint nekem a Dancing Styles a kedvencem, egy 10-es skálán határozottan 20 :D

Sammyxx007 - Psycho Babysitter

Nagyon izgalmas a történeted, tele fordulatokkal!:) Mindig meg tud lepni!

RebeccaFictions -Meghalni...érted

Nagyon szeretem a történetedben Harry karakterét, hogy küzd Karynért, és a legújabb részek uhh :D nagyon tetszenek! Várom a folytatást!

Naonomi- I'm gonna be a daddy- Apucinak állok

Nagyon szeretem a történetedet! Izgalmas, szenvedélyes, szerintem különleges is <3 egyszerűen imádni való!!! Nagyon tetszik ahogy írsz és ahogy alakítod a story-t. Külön tetszik az, hogy nem olvastam még olyan blogot ami így kezdődik: "Kezem összebilincselve hever ölemben.." Már itt tudtam, hogy muszáj végig olvasnom:D

wertuui - A földrajz tanárom

Nem ez az első blogod amit olvasok, és mind tetszett, de ez kifejezetten elnyerte a tetszésem! Ahogy Mr.Styles felforgatja egy átlag diáklány életét :D ;) elég jó sztori! Külön szeretem, hogy elég sűrűn hozol részeket!


10 kérdésem:

1. Hogyan szerettél bele a One Directionbe?

2. Van kedvenced a bandából? Ha igen akkor ki és miért?

3. Mi a kedvenc hobbid?

4. Mi a legnagyobb álmod?

5. Mi a kedvenc számod?

6. Mi a kedvenc számod a One Directiontől?

7. Ki a kedvenc íród?

8. Mi a kedvenc neved?

9. Miért döntöttél úgy hogy történetet írsz/fordítasz?

10. Vannak komolyabb céljaid az írással kapcsolatban?



Someday maybeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang