Evet şuan hastanedeyiz nedenini bilmediğimiz bir şekilde Murat vurulmuştu. Hepimiz şoka girmiştik Murat'ın düşmanı yoktur melek gibi çocuktan kim ne isteyebilirki? Murat cidden melek gibidir aramızda en sakin olan odur.
Murat'ı hastaneye getirdik. Demet'in gözleri kıp kırmızı olmuş cidden çok ağlamış olmalı. Bende ağlıyordum. Ayla bile ağlamıştı ki Ayla hiç ağlamamıştır.
Berke ise Demeti avutuyordu fakat ne nafile onun avutmasıyla daha çok ağlıyordu çok ağlamış olması normaldi çünkü Murat ile küçüklük arkadaşlardı ben ve Ayla'dan daha önce .
Bizimle tanışmadan önce yani lise öncesi her derdini sırrını Murat'a anlatırmış ki Murat'ta Demet'e.
Demet Yılmaz
Murat vurulduğunda sanki ben vurulmuş gibi hissetim o şuan ne acı çekiyorsa aynısını ben çekiyorum. Sanki orda ameliyat olan o değilde benmişim gibi.Murat'ı neden vurdular bilmiyorum ama umarım ona bir şey olmaz. Ayla ağlamaktan gözleri şişmişti aynı derece Berrak' ında öyle. Herkes çıkacak sonucu dört gözle bekliyordu.
Hemşire çıktı Berke hemşireye birşey dedi hepimiz biliyordukki hemşireye Murat'tın durumunu sormuştu klasik yanıtı ben bilmiyorum doktoro sor demişti fakat o bizi sakinleştirmem için
"durumu iyileşiyormuş" dedi ve suratına buruk bir gülümseme koydu.
"Ya kız zaten üzgün bari yalan söyleyerk daha çok üzme " dedi Ayla. Berke başını öne eğdi ve
"İnşallah iyleşir" dedi bunun üzerine hiç konuşmayan Berrak
"O çok güçlü biri iyleşicek" dedi o da buruk bir gülümsemeyle . Ayla onlara acıyla kimi kandırıyorsuniz der gibi bakıyordu.
Aradan tam iki saat geçmişti ki bu iki saat iki bin yıl geçmiş gibi geliyordu. Her saate baktığım da rakamlar üstüme üstüme geliyordu.
Sonunda doktor geldi
"Murat'ın yakınları siz misiniz?" Diye sorfu bozde hep bor ağızdan merak ettiğimiz soruyu sorduk.
"Evet nasıl doktor iyi mi?
"Hayati riski atlattı mı?"
Berke bunu deyince aklım gitti ne demek HAYATİ RİSK .
"Hepsi geçti gençler arkadaşınız artık iyi fakat biraz daha burda kalmalı"
"Peki yanına gidebilir miyiz?" dedim dotorda sadece bir kişinin gidebileceğini söyledi. Bizde karar kılarak ben gittim sonuçta o benim için değerliydi biz onunla uzun zamandır arkadaşız.
Murat'ı görmek için odaya girdiğimde Murat ayılmıştı ve gülümsedi bende ona gülümsedim sonra sedyenin ucuna oturdum.
**
Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz eee iyi akşamlar
Kendimi kanal d'ede sunuculuk yapan birand sandım:) şaka bir yana bir bölüm daha bitti hakında ne dúşünüyorsunuz. Ayrıca ben muratı öldürüyüm felan dedim ama pırlanta gibi yahışıklı çocuk en iyi öldüreyimde azıcık hüzün olsun yeter neşe dedim ve en doğru kararı alarak öldúrmedim yaşasın ben mükko ben:)))).
yorum ve votelerinizi bekliyorum.
İyi okumalar talı cadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI CADI
HumorBazılarımız çok şanslılardır çünki onların kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği dostları vardır. Hikayemizin kahramanı Demet'inde kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği KARINDAŞLAR ı vardı. Kimi küfürbaz kimi akı...