CUD part 26

4.2K 161 0
                                    

Maria terkejut melihat razif berada di sebelah nya. Razif?? dia buat apa dekat sini?

"a...awak??". tegur maria. razif tersenyum memandang maria yang penuh dengan air mata. dia menyeka air mata maria dengan ibu jarinya.

"kenapa sayang menangis nie?". tanya razif perlahan. maria terus memeluk suaminya. rasa rindu makin meluap luap. razif membalas pelukan isterinya.

"sa...saya mintak maaf. se...sebab saya tuduh awak tanpa bukti yang kukuh". adu maria sambil diselangi tangisan. razif tersenyum manis. dia memandang wajah isterinya yang menunduk.

"sayang, abang akan explain semua nya. but abang tak nak sayang menangis. abang dah maafkan sayang". kata razif sambil mengamit tangan maria ke katil. maria duduk berhadapan dengan maria. di pandangnya wajah tampan suaminya.

"sayang, sebenarnya abang tak ada apa apa hubungan pun dengan perempuan tu, perempuan tu sebenarnya girlfriend Rafiq. sayang kenal kan rafiq siapa? tu lah girlfriend rafiq. rafiq dengan dia gaduh, jadi rafiq mintak tolong abang untuk pujuk dia. sebab abang rapat dengan sofia". kata razif panjang lebar. maria lantas memeluk tubuh suaminya.

"maafkan mar bang". kata maria sambil menangis. razif pantas menyeka air mata maria. dia tersenyum manis.

"sayang, abang ada nak bagi tahu something, sebenarnya abang dah lama jatuh cinta dekat sayang". kata razif. maria tersenyum mendengar kata kata suaminya.

"abang, i love you too". kata maria lantas mencium pipi suaminya. razif tersenyum gembira. maria membalas senyuman suaminya. Razif menelan air liurnya apabila melihat pakaian yang maria pakai. Seluar pendek paras peha? singlet? maria nak menggoda ke apa ni?

"sayang, you...look so sexy". kata razif. tangan nya mula merayap ke peha isterinya. maria tersenyum manja. dia sudah bersedia untuk menjadi isteri dalam kats sebenar dan bersedia untuk menjadi seorang 'mummy'.

"abang, abang pernah terpikir tak nak ada anak?". tanya maria manja sambil memegang dada suaminya. razif tersenyum nakal.

"sebelum nie memang tak pernah, tetapi sekarang nie rasa macam nak ada anak pulak". kata razif nakal. dia mula menghidu rambut maria. makin kuat nafsunya apabila melihat maria berpakaian sexy.

Maria pasrah. sempat dia berdoa dalam hati agar di berikan zuriat yang baik baik. perasaan sayang nya kepada razif makin bertambah. dia berdoa agar hubungan nya dengan razif akan kekal selamanya.

wah how sweet hmm maria maria, nakal jugak eh :D hahaha enjoy guys. will update the next chapter veryy soon :)

Cinta Untuk Dia [COMPLETE]Where stories live. Discover now