Berrak Askaya
Hoca bana sus kızım deyince aslında bozulmamıştım aslıda bozulmuştum elbetteki bozulacaktım çünkü ben hassas bir kızım neyse.Kantinden bir şey almak için kafeteriyaya indim ki Burak'ta ordaydı ben Burak'ı geçen sene görmüştüm ve aşık olmuştum. Ben onunla aynı sınıfta ve sevgili olmak istiyordum ama o bizden bir yaş büyük dolayısıyla biz 10 a o ise 11 e gidiyordu ve ayrıca biz onunla sevgili değiliz ve olamayacağız gibi çünkü ona hiç açılmadım işin kötü yanı ise ben onunla kankayım işin bir iyi yanı varsa oda Burak'ın kanka diyerek gelmesi.
Aslında ben Burak'a açılmayı çok istedim fakat Tanem' e göre benim biraz beklemem, onu kendime aşık etmem sonra ise onunla oynamam gerkiyormuş.
Tanem aşklarda ne yapmamız gerktiğini bilir, onun birçok sevgilisi oldu fakat onun en çok sevdiği kişi ise Ozan'dı şansa gelki Burak'la aynı sınıftaydı.
Ozan ve tanem birbirlerini çok seviyorlardı fakat Ozan Tanen'i aldatmıştı onun yüzünden Tanem çok ağlamış ve depresyona girmişti, fakat geçen senenin ortalarında kendini toparlamış ve çıktığı kişilereen Ozan'ın intikamını almıştı ki hayla almaya çalışıyor. Ozan hala Tanem'i seviyormu bilemiyorum ama tahminimce seviyor.
Yiğit ve Burak bu tarafa doğru bakıyor. Yiğit Burak' a birşey anlatıyor Burak'ta ona vuruyordu.
Burak Demir
Yiğit bana Berrak hakkında bir seyler söylüyordu güya ben Berrak'a aşıkmışım da bilmem neymiş heh o kız beni külahım olamaz ayrıca o bikere benden bir yaşta olsa küçük."Dimi kanka"
Yiğit'in sorusuyla kaldım 'ne?' Diye sordum o da
"Berrak ve sen diyorum nekadar uyumlusunuz"
dedi bende bir tane geçirdim kafasına o sırada zil çaldı. Yiğit ile sınıfa girdik. Sonra derste uyumak için en arkadaki bir yeri seçtik.
Okulun ilk günü olduğu için ders işlemiyorduk . Okulun ilk günü olmasına rağmen günler fazla geçmiyordu ayrıca çok yorulmuştum ve Yiğit'le birlikte kendimizi uykunu kollarına bıraktık.
Berrak Askaya
Yiğit ve Burak gitmişlerdi. Ayy Allah'ım bu çocuk çok tatlı ya Allah'ımm esmer ayy. Neyse övgülerimi bırakıyım.Sınıfa girdiğimde Ayla ve Demet konuşuyorlardı kesin onun hakkında konuşuyorlardır. Yanlarına gittiğimde Ayla Demet'e "olum git açıl lan aq" dedi Demet'te "banene banene açılmıcam inat değilmi açılmıcam.." "tamam lan sus "diyerek Ayla Demet'e bağırdı.
Hocanın gelmesine az kalmıştı ki hoca geldi bile.ben Demet'in yanında oturduğum için şanslıydım onunla sürekli konuşurduk.
Öğretmen istediğinizi yapın diyerek serbest bıraktı bir çoğu son ders olduğu için hocadan izin almıştı bizde aldık.
Ben Ayla, Demet, Berke, Ayaz be Murat beraber herzamanki yerimize çocuk parkı şimdi siz normal insanlar gibi cafeye ya da başka biryere gitmiyo musunuz diyorsunuz
1 biz normal insan değiliz
2 burası Demet'in en sevdiği yer ( nedeni ise sallanmayı ve kaymayı çok seviyor ve ayrıca oralardan buralardan atlıyor)Demet parka girer girmez hemen salıncaklara koşarak "benimsiniz olum" diyordu bu kız hep böyle Ayla'da ona el haraketi çekerek küfür ediyorlardı . Demet kendini salıncağa attı sonra Berke ve Murat'a dönerek "kanka beni sallasanıza ya " dedi buna Berke hayır anlamında kafasını sallarken Murat ise tamam dedi.
Murat sallamak için Demet'in yanına gidiyorduki bir ses duyuldu silah sesiydi ve aniden yere yığıldı**
Evet geldik bir bölümün sonuna üçüncü bölüm için nediyorsunuz umarım beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar tatlı cadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI CADI
HumorBazılarımız çok şanslılardır çünki onların kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği dostları vardır. Hikayemizin kahramanı Demet'inde kıskanacağı, omzunda ağlayacağı, şakalaşacağı, güleceği KARINDAŞLAR ı vardı. Kimi küfürbaz kimi akı...