10.

4.6K 237 5
                                    

*Вечерта преди първия учебен ден*

Лежах в новото си легло и умирах от скука. Да, преместихме се при Мира и Камерън, защото остановихме, че тяхната къща е по-голяма! Както и да е, давех се от не знание как да прекарам последните мигове от ваканцията, когато ми светна.. Ще се пребоядисам! Няма по-добро начало на новата учебна година! Станах и се запътих към изхода на къщата. Трябваше да съм тиха, защото всички спяха. Обух черните си кецове и тръгнах към денонощния магазин..

С влизането в сградата, се насочих към разделението с боите. Реших, че ще сменя цвета си с по-светъл, но не исках да е нещо много екстравагантно. Взех рус нюанс, по светъл от сегашния ми, за да направя леки кичури, сякаш е изсветляла от слънцето.

Върнах се в къщата и се насочих към банята. Съблякох се по бельо, за да не изцапам дрехите си, и се захванах за работа. Привършвах, когато някой почука на вратата:

-Даа- казах, за да знаят, че има някого

-Може ли да вляза?! -Попита човекът, седящ от другата страна. Знаех, че е Камерън, затова отговорих с 'да'. Щом влезе ченето му падна.

-Уоу.. трябва по-често да седиш по бельо!- измърмори и онази самодоволна усмивка заподскача по лицето му.

-Ще ти се..

-И още как!

-Кажи какво искаш..

-Да ида до тоалетна, но като гледам няма да мога..

-И защо!?-попитах, докато оправях косата си.

-Амм.. защото си тук.

-Тогава излез!- повиших тон, но се стараех да не събудя родителите ни.

-Еее.. добре де, добре.. излизам..- отвърна и се насочи към вратата

- Най-сетне!

-Мрън, мрън, мрън..

След като изчаках 30 минути, за да хване боята, се изкъпах и вързах косата си на малки кокчета. Облякох широка тениска и легнах да спя.

На сутринта бях събудена от досадната аларма. Училището започваше от 8:30, а сега беше 7:05, затова имах време да поспя още малко. Когато отново отворих очи беше 7:30, което ме накара да се надигна от топлите копринени завивки и да започна да се глася. Реших да облека черен кроп топ с дълги ръкави, който имаше щампа на слънчогледи, и свободна пола с висока талия. Махнах кокчетата и косата се спусна по раменете ми. Бяха се оформили къдръци, които придаваха обем, затова просто я напръсках със солена вода, за да не се развалят. Насочих се към банята, след което измих зъбите и лицето си. Нанесох лек грим, за да прикрия несъвършенствата по лицето ми, а след това слязох долу.. След закуската обух високи токове и с Камърън се насочихме към училище. Той беше семпло облечен, със сива тениска и черни дънки.

С влизането в двора на училището, Кам се насочи към своята група от приятели, а аз останах сама. Погледите бяха вперени в мен и разни момчета подсвиркваха, но не обръщах внимание. Отидох до канцеларията и взех програмата и номера на шкафчето си. След като оставих ненужните си вещи, се насочих към първия час. Математика.. не знам защо, но много харесвам този предмет, а и ми върви. Седнах на място до прозореца и зачаках влизането на учителя.

Бяха минали 20 минути от началото на часа, когато някой нахълта в стаята...Камерън!?

-Извинете за закъснението..-продума

-Сега те пускам, но се надявам да не се повтори, Далас! -отвърна учителя, като не отделяше поглед от дъската. Брат ми се настани в края на стаята и извади слушалките си...

Първият ден мина и се насочих към изхода, когато ...

Не бях качвала скоро, така че.. Дъа! Какво мислите за часта? Знам, че не беше много интересна, но в следващата ще се развият повече нещата! Искам да ви пожелая ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!! Надявам се да си прекарате добре и да сте получили желаните подаръци.. <3 ^^ пс: облеклото на Джули е на снимката!

Wrong Decisions | C.D.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora