bölüm 12

12 1 0
                                    

Ayol nasılsınız? Valla ben iyiyim. Bide bölüm şarkısı yapcam artık. Her gün farklı bir tür yapmaya çalışcam bugün yabancı pop olcak.
Medyada; Demet.
Haa bölüm şarkısı
Justin Bieber: Love yourself.
Gelecek olan yazım yanlışlarından dolayı şimdiden özür dilerim. Neyse geçin bölüme öpüldünüz...

"Allah'ım yaa benim nasıl arkadaş-

"Karındaştır kanka arkadaş olsa duramazsın" diyerek lafını kesti Murat. Şimdi yandı.

"Lan niye kesiyon lafımı." Dedi Ayla. Lafının kesilmesinden hiç hoşlanmaz.

"Makasmıki kessin kanka." Diyen Ayaz'a 'senin anan güzel mi?' bakışı attık.

O nasıl oluyor kanka?

Bilmem kanka. Ama durum vahim.

Zaten grubunuzda Ayaz varken.

Haklısın iç ses.

Ayaz'a herkes kötü kötü bakıyordu. Ayaz'da hemen
"Ne oldu yaa?" Dedi Ayla'da hemen lafı yapıştırdı "sen varsın ya daha ne olsun bee." Dedi sonrada Berrak devam etti "o nasıl bir espiridir. Bir daha espiri yapma sen." Dedi.

"Hıh siz öyle sanın benim espirilerime ölün ya." Dedi Ayaz. Berke' de  " trip atmayacaksın değil mi?" Dedi. Ayaz omuz silkti. Sanırım trip atıyordu.

"Ayy kanka bakma sen onlara ya. " dedi Mihri. Vayyy Mihri. Ayaz'da mutlu oldu. En kısa zamanda aralarını yapmam gerek bunların.

"O değilde a*ına koyayım okul başlıcak dört gün sonra" dedi Ayla. Haklıydı yaa okul başlıyor. Herkes yüzünü buruşturdu ama Mihri hariç.

"Kız sen bizim okula gelcen dimi? " dedi Murat. Bende merak ediyordum. Umarım bizim okula gelir. Allah'ım ne olur ne olur ne olur

"Tabikide sizin okulunuzdayım" diyerek düşüncelerimi bölen Mihri'ye sarıldım.

"Oleyyy beee. Grubumuz bu dönem olucaaak." Dedim bazı harfleri uzatarak. Yanlız Ayaz'da sırıtıyor. Gözümden kaçmadı.

Tabikide kaçmaz. Sen Demet'sin.

Hayret iç sesim ilk defa bana katıldı, bundan sonra ölsemde gam yemem.

Tabikide kaçmaz çünkü benim gibi bir iç sese sahipsin.

Bende diyordum benim iç sesim bu olamaz yoksa benim iç sesim asla beni övmez.

"Okul başladığında sınavdan kaçmak için birşeyler yapcasın değil mi?" Dedi Berke. Tabikide yapıcaktım çünkü bir cadı olmak bunu gerektirir.

"Eğer sınavın  girmesini istemiyorsa yapmak zorunda" dedi Ayla. Haklıydı sınavlar baya baya bize giriyordu. -_-

"Tabikide yapıcam. Ayrıca tek sınavdan değil okuldan kurtarcam sizi. Benden korksun müdür." Dedikten sonra elimi ovuşturup kötü kadın kahkahası attım.

Niye kötü kadın kahkahası atıyorsun? Sen cadısın  cadı gülüşü atsana.

Aslında haklısın iç ses, ama ben gene de seni otuz bir yerinden bıçaklayıp elektrik direklerini asıcam . Çünkü ben bir i*neyim. Deyip iç sesimi otuz bir yerinden bıçaklayıp elektrik direğine astım.

"Kanka sen onu bunu bırakta hani bana kız ayarlıcaktın." Diyen Berke'ye 'b*k ye' bakışı attım. Ardından "Ayarlıcam ama kızında seni sevmesi lazım." Dedim Berke'de tamam deyip sustu.

"Kızlar bugün bende kalsanız annem ve babam bugün yoklar." Dedim kızlara dönerek.

"Kanka  ben gelemem." Dedi Berrak üzülerek.

"Neden ?" Diye sordum.

"Kanka bugün anneanneme gidicez." Dedi. Keşke gelseydi onsuz olmayacak ama ne yapalım.

"tamam kanka." Dedim sonra kızlara bakarak "siz gelcek misiniz?" Diye sordum.

"Bende gelemiyeceğim, çünkü nedenini sen biliyorsun çok sevgili (!) babacığım aile yemeğine beni de götürüyor" Dedi alayla. Sonra devam etti  "neymiş efendim Derin ailesi üyeleri de ordaymış eğer ben gelmezsem amcalarıma alay konusu olurmuş." Dedi.

Ayla'nın babasının holdingleri var, aslında daha lüks bir okula yazdırcaktı babası ama Ayla istemedi. Ayrıca akrabalarını hiç sevmiyor. Gerçi ben olsam bende sevmezdim. Ayla'nın babasını kullanıyorlar. Eşi hernekadar desede anlamıyor.

"Tamam yaa takma. Bende Mührüşle yaparım. Dimi kanka?

Ayla aslında çok iyi bir kızdı , kimseye kötülük yapmazdı. Belki inanmayacaksınız ama küfür etmezdi. Hep babasından dolayı böyle oldu. 

"Aynen kanka beraber yaparız. " diyen Mihri'ye kafamı evet anlamında salladım.  Mihri sözüne devam etti

"O zaman kanka ben abur cuburları getireyim?" Dedi sorarcasına. Abur cubur deyince gözlerim cips işareti oldu. Evet yanlış duymadınız benim gözlerim cips işareti olur susun.

"Getir kanka bende depodan getiririm. " derken ellerimi ovuşturdum.  Depo ne diye sorarsanız;
MC kurallarından 1. Madde
Kesinlikle herkesin bir abur cubur deposu olmalı. Bu depoda ikimizin gizli yerlerinde. Benimkisi dolabımın içindeki kasanın içinde. Babam belki lazım olur diye bana vermişti bende bunun için kullandım. Mihri'nin ise kitaplığındaki gizli bölmede.

"Kanka bende geleyimmi?" Diye soran Murat'a baktım. Mihri hemen atlayarak "gelsin mi kanka?" Diye sordum. Bende "neden gelmesini bu kadar çok istiyorsun?" Diye sordu. Mihri'de "olum iki kişi çok sıkılırız." Dedi dudak büzerek. Bende "tamam ya gelsin" dedim.

Çok merhametlisin.

Dedi iç sesim. Ben yanlış duymuş olmalıyım iç sesim beni mi övdü?

Yok kanka yanlış duymadın.

Bide kanka dedi. Artık ölsemde gam yemem.

Yanlız sana bişey diyeyim bunlar bişey karıştırıyor. Baksana fısır fısır konuşuyolar.

Aynen iç ses aynen.

TATLI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin