Събудих се в моята стая.. Странно. Помня, че бях заспала на дивана долу, но както и да е. Изправих се на крака и тръгнах към банята, за да изпълня сутришната си рутина.
След като бях готова застанах пред гардероба, избирайки дрехи за днешният ден. Чудите се какъв ден е днес?! Моят рожден ден и да ви призная.. Чаках го от цяла вечност! Най-сетне ставам на 18 и това значи, че ще бъда пълнолетна! Спрях се на къса черна рокля, но не по тялото, а по-скоро разкроена от талията надолу и, понеже ми се стори твърде семпло, добавих и разпусната жилетка със същата дължина като роклята. Обух черен чорапогащник( тази дума ме кара да се смея :Дд ) и черните боти с малкия ток. *облеклото е на снимката, ако не можете да си го представите ^^*
Беше Събота, затова баща ми и Мира позволиха да направя купон, по случай празника. Родителите ми заминаха някъде и ме зарязаха сама.. Чудесно. Сега трябваше да наглася всичко за довечера и не мислех, че ще успея, но уви.. Съдбата е на моя страна.
Стана към 20:00 часа и къщата започна да се пълни. Само се надявах да не стане някоя беля, за която ще съжалявам.
Вече минаваше полунощ и аз бях пияна до козирката. Сигурно си мислите "защо се е напила? Не е ли по-добре да помни какво се е случило?!" и предполагам сте прави, но не се замислих за това по-рано. Танцувах в хола, когато някой извика, че полицията идва, след което всички започнаха да бягат и само за две минути къщата се изпразни. Кой по дяволите развали партито?! Баща ми имаше връзки, затова нямаше да сме притеснявани, но явно някой беше решил да си играе с мен! Бях бясна, предполагам заради влиянието на алкохола,а страшното беше, че исках отмъщение! Звъннах един два телефона и разбрах кой е нещастника, излъгал за полицията.. Камерън! Този път щях да му го върна.. тъпкано!
Нахлух в стаята му, заварвайки го да спи спокойно.. колко жалко, че трябва да разваля сладката гледка! *забележете сарказма*
-КАМЕРЪН! - извиках ядосано.
-Хмм..- измърмори, но не помръдна от мястото си.
-Защо по дяволите звънна на полицията?!
-Какво?! Каква полиция бе? Да не си си ударила главата?!
-Я не се прави.. знам, че е звъннато от твоя номер! По-добре си признай иначе..
-Иначе какво?! Сега ще ме заплашваш ли? От три дена се води с популярните и вече стана Мис Недостижима.. Казах ти, че не съм звънял аз! Ако се огледаш малко ще забележиш, че телефонът ми не е наоколо.. Айде сега излез от стаята!
-Камерън?!
-Излез казах!
-Офф..- отвърнах и се постарах да трясна вратата на излизане. Влязох в моята стая и разсъблякох дрехите си, оставайки само по бельо, след което облякох стара тениска на баща ми и легнах в леглото си. Утре щях да мисля какво да правя! Тъкмо се унасях, когато нещо извибрира до крака ми.. телефон?! Включих дисплея и разбрах, чии телефон държах в ръцете си.. на Камерън..
Такаа.. мислите ли, че Джули ще върне телефона на Кам или има други планове?! Другата част ще я кача до няколко дена ^^ пс: знааам, че е кратко, но исках да свърши така! Следващата глава ще е по-дълга!!! ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Wrong Decisions | C.D.
FanficЕдин купон може да промени нечий живот! Не вярвате?! Ще ви докажа!