Tanem'in ne diyeciğini merak ediyodum. Ama Tanem sanırım demek istemiyodu onu öyle bir yüz ifadesiyle gördüm ki üzüldüm.Bu yüzden ona "söylemek istemiyosan söyleme" dedim ardımdan ben ne olduğunu anlamadan bana bir anda sarıldı ve "ben kötümüyüm?" Diye sordu
Sanırım ağlıyordu çünkü sesi boğuk boğuk çıkmıştı. Bende ona " aslında senin de içinde iyi tarafların var ama kötü tarafların iyi taraflarla savaşa çıkıyor ve her defasında..." burda ne diyeceğimi bilemedim.Aslında ona doğruyu söylerdim ama ağladığı için söylemedim.
"Aslında yaptığın hataları saymazsak sen iyi birisin." Dedim bunun ardından "saol buna çok ihtiyacım vardı." Dedi ve gitti.
Demet Yılmaz
"Aferin" dedikten sonra Berrak'a Asya'yla sarıldık. Oda bize sarıldı ve "eğer her küfür ettiğimde mutlu olacaksanız ben hep ederim sizi üzgün görmek beni üzüyor." Dedi."Sen genede küfür etme sana yakışmıyo tamam mı?"
Ayla böyle söylerken haklıydı çünkü cidden yakışmıyodu. Melek gibiydi.
"Eğer sinirlenirsem söylerim" dedi biz buna kıkırdarken kapı zili çalmıştı.
"Ben açarım" hernekadar Berrak bunu söylesede ben önüne geçtim ve kapıya yöneldim.
Kapıyı açar açmaz karşımdakini görünce çığlık attım. Kızlar benim çığlık atmamla beraber yanıma geldiler ve onlarda güçlü bir çığlık attılar.
"Lan kullağımm..." dedi elini kulağına götürürken sonrada devam etti. "Gitti namus gitti" dedi sırıtarak.
"Berkeeeee" dedim son harfi uzatarak ve sarıldım.
Berke bizim çok yakından tanıdığımız ve gerçekten iyi arkadaştı. Babasının işi nedeniyle İtalya'ya gitmişlerdi.Benim ardımdan Ayla ile Berrak'ta güçlü bir şekilde sarıldılar. Ben bırakmamıştım bide güçlü sarılıyodum Berrak'la Ayla'nın sarılmasıyla boğulacak sandım.
"Tamam kızlar bana ne kadar hasta olduğunuzu ve benim muhteşem ötesi bişey olduğumu biliyorum ama daha sıkı sarılırsanız dünyanın yedinci harikası yani ben gideceğim" herzamanki Berke klasiği kendini övmeden duramaz.
Böyle demesinin ardından Ayla "olm ne artislik yapıyon lan bu tiple dünyanın yedinci harikasını bırak harikası bile değilsin be" dedi.
"Benim bildiğim buralarda lafı Demet sokardı ama neyse bu seferlik." Berke'nin böyle demesiyle kafasına hafifçe vurdu Ayla.
Tanem Turan
Oğuz'la konuşmamızın ardından bara gittim. 'Son barı'. Ne zaman kötü hissetsem buraya gelir, çok iyi anlaştığım barmenle dertleşir giderdim.Bazen o anlatır derdini bazen ben. Ama genellikle ben anlatırdım.
Herzamanki gibi geldim ve benim yerim olan-benim yerim dememin sebebi her geldiğimde buraya oturuyorum-girişin yanındaki mor sandelyeye oturdum.
"Naber?" Diye tanıdık bir ses geldi. Tanıdığım her yeri dövmeli olan kadim dostum barmene döndüm. Sanırım tek arkadaşım. Bende "kötü" dedim yüzüm asıkken. "Konuşmadın mı Demet'le?" Barmen herşeyi biliyordu ama ben onun aksine hiç birşeyi bilmiyorum.
"Hayır." Böyle dedikten sonra kararımı onunlada paylaşma kararı aldım. "Aslında söylemeyi düşünmüyorum. Çünkü ben hep babama nefret duydum her nekadar onu sevmesemde onun nefret duymasını istemiyorum." Dedikten sonra derin bir nefes aldım. Ardından devam ettim.
"Benim içimdeki küçük kız çocuğu öldü ama onun ki ölmesin." Böyle dedikten sonra gözümden bir damla yaş aktı. Barmene baktığımda onunda benden farkı yoktu.
"Adın ne?" Benim böyle dememin ardından barmen şaşırmış olmalıki afalladı sonraysa "Ufuk, Ufuk Özsoy." Dedi.
Demet Yılmaz
"Lan geldi mal" Ayla Berke geldikten sonra Murat'a telefon açmış ve tam bir saattir geldiğini anlatmaya çalışıyor."Lan gerizekalı a*ına koydurtma geldi." Ayla böyle dedikten sonra ben dahil olmak üzere herkes kıkırdadı. Ardından telefonu Berke aldı.
"Lan Muro geldim lan ben." Böyle dedikten sonra Berk telefonu kulağından çekti bizde kulaklarımızı kapaktık. Tahmin ettiğimiz gibi Murat bağırmıştı.
"Lan beyin özürlü kulağımı s*ktin. Gerizekalı." Herzamanki gibi Ayla sövüyor. Onlarla ilgilenmeyi kesip teledonumdan gelen 'bip' sesini duyduktan sonra telefonumu hemen elime aldım ve gelen mesajı okuduktan sonra çığlık attım çünkü mesajda aynen şöyle yazıyordu;
Sevgili arkadaşım Demet seni ne kadar çok sevdiğimi bilirsin. Sana söz vermiştim ama gelemeyeceğim Antalya'ya. Biliyorum gelmemi çok istiyordun ama gelemicem yani şu aralar belki sonra gelebilirim. Ayrıca gelen ya da gelecek olan lahmacunları özür olarak say. Çok öptüm
Sevgilerle Mührüş'ün**
Bir bölüm sonu daha nasılsınız bakemm? Valla beni sorarsanız iyi gibimsi gibi. Malum başladı sınavlar. Ayrıca sizi ektiğimi düşünüyorum. Bu yüzden elimden geldiğince bir hafta da bir bölüm paylaşacağım. Ayrıca yazım yanlışları için özür dilerim bide ilk bölümlerde baya varmiş bende oyüzden düzenlemeye çalışcam. Ayrıca facebok grubu kuram mı? Ha bide ilk başta Ayla Asya ydı ama değiştirdim bide Deniz Berrak onları düzelttim. Bide medyada Berke. Hadiii bayuggggg. La en uzun bölüm oldu sanırım. Ay ne çok konuştum ayol. Bidaki bölüme görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI CADI
HumorBazılarımız çok şanslılardır çünki onların kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği dostları vardır. Hikayemizin kahramanı Demet'inde kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği KARINDAŞLAR ı vardı. Kimi küfürbaz kimi akı...