9.

4.5K 249 5
                                    

-Не съм в настроение за секс! Цял ден обикалям и съм изморена. Моля те върви си! -продължих да лъжа.
- Добре, добре.. няма да настоявам. Утре ми звънни, става ли?
-Добре..- отвърнах, след което той дойде и целуна челото ми, а след това си тръгна..

* деня на сватбата *

Всичко е толкова напрегнато.. Мира закъсня, баща ми се изнерви, а Камерън се натиска с приятелката си! Искам да я убия! Знам, че ще ми бъде брат, но май изпитвам ревност.. все пак спах с него.. няколко пъти!

От известно време усещам,че всичко около доведеният ми брат ме кара да се чувствам некомфортно и това някак си ме плаши.. защо ли?! Защото ще съм в една къща с него, предполагам ще сме стая до стая и ще сме в едно училище! Да училището почва след 3 дена, а лошото е, че съм била с твърде много момчета. Смисъл, ако развалят репутацията ми на добро момиче, учителите ще променят мнението си. За приятели да не говорим. Като цяло бяхме малка затворена група, в която не се допуска всеки. Водех се от популярните в гимназията и това ми харесваше.

Както и да е.. Сам се настани до мен и ми хрумна малка идейка. За да накарам Кам да се чувства толкова неприятно, колкото и аз, реших да изчукам приятеля си,макар и да рискувах много. Поставих ръката си на бедрото му, след което той ме погледна и аз направих знак да идем в тоалетната. Той разбра намека ми и се насочи натам, а аз тръгнах малко след него! С периферното си зрение забелязах, че Камерън се беше отделил от момичето и сега погледа му беше насочен към мен.. продължих да вървя и не след дълго бях в тоалетната, където ме чакаше Сам. Скочих върху него, като увих краката си на кръста му, и целунах меките устни, разположени перфектно на красивото му лице, а след това и врата му. Той постави ръцете си на дупето ми, но после ги вдигна на кръста ми, защото постави тялото ми върху плота, където бяха мивките. Разкопчах всички копчета на ризата му и започнах да спускам ръката си по голата кожа на корема му, докато не стигнах до колана на панталона, с които беше облечен. Той надигна роклята ми и започна да смъква дантелените ми бикини, но тогава влезе някой.. Камерън?! Стреснах се и станах, след което смъкнах роклята си надолу.

-Опсс..- промърмори и извъртя поглед

-Благодаря, че развали момента, Камерън!- отвърнах като натъртих на името му, след което се обърнах към Сам и го целунах бавно, но страстно.. усещах как погледа на Кам се беше впил в мен, но не обръщах внимание.. щом се отделих от момчето се насочих към изхода на тоалетната.

Дойде време за първия танц и естествено беше бавен.. Наложи се да танцувам с Камерън, защото и двамата сме шафери. Поставих ръцете си на раменете му, а той неговите- на кръста ми. Мълчахме и всичко си беше наред, докато Кам не развали спокойствието:

-Ако се опитваш да ме дразниш, успяваш!- продума и ме погледна в очите

-Радвам се..- отвърнах и отново самодоволна усмивка зашари по лицето ми

-Защо го правиш?

-Кое?

-Влияеш ми!

-За какво говориш?!

-Дори като целувам Кристен мисля за теб и това ме вбесява!

-И аз с какво съм виновна? Не забравяй, че ти ме отблъсна!

-Защото не ми каза, че имаш приятел!

-Не ми се говори.. изчакваме песента да свърши и толкова..

-Знаеш, че все някога трябва да говорим, нали?!

-Няма да е сега !- след думите ми отново се върна тишината..


Ии.. нова чаааст! Какво мислите? Дайте ми идеи какви да са облеклата им за първия учебен ден !


Wrong Decisions | C.D.Where stories live. Discover now