překvapení

521 36 1
                                    

No to bude ještě zajímavé...

,, Tak dobře zavedu tě k nim, shodou okolností vím kde bydlí." řekl jsem a usmál se na něj. ,,Dobře a řekneš mi o nich něco?, otec říkal, že mají syna." zeptal se mě. V tu chvíli se mi v hlavě zrodil nápad. ,,No tak ten jejich syn je fakt hezkej, vtipnej, zajímavej a celkově je hrozně pozitivní a oblíbenej..." řekl jsem s úšklebkem. ,,Jeho oblíbená barva je modrá, nosí podobný hadry jako ty a já a taky má piercing." ,,A kde má ten piercing a jak to že ho tak dobře znáš, to je nějakej tvůj kámoš ?" A sakra ten piercing by mu mohl dost napovědět. ,,No má ho v obočí, jako já. Jsme totiž nej kámoši a nechali jsme si to udělat spolu."

Luke's POV

Uculil jsem se nad ním, je tak rozkošnej. A ten kluk musí být dost dobrej, jestli má za kámoše tak bezvadnýho kluka, jako je Michael. Už se nemůžu dočkat až ho poznám.

Michael's POV

Sežral mi to, jo. Ten se bude divit, až mu to máma s Markem oznámí. Už se nemůžu dočkat. ,,Tak jsme tady." oznámil jsem mu a zazvonil. Otevřít nám přišel Mark. ,,Lukasi, konečně jsi se ukázal. Víš, jak jsem se o tebe bál?" začal na Luka hned křičet. ,,Koukám, že už jsi se seznámil se svým bráškou." řekl až moc hmusným tónem. ,,Jo seznámil a jestli dovolíš rádi by jsme šli dovnitř." odpověděl mu stejným tónem Luke. Mark se na něj jen hnusně podíval a odešel do kuchyně. Já jsem se na něj vyjeveně díval a stál na místě. ,,T-ty jsi věděl, kdo jsem ?" Luke se na mě s úšklebkem podíval, ,,ano, věděl." ,,A to jsi mi to nemohl říct, teď jsem ze sebe totálního debila." On se jenom zasmál. ,,Bylo vtipný tě poslouchat." zavrtěl jsem hlavou, vydal se směr můj pokoj a doufal, že mě bude Luke následovat...

,,normal" boy {POZASTAVENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat