*гледна точка на Джули*
Седмицата в училище мина много странно.. Всички говореха с мен и ме питаха глупави въпроси като "от къде е чантата?" или "къде си правиш косата?".. Аз да не съм английската кралица, че ще ме питат такива неща.. Какво ги интересува?! Както и да е, поканиха ме на купон в Събота вечер и реших да отида, тъй като не помня много от партитата, на които съм била, но.. не мога да отида сама.. Камерън! Да.. Той няма да ми откаже! Братче ми е.. ще се съгласи да ме придружи.. Нали?!
Реших да му пиша, за да го питам дали ще е свободен, затова извадих телефона от задния си джоб и отворих съобщенията, търсейки името на Кам.. Бинго!
(К- Камерън; Дж- Джули)
Дж- Камии.. :дд
К- дап :Дд
Дж- какво ще правиш
Дж- в Събота?! :Дд
К- защоо?!
Дж- амии..
Дж- поканиха ме на парти ама не искам да ходя сама.. :дд
Дж- ще дойдеш ли с мен?!
К- амм.. Ай добре :Дд нали съм добър брат
Дж- дааа... Обицам теее <3
К- айде, че не мога да пиша сега..
Дж- как ме отряза -_-
К- абе бебе.. :Дд кво да ти кажа?! Айде до после..
Дж- аз ти казах обицам те :( саднах заради тебе..
К- офф.. Айде обицам те..
Дж- йейй.. Оставям те :Дд
Сега ще си кажете "вие не сте двойка, че да си казвате 'обичам те'" и аз много добре знам, че е така, но това не пречи да си казваме братско 'обичам те'.. Нали?!
Върнах телефона на мястото му, след което се запътих към вкъщи. Още с влизането осъзнах, че съм сама, а не ми се седеше вътре без компания, затова реших да отида в мола и да си избера нещо подходящо за партито. Грабнах дамската си чанта, като проверих дали всичко е вътре, и се запътих към колата на Мира.. Да, да.. Доведената ми майка ми дава колата си, но само когато не и трябва.. Сега е един от тези моменти и аз се възползвам!
*в мола*
Трети магазин и нищо.. Нищо не ми хвана окото! Това изобщо нормално ли е?! Офф.. Започнах да се отчайвам, когато не зърнах божествената рокля!!! Сякаш Бог ми показа на къде да гледам.. Направо лигите ми тръгнаха, а още не бях влязла в магазина..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Decisions | C.D.
Hayran KurguЕдин купон може да промени нечий живот! Не вярвате?! Ще ви докажа!