*все още гледна точка на Наш*
С Джул гледахме филм, но.. като се замисля по-голямата част от него я прекарахме натискайки се. Все пак реших, че няма да и' казвам за уговорката, защото е много хубаво момиче и не искам да разваля нещата между нас.. да, да егоист съм! Вие не бихте ли били, ако най-прекрасното същество е в прегръдките ви?!
Филмът свърши затова решихме, че трябва да хапнем нещо следователно взехме якетата си и тръгнахме към супермаркета.. Още с влизането момичето развали комфортната тишина между нас:
-Какво ще ядем?!- попита, засмивайки се.
-Може да си вземем полуготова пица и да я стоплим вкъщи?!- предложих, като преплетох пръстите на ръцете ни.
-Илл.. нее! Това не е здравословно! Защо просто не си направим.. наша пица?! Върви вземи продукти, а аз ще взема тестото и сладолед, защото много ми се яде!
-Тъй вярно, шефе!- козирувах и се запътих към щандовете, с което предизвиках смях в Джули.
Разглеждах рафт след рафт и събирах нужните неща за една пица, когато някой ме потупа по рамото. Когато се завъртях с мисълта, че е приятелката ми, осъзнах грешката си.. беше Кристен! Да, да.. същата Кристен, която излизаше с Камерън.
-Хей, Наш!- поздрави весело.
-Х-хей.. К-кристен! К-какво става?!- попитах изплашено.
-Ами майка ми ме прати да пазарувам и взех, че те срещнах.. забавно, а?!
-Да..- отвърнах и започнах да се оглеждам за Джулс.
-Кого търсим?!
-Моля?!
-Ъмм.. търсиш някого.. кого?!
-Ами.. Нали знаеш.. приятелката ми..- промърморих тихо.
-Оуу..
-Даа..
-Значи няма да говорим за случката преди няколко дни?!
-Ами.. надявах се, че не!
-Спокойно.. няма да кажа на никого!- отвърна и ме дари с една малка усмивка. Мамка му.. чувствах се ужасно, че се възползвах така от нея, а сега я моля да го пазим в тайна.
-Прегръдка?!- попитах разтваряйки ръцете си, а тя не изчака втора покана и отвърна.. В следващия момент чух как някой изтърва нещо и се завъртях в посока на шума, заварвайки Джулс с насълзени очи..
-Джул.. не е това, което си мислиш, че е!
-Ти си прасе, Наш!- извика и се насочи към изхода на магазина.. трябваше да я настигна и да и обясня всичко! Казах си едно бързо "чао" с Крис и тръгнах след другото момиче..
-Джъл забави темпото и ми позволи да ти обясня мамка му!- виках след нея, но сякаш не ме чуваше. Когато забелязах, че стигнахме до дома и' ускорих крачката си и хванах гаджето си за китката, завъртайки я към себе си.- Изслушай ме!- промърморих гледайки я в очите..
*гледна точна на Джул*
С Наш седнахме на верандата пред къщата ми и започнахме да говорим.. обясни ми всичко, което се бе случило между него и другото момиче, а също така ми разказа и как сме станали двойка.. или по-точно фалшива двойка.
-Приятели?!- попита, с нотка на надежда в гласа си.
-Предполагам..- отвърнах и изтрих предишните си сълзи, след което момчето разтвори ръцете си и ме прегърна продължително..
-Аз много съжалявам, Джулс! Не исках да се получи така..- започна да говори отново, но аз го прекъснах.
-Вярвам ти, Наш! А сега млъкни, че разваляш хубавия момент..- промърморих, засмивайки се..
-Е.. аз май трябва да тръгвам..
-Ами.. добре.. предполагам ще се чуваме.- сбогувахме се и аз влязох в къщата.. В момента единственото, което исках беше някой да ме гушне и знаех кой ще изпълни желанието ми.. Камерън!
Изкачих стълбите и влязох в стаята на брат ми, заварвайки го да спи. Не исках да го будя, затова просто събух неудобните си дънки и се шмугнах под завивките му. Сгуших се в момчето и не след дълго усетих как увива ръцете си около мен.
-Джул?!- попита сънено.- Какво има?!- продължи с въпросите.
-С Наш се разделихме..- проплаках, усещайки как затяга прегръдката си.
-Защо?- продума притеснено.
-Изневерил ми е, докато бяхме в Париж..- отвърнах, като поставих ръцете си на кръста му.
-Ахх.. това копеле мазно!- изруга брат ми.
-Не се притеснявай.. той ми обясни всичко и решихме да си останем само приятели.
-Сигурна?!
-Да.. може ли да остана при теб тази вечер?!- попитах несигурно.
-Добре.. но не забравяй, че утре сме на училище..
-Добрем.. тате! Лека нощ..- продумах, затваряйки очи.
-Лека, бебе!- беше последното, което чух преди да се унеса в дълбок сън..
Хейоо!! Новата глава довтаса :Дд мислите ли, че постъпиха правилно като се разделиха или трябва да си дадат по още един шанс?! Пс: през ваканцията се опитвам да качвам всеки ден, но като почнем училище това ще е много трудна задача за мен! :Дд
ОбиЦам ви <3
YOU ARE READING
Wrong Decisions | C.D.
FanfictionЕдин купон може да промени нечий живот! Не вярвате?! Ще ви докажа!