bölüm 10

25 1 0
                                    

Selamlar nasılsınız bugün değişiklik yapayım dedim. Ayrıca gelecek olan yazım yanlışlarından dolayı şimdiden özür dilerim. Bid dedim artık şarkılar yazıim dedim. Bu bölmün şarkısı  rao olsun Anıl Piyancı -karapara.
Eeee hadi geçinnn bölümeee. Medyada Deniz.

Mührüşümden gelen mesajla öyle bir çığlık attı ki ses tellerim kopcak sandım. Siz şimdi adı Mührüş mü? Diye sorcaksınız aslında adı Mihriban ama ben Mührüş diyorum.

Mührüşüm aman Mihriban- siz anlarsınız- tatil için İzmir'e gitmişlerdi. Tabii benimde babamın holdingi olsa bende giderdim ama yok. Anlayacağınız bunlar zengin.

Bizim grubumuzda o da vardı işte yani; ben, Ayla, Berrak, Berke, Ayaz ve Murat'tan oluşan grubumuzda o da vardı ama dediğim gibi tatil için gitti. Şimdide özür mesajı yazmış. Bidakka bidakka lahmacun mu dedi o?

"Allahhhhhhhhhhh- kafama yediğim tokatla durdum ve atan kişiye baktım.

"Ne vuruyon yaaa ya beyin kanaması geçirip ölseydim. Hee o zaman ne yapardınız bensiz bir grubun tadı olur mu hiç?" Dedim yavru kurbağa bakışımla çünkin ben mütüşüm ben atarım.

'Sen yavru köpek bakışı atamıyon ki'

Ben diyodim ki iç sesim nerde? Bi gömmese olmaz zaten. İç sesimi duvara yapıştırıp susturdum.

"Ne diyon gerizekalı alt üstü hafif vurdum bee. Hem sen ne diye bağırdın lan?" Dedi Ayla bende ona

"Kanka Kadir sana çıkma teklifi etcekmiş o-" "sallama lan doğruyu söyle mal" dedi kafama vurarak.

"Aaaaa sümüklü Kadir vardı dimi ne oldu ya oo?"
Berke'nin böyle demesinden sonra kıkırdadım. Tabii siz bilmiyonuz bizim sümüklü Kado'muzu.

Lise birde Kadir adlı sınıf arkadaşımız vardı. Bu Kado bizim asi kızımıza aşık olmuş. Yani Ayla'ya. Biz tabii biliyoduk çocukla dalga geçiyoduk çünki bir ibne her türlü dalga geçer ki ben oluyom. Çocukta  baya hassastı ağlardı bizde sümüklü Kado derdik.

"Harbi lan en son Haydo ona yüz vermeyince gitti." Siz şimdi haydo kim diyeceksiniz. En iyisi ben anlatayım. Haydo Ayla hani küfürbaz ya- tamam ya sustum.

"Lan varya yemin ederim ebenizi-  Ayla tam devam edecektiki salona tüm şirinliğiyle Deniz girdi. Allah'tan girmişti- hemen fasat anlamayın. -,- - yoksa Ayla'nın ebeme kaymasını istemezdim.

"Ablayyyyy Ayla ablay ebeşine ne yapcak?" Aha şimdi s*çtık Cefer bez getir.

"Ablacığım ebesine bişey yapmıcak elindem öpeceğim diyecekti Ayla ablan dimi Ayla" bunu derken Berrak gülmemek için kendini zor tuttuğu belliydi. Gerçi bizim ondan farkımız yoktu Berke kırmızıdan mora giderken sessizce gülüyoduk.

🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒

"Lannnnnn versene lahmacunumuuuuu" Berke, Ayla ve Berrak gülmekten gözlerinden yaş gelirken ben Murat'ı kovalıyodum. Ben ne güzel Mührüş'ümün gönderdiği lahmacunlardan yerken Murat gelmiş benimkini almıştı bende onu onu tüm ev boyunca kovaladım o da sokağa çıkttı bende ardından çıktım. Tabi Aylalarda çıktı. Biride gelip yardım  etmiyor!

"Yaaa hayırrrr ben yiycemmmmm"

"Lan zaten kıtlıltan çıkmış gibi sömürdün hepsini hem Mührüş'üm bana gönderdi onları"

"Yaaa ne olur bana da versen ben senin karındaşın değilmiyim?" Murat böyle deyince duraksadım aklıma yedi sene öncesi geldi.

Yedi sene önce
Annemin bağırışıyla uyandım herzamanki gibi. Anneme tamam deyip gene yatmıştım. Şu okulu bulan varya

"Kızım ben sana kalk demedim mi? Okula geç kalcaksın hadiiii" annemin pikemi çekmesiyle oflaya puflaya kalktım.

🕒🕝🕞🕑🕜🕐🕧🕛

"Ya bence havalı bi ismi olsun dünyada eşi benzeri olmasın" dedi canımız Mührüş. Tahmin ettiğiniz gibi okulun bir bankına oturmuş bizim gruba ne isim bulacağımızı konuşuyoduk.

"Bence lahmacun avcıları olsun." Dedi grubun Muro'su.

"Bence olur. Ayrıca banada versene lahmacun." Dedim katılmıştım bu fikre sonuçta lahmacun bizim için önemli.

"Veririm tabii Demomm. Al." Dedi ve lahmacunun yarısını bölüp bana verdi.

"Yaa varya  bunlar niye oksijen israfı diye özel bir odaya kapatılmıyor." Dedi Ayla. Bu dediği şeye Murat ve ben gülmüştük.

"Bence karındaş olsun." Dedi grubun en zeki pardon okulun zekisi Mührüş. Doğru diyorum bizim Mührüş
okulu birincisi haliyle bizde ondan az kopya çekmiyoz.

"Olurrr" herbir ağızdan kabul ettik. Bundan sonra herbirimiz birer karındaştık. Sonsuza dek...

Şimdiki zaman
"Ayyy tamam gel yaa ye tamam." Dedim o benim karındaşımdı onu nasıl kırardım ki?.

***
Bittiiiii. Nasıl beğendiniz mi? Artık her cumartasi bir bölüm paylaşcam ayrıca karındaş fikri nasıl oldu. Hem grub için hi cevap vermediniz. Ayrıca yeni karakter helcek iki üç bölüm sonra. Neysw hadi bayugggg çok uzun konuştum beyagggggg sjsiisis. Iyi olun iyi oldurun. Aha edebiyat yaptım hani alkışım. Skskks

TATLI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin