-И аз мога да играя, Камерън!
-Докажи го!- промърмори, залепяйки устните си за врата ми.. Какво имаше в предвид с тези думи?! Дали ще направя грешка ако.. нали знаете.. преспя с брат си.. опс доведен брат! Ами да! Нямаме кръвна връзка следователно няма да е проблем.. Нали?! Абе на кого му пука.. Единственото, което искам в момента е устните му върху моите!
Изправих се от момчето и тръгнах към горния етаж, правейки му знак да ме последва. Като добро кученце, Кам тръгна след мен и не след дълго се намирахме в стаята му. 'Брат' ми ме вдигна и ме постави върху леглото, като започна да ме обсипва с целувки.. страстни, завладяващи ума целувки, които карат колената на всяко момиче да омекват.. Започнахме с разсъбличането и само след секунди бяхме по бельо. Тъкмо щеше да идва интересната част, когато ми хрумна малка идейка. Прекратих досегашните ни действия и дръпнах лицето на Камерън по-близо до моето.
-Не е интересно така..- прошепнах в ухото му, след което бутнах почти голото момче, за да се махне от мен, и станах от леглото му, запътвайки се към банята..
-Ама какво?!- попита объркано, следвайки ме. Влезе в банята с мен и ме притисна към стената, след което каза- не може да оставиш нещата така.. Недовършени!
-Няма да ги оставим..- отвърнах, освобождавайки се от хватката му. Бутнах го назад и, нали е непохватен, се спъна в нещо, а след това се озова седнал на тоалетната чиния. Реших да го играя мръсно, затова седнах в скута му и премахнах сутиена си, карайки погледа на Кам да ме огледа цялата..
-Искам да го направим под душа!- прошепнах в ухото му. Кам се изправи, като с това действие ме подтикна да увия краката си около кръста му. Влезе в душ кабината и пусна топлата вода да се стича по почти голите ни тела.. Стъпих отново на земята и се отървах от бикините си, а момчето последва действията ми, но с боксерките си. И ето ни тук.. напълно голи.. под душа, натискайки се, докато хладката вода се стича по разгорещените ни тела.
Камерън ме блъсна в стената, но не по някакъв груб начин, а по-скоро нежно и внимателно, след което ме повдигна така че отново да заключа краката си зад кръста му. Вкара члена си рязко и без предупреждение, карайки ме да извикам силно.. Нищо чудно и съседите да са ме чули! Силните тласъци продължаваха ли продължаваха, с което предизвикваше трепети в цялото ми тяло.. Това беше най-странното чувство, което съм изпитвала в целия си кратък живот! Когато усетих, че съм на път да свърша, забих ноктите си в гърба му и започнах да драскам!
-К-кам.. На път съм!- продумах едвам-едвам.
-Още малко!- отвърна и забърза темпото.. Боже това момче някаква секса машина ли е?! Как успя да издържи на това темпо, че и усили накрая?!
Край! Не издържам повече.. получих най-силния оргазъм някога! Момчето свърши малко след мен, затова спряхме водата и седнахме на пода в банята, като преди да го направим увихме телата си с кърпи.
-Джул..- продума задъхано.
-Да?!
-Пиеш ли противозачатъчни?!
-Да.. Защо?!
-Не използвахме презерватив!- отвърна, придърпвайки ме към себе си. Нямах нищо против, затова не се възпротивих..
-Кам?!
-Мм?!
-Това беше най-якия секс някога!- отвърнах, засмивайки се.
-Значи ще повторим някой друг път?!
-И още как!- отговорих, след което опитах да се изправя, но безуспешно..- ще ми помогнеш ли, защото не си чувствам краката?!- попитах засрамено, а в отговор получих само смеха му. В следващия момент Кам скокна и ме грабна, понасяйки ме към моята стая. Постави ме на леглото и се запъти към изхода на стаята, като преди да напусне ми даде бельо..
*на вечеря*
-Е деца.. Какво правихте днес?- попита Мира, предизвиквайки задавяне от моя страна. Камерън забеляза, че започнах да се панирам, затова отговори на майка си.
-Ами.. Аз излязох с момчетата, а Джул ходи в мола май..
-И купи ли си нещо?!- зададе въпрос татко.
-Неп.. Нищо не ми хареса..- отвърнах тихо, след което се съсредоточих върху спагетите си. През останалото време от вечерята, с Кам си разменяхме погледи, а родителите ни обсъждаха някаква тема, като от време на време започваха да се карат.. Чакай, чакай.. Карат се?! Това е нещо ново.. Започнах да слушам разговора им, но осъзнах нещо.. Не си изпих хапчето! Извиних се, след което поех по пътя към стаята си, но естествено татко трябваше да ме прекъсне.
-Джул..
-Да?!
-Защо ходиш разкрачено?!
-Ами.. Аз.. Такова.. Днес правих гимнастика и малко се разчекнах, но спокойно добре съм..- отвърнах леко засрамено.
-Хахх.. Добре! Айде качвай се..- отвърна баща ми, засмивайки се.. Пфф на косъм бях..
Знам, че отново е кратка,но пък за сметка на това беше много пикантна :Дд надявам се да ви е харесала моята аматьорска смут сцена :Дд пишете мнението си в коментарите <33 пс: песента ми я предложи Matt_BAE3828 , за което съм и' страшно благодарна!! Ако не беше тя, нямаше да ми дойде идеята за главата и сигурно щях да напиша някоя боза :Дд таа.. Благодаря ти <33
ОбиЦам ви, хорица! <33
VOUS LISEZ
Wrong Decisions | C.D.
FanfictionЕдин купон може да промени нечий живот! Не вярвате?! Ще ви докажа!