Jakmile jsem bouchnu s dveřma přiskočil ke mě Michael a zamkl za mnou. Těsně na to se ozval prudký náraz do dveří, až jsem se lekl a málem zakopl, kdyby mě nechytily dvě silné paže. Podíval jsem se nahoru a tam se na mě šklebil Mikey. ,,Nepadáš nějak často?" posmíval se mi. ,,Nemůžu za to, že se vždycky leknu." odsekl jsem a dělal uraženého. ,,Ale přece by jsi se nám nenaštval." posmíval se dál. Chtěl jsem mu něco odseknout, ale vyrušily nás nárazy a lomcování klikou, jak se někdo urputně snažil dostat k nám dovnitř. Dveře vypadali, že už to dlouho nevydrží a tak Michael dal pod kliku židli a otevřel okno dokořán. ,,Dělej vylez z okna na stříšku, přelez na strom a utíkej za roh." Už, už jsem se nadechoval k protestům, ale přerušili mě další nárazy. ,,Neboj, budu hned za tebou." odpověděl na mou nevyřčenou otázku, když si všiml mého nesouhlasu v obličeji. Pomalu jsem přikývla a rozešel se k oknu. ,,Prosím přidej, já už ho dlouho neudržím." ozval se Michael a tak jsem přidal a vylezl na stříšku. Větev byla moc daleko a musel jsem skočit, ale podjela mi noha a jen tak tak jsem se stačil zachytit větve. Slezl jsem dolů a otočil se do okna. Michael zkontroloval, jestli jsem se dostal bezpečně dolů. Odendal židli odemkl a rychle se rozeběhl směr okno. Na stříšku a zrovna v tom okamžiku, kdy skákal na strom se rozrazily dveře a dovnitř vletěl nasranej Mark. Michael slezl ze stromu, podíval se na mě a oba jsme se tryskem rozeběhli za roh ulice.
--------------------------------------------------
Omlovám se, že už zase nebyla delší dobu část a tak dnes přidávám dvě najednou. :)
ČTEŠ
,,normal" boy {POZASTAVENO}
Fiksi Penggemar,,Fuj, jsi nechutný. Nechci s tebou mít nic společnýho." zakřičel a práskl dveřmi...