Evet ona bakıyım derken şakayı unuttum ama olsun o dünyanın en güzel uyuyanı o lahmacundan hatta iskenderden dönerden adanadan yani kısaca tüm güzel herşeden daha güzel ben bunları düşünüyordum ki benim muhteşem(!) arkadaşlarım beni bu güzel düşünceden mahrum bıraktılar tabikide bu görevi Ayla üslenmişti
" lan salak şimdi zil çalcak g*t gibi kalcaksın mal şakayı yapsana" dedi ve bir tane kafama vurdu.
"Ne vuyuyosun ayla ya acıdı hem beş dakka daha izlesem ölürmüsün ya? " dedim ve yavru köpek bakışımı yolladım
"Boşuna uğraşma atamıyorsun ayrıca Ayla bu bunları yermi hem senin neyine yakışıklı çocuğu izlemek"
İç sesim doğru söylüyordu şakayı yapmak için hemen kağıda saç çizdim hocanın saçı yoktu bunu görünce gülmekten ölücekler ama ben ne olur ne olmaz diye 'b' planı hazırladım ve hocanın sıranın üstünde kalan eline krema sıktım kremayı nerden buldun derseniz bu gibi durumlarda kullanmak için herzaman yanımda olur.
Evet herşey istediğim gibiydi tahminlerime göre biz bağırıcaktık sınıftakiler ve öğretmende uyanacaktı o uykulu haliyele gözünü avuşturacaktı be yüzüne krema bulaşacaktı. Planı başlatmak için de Berrak'tan bağırmasını istedim. o böcek var diye bağıracaktı o böceklerden çok korkar. Ve beklenen an geldi Berrak "böcek var" diye bağırdı bütün sınıf uyandı ve öğretmeni öyle görünce gülmeye başladılar hocada uyandı tahmin ettiğim gibi hocanın yüzüne krema bulaştı ve bir kahkaha tufanı. Hoca ne olduğunu anlamadan yüzüde krema oluştu ve yüzü kıpkırmızı olarak sınıftan çıktı tahminlerime göre yüzünü silmek içindi.
Hoca çıktığında bütün sınıf daha çok gülmeye başladı . Herkes kesin cadı yaptı bunu diyordu ve o yanıma doğru geldi ve bana
"bunu sen yaptın dimi cadı"
dedi ve bikaç sıra arkamda oturan Berke'nin yanına oturdu. Onun bana CADI diyişi beni öldürüyordu.
Hoca yüzünü silmişti ayrıca kafasındaki kağıt saçı görmüş olmalıki kafasında yoktu.Hoca sinirli bir şekilde bunu kim yaptı diye sordu. Bütün sınıf susuyordu işin garibi Berrak'ta susmuştu ama tabikide bu suskunluğu uzun sürmedi ve hocaya "hocam biz yapmadık sonuçta bütün sınıf uyuyordu aramızda eğer uyurgezer yoksa ki uyurgezerler böyle şeyler yapmazlar uyurgezerler..." hoca berraka sus diye bağırdı. Berrakta galiba darılmış olmalıydıki bütün ders boyunca hiç konuşmadı."Sende susarsan tam olucak"
ben konuşmuyorum ki bikere hı.
**
İkinci bölümün sonu umarım güzel olmuştur.medyada demet var. İyi okumalar
Tatlı cadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI CADI
HumorBazılarımız çok şanslılardır çünki onların kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği dostları vardır. Hikayemizin kahramanı Demet'inde kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği KARINDAŞLAR ı vardı. Kimi küfürbaz kimi akı...