bölüm 5

67 5 0
                                    

Konuşmak için yanına geldim iyi görünüyordu.

"Nasılsın?" Diye sordum.

"İyiyim sen beni merak etme "

Dedi ve gülümsedi. Muratın iyi olduğunu anlayabiliyordum fakat ben iyi değildim. Murat bunu anlamış olmalıki hemen atladı

"Kanka üç gün burda kalıcakmışım bana lahmacun bir kaç don ve okey takımımı getirsene "

İstemsizce gülümsedim Murat hep böyleydi farkında olmadan insanları mutlu ederdi. O değilde Murat'ı kim neden vurmak istemiştiki?

Murat Toprak

"Kanka üç gün burda kalıcakmışın bana lahmacun bir kaç don ve okey takımımı getirsene "

Bana öyle bakayım tamam zengin olabilirim ama benimde vaz geçemeyeceğim şeyler var bunlardan biride lahmacyn ve okey takımım gibi. Evet doğru lahmacundan vazgeçemiyorum. Sonuçta bir lahmacun avcısı olaraktan. Ayrıca kim lahmacuna hayır derdiki? İleride lahmacunu evlatlık almak istiyorum.

Doktor beş dakika sonra içeri girdi ve

"Süre doldu"

Dedi  off ya sıkılıcam burada ya.

"Kanka bay bay"

''Bay"

Dedi ve el salladı bende salladım.

Demet Yılmaz

"Kanka bay bay"

''Bay"

Dedim ve el salladım sonra oda el salladı .

**
"İyi görünüyodu"

"İyidir ya ona bişey olmaz hem zaten kendi gözlerinle gördün"

Ben hala olayın şokundaydım ve bunu Berke anlayabiliyordu ve beni yatıştırmaya çalışıyordu.

"Ya hadi başka konu açalım boşverin o iyidir iki gün sonra yanımıza gelir" dedi Berrak.

Şuan ben, Ayla, Berrak, Ayaz ve Berke Huzur kafede oturmuş çaylarımızı içiyoduk.

"Aynen lan"

Dedi Ayla. O da üzülüyordu fakat belli etmiyordu.

"Size bir espiri yapıyım mı?"

Dedi Ayaz. Berke ona bu durumdan kurtardığı için minnet gözlerle bakıyordu ve herkes tamam anlamında başını salladı.

"Uyuyan kişiye neden su atılır? "

Hepimiz merak eden gözlerle ayaza doğru baktık

"Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır"

Dedi ve kahkahayı bastı. Ben hariç kimse gülmüyordu.

"Neden gülmüyorunuz?" Diye sordu Ayaz. Bende merak ediyordum. Sonuçta komikti. Hadi ama komikti.

"Çünkü hiç komik değildi" Dedi Berke yüzünü buruşturarak.

"Neresi komik değil bal gibi espiri" dedim bende. Ama komikti kabul edin.

"Aynen" dedi Ayaz ve elini çak anlamında kaldırdı bende kaldırdığı eline çaktım.

"Eğer beğendiyseniz bir tane daha yapayım." Dedi Ayaz. Aslında benlik bir sıkıntı yoktu ama çocuklara baktımda sıkıntı büyük.

Herkes hayır anlamında kafa salladı ben hariç ben merak ediyordum sonuçta komikti.

Herkes hayır desede Ayaz espirisini yaptı.

"Erkek ata ne denir?"

"Ne?"

"Bay at denir"

Gene kimse gülmemişti ben hariç.

"Niye gülüyorsun çok kötü bir espiriydi"

Berrak böyle derken Ayaz'a bakmıştı.

"Bence değil"

Dedi Berke bir taraftan Ayaz'a kötü kötü bakıyodul

Herkes açelyanın ayaza aşık olduğunu biliyordu bu güzden gülmüşlerdi.

Canım çok sıkılmıştı ve eve gitmek istiyordum.

"Ben eve gidicem bay"

"Nereya lan gidiceksin hoksa senin amına koyarım ona göre "

Dedi asya herzamanki tavırıyla. Ben onu takmayarak yürüdüm. Arkamdan seslendiler duymamış gibi yaptım.

**
Bir bölümün daha sonu diğer bölümde görüşürüz ayrıca medyada demet var.
İyi okumalar tatlı cadı.

TATLI CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin