Както и да е, след като облякохме дрехите, с които по принцип спим, слязохме на долния етаж, за да гледаме филм. Сгуших се в Камерън, а той обви ръцете си около мен..
* Сряда *
Върнах се от вкъщи, но, като никога, чух спорене на хора, затова побързах да вляза вътре. Заварих Кам и Мира да си викат един на друг..
- Няма да идеш на този купон, Камерън! -Повишаваше тон майка му
- Защоо?! Вече съм голям и мога да се оправям сам!- отвърна момчето, но не изоставаше с викането
- Не е заради това! Офф.. знаеш ли какво?! Прави каквото искаш! Не ме интересува.. - измърмори жената и напусна стаята
- Ахх.. как мразя да прави така..- изкрещя 'брат' ми и се качи в стаята си, а аз седях на едно място и осмислях какво точно се случи току-що.
* на вечеря *
Беше тихо.. отново.. Баща ми се покашля с надеждата, че ще развали неловката тишина, но никой не обърна внимание.
-Лазанята е много вкусна, Мира.. - промърморих най-сетне.
-Благодаря ти, мила! - отвърна и лека усмивка се оформи на лицето и.
-Ъмм.. Плановете за Петък остават ли?- попита татко и завъртя погледа си към доведената ми майка.
-Предполагам да, но Камерън настоява да отиде на глупавия купон и Джули ще е сама..- отговори и изпрати злобен поглед на сина си.
-И да се опитваш да ме накараш да се чувствам виновен, няма да успееш! Отивам на партито! - отвърна категорично момчето и стана от масата, след което се качи в стаята си.
-А-аз ще отида да поговоря с него.. Може ли?!- включих се в разговора.
-Както си решиш.. - каза мира и продължи да се храни, а аз тръгнах след Кам. Нахлух в стаята му и заключих след мен. Без да кажа нито дума се хвърлих на врата му и поставих нежна целувка върху върха на носа му, с което го накарах да премахне ядосаната си физиономия...
-Мисля, че не трябва да ходиш на купона..- продумах, докато се гушкахме на леглото му.
-Офф.. и ти ли почваш? - измърмори, а след това се надигна и застана в седнало положение.
-Просто се замисли.. сами в къщата.. без родители.. цяла вечер.. кой знае какво може да се случи..- започнах да си мисля на глас, след което поставих лека целувка на устните му. Започнах да се спускам бавно, но той ме спря.. за първи път ми отказва!
-Не го прави! - измърмори
-Кое?
-Това, което правиш! Няма да ме подкупиш със твоите секс игрички! Твърдо решен съм да отива на партито! - отвърна, с което малко ме ядоса понеже тези 'игрички' бяха негова идея.. изправих се от леглото и се насочих към моята стая, но, като излизах през вратата, се постарах да я тръшна толкова силно, че чак огледалото се разтрепера.. няма да види секс от мен чак до Нова година..
* Петък *
Камерън и родителите ни тръгнаха преди около три часа и аз си прекарвах повече от добре. Киснах се във ваната около половин час, оправих си ноктите, ядох и точно сега гледам филм, но естествено купонджията се върна и, разбира се, беше много пиян:
- Искам те сега! - извика и се насочи към мен, но аз го отблъснах
- Първо пиян си, второ ядосана съм ти, затова никакъв секс до Нова година и трето.. слушай внимателно! Трето днес каза , че не ти е до моите 'игрички'.. Съжалявам, но няма да ти се отвори парашута тази вечер! -отвърнах грубо и се насочих към стаята си, но той хвана китката ми, след което дръпна малкото ми тяло към него и залепи устните ни.. не отвърнах на целувката и веднага щом се отделихме го ударих..
-Казах НЕ, Камерън! Остави ме..- извиках, но той не пусна ръката ми.
-Казах, че те искам! Това означава, че ще те имам.. няма значение дали искаш или не.. - отвърна и започна да целува врата ми.. Пробвах да се отскубна от хватката му, но нямах толкова сила. За момент отпусна ръката си, но не можах да реагирам, защото бях изплашена до смърт.. не знаех какво да правя! Съблече тениската, с която бях облечена, а после и бикините ми.. бях напълно гола.. ( Бях готова за лягане.. не ме винете за облеклото ми! ) Събори ме на земята и застана върху мен, след което разкопча панталона си и рязко вкара члена си в мен.. Извиках от болката, а направо реки се стичаха от очите ми.. Не мога да повярвам, че ме насилваше.. Продължи с резките тласъци, а, когато свърши, просто се изправи и се запъти към стаята си, оставяйки ме напълно гола и беззащитна в средата на хола.. Някак си намерих сили да се изправя, след което облякох гащичките си и тениската, а след това се заключив в спралнята си. Не вярвам, че го направи.. Мразя го.. Мразя го с цялото си сърце!
Ии това се случи! Кой да повярва, че Камерън може да е толкова лош?! Благодаря на @Nefito за идеята! Скоро ще кача следващата част..
YOU ARE READING
Wrong Decisions | C.D.
FanfictionЕдин купон може да промени нечий живот! Не вярвате?! Ще ви докажа!