*
Hiçbir yağmurda, sensiz ıslanmaya cesaret edemedim ben, işte bundan, pencerenin ötesine geçemedi hayallerim...
*
Sesini duysam; umut var, sabır var.
Yüzünü görsem; huzur var şükür var.
*
Bırak yaş süzülsün yanaklarından, ne kadar sevdiğinin izidir onlar. Sessiz feryatlarının izidir.
*
Yağmurun bulutlardan, yaprakların ağaçlardan, kamışların sazlıklardan, gündüzlerin gecelerden ayrıldığı bu dünyada, Elif; ayrılık imtihanlarının birer perde, Hakikatin ise Rabb'e bir yol olduğunu öğretmişti...
*
Bir insanı sevmediğinizi onu dualarınızda unuttuğunuz zaman anlarsınız.
*
Hiç olmaktan geçmiyor muydu asıl aşk? Aşk-ı Tevekkül gerek her halime. Af diyorum sadece. Af Allah'ım! Rabbim sana ve sevgiliye kavuşmamı engelleyen ne kadar günahım varsa affetsin.
*
Zaman işte... Yâr olunca yetmez, olmayınca da geçmez.
*
Yarım adam olmaya da razıyım ben,
ayrı iki yarımdan bir tam olacaksak eğer.
*
Derdim sensin derdim, derdimi diyebilseydim...
*
Seveceksen ağlamadan sevmeyeceksin, aşk buğusuz olmaz, kuru gözlerle sevdiğinin yüreğini göremezsin.
*
İsmin;
Uzak ve yakın olmanın resmiydi, tüm renkleri aşka boyayan...
... Eyvallahın olmadan beklemeyi öğrenen kalbimin acz yanıydı.*
Söyle şimdi seni düşünmek yüreğimin farzı değil mi?
*
Bir elif yagmuru yağmış bir adamın yüreğine.
*
Aşk buğusuz olmaz, kuru gözlerle sevdiğinin yüreğini göremezsin.
*
Biz sevdayı O'ndan rızık bildik. Kulun kula aşkını, yaradandan ötürü sevdik.
*
Besmelesiz başladım diye mi doyamıyorum seni sevmeye?
*
Yar, demlendik bir kere hasretinle,
artık gelsen de Eyvallah,
gelmesen de...
*
Bizim en büyük kavgamız ezan okudu mu okunmadı mı olurdu herhalde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Seversek Elif Gibi Severiz
PoetryAllah'ın karşısında elif gibi dimdik , ama her zaman boynun vav gibi eğik olmalı