bölüm 11

19 1 0
                                    

Nabiniz lan? İyimisiniz umarım iyisinizdir. Valla ben iyiyim. Gelecem olan yazım yanlışlarından dolayı şimdiden özür dilerim. Medyada Mührüş. Neyse geçin bölüme.

"Kankam yaaa" dedi ve yanağıma öpücük attı Murat.

"Lan ne öpüyon beee" dedim pislik i*ne ya biliyo benim öptürmediğimi. Nefret ederim öyle vıcık vıcık ıyyyy.

'Olum insanlık yapıp öptü ona şükür etsene sen kim öper seni a* '

Hıhhh bokumu yee tamam mı?

"Gene mi iç ses?" Dedi Murat kahkaha atarken. Seslimi söylemiştim ben?

"Evet" dedi gene kahkaha atarken. G*telek ya. Bunu sesli söylemediğime eminim.

"Eee hadi gidelim." Diyen Murat'a tamam anlamında kafamı salladım.

🕛🕧🕐🕜🕑🕞🕝🕒

"O değilde nasıl verdin lan sen? Benim bildiğim bir Demet Yılmaz kolay kolay vermez." Dedi Berke.

"Vermicektim de duygu sömürüsü yaptı i*ne."

"P*zeveng" dedi Ayla kısaca. Murat'ta sırıtarak izliyodu tabi bide benim Mührüşümün gönderdiği lahmacunları yiyerek. Abi evlat acısı gibi.

"O değilde Tanem meselesi ne oldu?" Berke sorarken bende yüzümü buruşturdum.

"Bilmem okul ara tatile girdiğinden beri hiç görmedim umarım bidaha görmem." Dedim Berke'de kafasını sallayarak sustu. Anam karanlık oldu ya la.

"Işıkları hangi g*toş kapattı beee?!" Dedim sinirli bir şekilde. Sonradan farkettimde biri gözlerimi kapatmış.

"Kim lan buuu?" Dedim ve devam ettim "olum eğer yakalarsam fena döverim haa!" Berrak "tahmin et kanka" dedi teallam bide bu çıktı. Harbi lan kimdi bu.

"Ayça, Ayşe, Derya ......." ben isimleri devam ettirirken her defasında kim ise artık kafamı sağa sola çeviriyodu.

"Kim lan bu?"

"Nasıl bilemezsin?" Anammm bu Mührüşümün sesi.

"Mührüşşşşş " dedim ona sarılarak. Ne özlemişim lan namıssızı.

"Kızım sen hani gelmicektin?"

"Şaka yaptım."

"İ*ne"

"Ama senin i*nen."

"Tabiki de olum başka kimin olcaktı."

"Kızzz bizde burdayız hani bil diye dedim" dedi Murat aman zaten atlamasa olmıcak.

"Biliyorum Muratcığım" dedi Mührüş.

"Ne dedin? Muratcığım mı?!" Dedim, napayım çok kıskancım ve Mührüşüm o benim beee.

"Yok kanka yaa Murat oo ne Muratcığımı." Dedi geveleyerek. Neyse yeni geldi fazla üstelemeyeyim.

"Eee Mihri nasıl geçti tatil? Biriyle tanıştın mı? Okul ne- diyecekken sözünü Ayla kesti.

"Kız zaten yeni geldi susta azıcık dinlensin a*k"

"Aman tamam beee. Neyse Mü- aman Mihri alıcam cevapları."

"Tamam, tamam. Ee yine toplandı grup haa?"

"Aynen Mührüşüm." Dedim Mührüşüme. Ayyy Ayaz'a kıyamam ya özlemiştir. Siz bilmiyonuz dimi?

'O nasıl soru lan? Anlatmadığım şeyleri nasıl bilcekler? Allahım gör bunları böyle bir iç sese nasıl bir insan verdin. Ama yinede sen bilirsin'

TATLI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin