vzpomínka

501 36 5
                                    

Prosím lidi přečrě te si moje kecy na konci ;) :*
Dostal jsem strach. Po tvářích se mi kutálely slzy a já se svezl na zem. Už další člověk mě takhle nechal...To samé se mi stalo pře dvěma roky, měl jsem kamarádku. Ano MĚL. Byli jsme na hřišti na houpačce, jako každý druhý večer a povídali si. Nechodili jsme do stejné školy a tak jsme se scházeli alespoň takhle. Známe se už 5 let, teda naše rodiče se znají už 5 let, my jsme byli na začátku hrozně na kordy a dělali si naschvály. Ale tak před rokem nás to přešlo a my se stali nejlepšími přátely. No a tenhle večer se všechno totálně zpackalo... Seděli jsme na houpačkách a smáli se mému fakt povedenému vtipu, když v tom se najednou Jenny přestala smát a začala se ke mě pomalu přibližovat. Nejdřív jsem nevěděl co dělá, ale když mi to docvaklo zarazil jsem se a chvíli nevnímal, tak přesně tohle jsem nechtěl. Naklonila se co nejblíž a políbila mě, v tu chvíli jsem ji od sebe odstrčil a rychle se zvedl z houpačky. ,,Děje se něco?, udělala jsem něco špatně?" smutně se na mě podívala. ,,Ne Jenny, víš ty jsi pěkná a fajn holka, ale nemůžeme být spolu..." ,,Proč ne?" zašeptala a já viděl, jak se jí do očí ženou slzy. ,,Protože, protože...protože jsem gay." řekl jsem a sklopil pohled. Nevěděl jsem jak bude reagovat. Bál jsem se, že na mě bude křičet nebo se rozbrečí a uteče, ale to co udělala bylo daleko, daleko horší. Ona se prostě zvedla a odešla. Chvíli jsem se za ní zmateně díval, ale když jsem její záda ztratil z dohledu tak jsem se prostě sebral a šel domů. Druhý den, když jsem přišel do školy se na mě všichni zhnuseně dívali a já nechápal proč. Po škole jsem to pochopil... Počkali si na mě. Ti kluci, kteří byli ještě do včerejška moji kamarádi mě zmlátili jen kvůli tomu, že jsem jiné orientace. Nemusel jsem dlouho přemýšlet, aby mi došlo, jak se to dozvěděli...
Takže, jelikož nedokážu přidat víckrát než jednou týdně, tak budu přidávat každej pátek a někdy i v úterý ;) snad vám to vyhovuje, kdyžtak názory do komentáře :) děkuju

,,normal" boy {POZASTAVENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat