【Dit hoofdstuk is in ℒouis Pov.】
~❦
Het is koud. Ik weet niet waar ik ben.
Het ruikt raar.
Het ruikt naar bloed?
Ik draai me om als iets met een klap dicht valt. Waarschijnlijk een deur.
Ik loop naar de richting waar het geluid vandaan kwam.
Wacht. Ik loop?
Ik kijk naar beneden en zie twee gezonde benen aan mijn lichaam.
Ik loop verder en zie een grote deur die ik open schuif. Een koude wind blaast door mijn haren wat kippenvel over mijn lichaam verspreid. Een rilling gaat door me heen als geschreeuw gehoor.
'LOUIS! LOUIS HELP!'
Het klinkt als Harry. Het klikt niet alleen als Harry, het is Harry.
'HARRY?!' Roep ik.
Ik loop tegen iets hards en kouds aan en spring geschrokken naar achteren als ik een ingevroren been voor mijn ogen zie hangen aan een haak.
'LOUIS!'
Ik duw het been aan de kant en moet mijn braaksysteem onder controle houden als ik geconfronteerd word met allemaal verschillende ingevroren bebloede ledematen.
Ik zie Harry aan het eind van de ruimte. Zijn handen zijn geboeid aan een buis tegen de muur. Er staat een man met witte handschoenen ernaast.
'Het doet niet pijn. Gewoon even tanden op elkaar en dan is het zo voorbij.' De man pakt een zaag van tafel waar ook ander gereedschap op ligt.
Harry huilt en schreeuwt opnieuw mijn naam. Ik verstijf als ik de man naar me zie kijken.
Hij laat Harry hangen en grijnst naar me. ' Mooie gezonde benen.' Fluistert hij op een enge manier wat me automatisch laat rillen.
'Geef ze aan mij..' Hij komt dichterbij.
Ik wil wegrennen maar ik kan me niet bewegen. ' Nee, nee, nee!'
~❦
'Nee!' Ik ga snel rechtop zitten en adem zwaar in en uit.
Opeens word de deur opengemaakt en zie ik Harry staan met een geschrokken blik.
'Alles oké?' Vraagt hij bezorgd.
Ik knik maar opeens voel ik tranen die mijn wangen vochtig maken.
Harry sluit de deur achter zich en loopt naar het bed. Hij gaat achter me liggen onder de dekens en slaat zijn armen om me heen.
Ik begin opeens te huilen. Ik weet echt niet waarom. Ik wil niet huilen maar als ik probeer te stoppen komen er alleen maar meer tranen.
'Sshht..' Sust Harry.
'Het komt goed.. Het komt allemaal goed..' Fluistert hij.
Ik antwoord niet en laat hem mijn tranen wegvegen met zijn duim.
Totdat zijn hand opeens mijn wang heeft verlaten en zich heeft geplaatst op mijn onderbuik.
Warning: Een hééééél klein beetje Smut.... ツ
-'W-wat doe je..?' Vraag ik zacht.
Hij brengt zijn lippen naar mijn oor en fluistert: 'Vertrouw me, okay?'
Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen en knik langzaam.
Hij plaatst allemaal kleine kusjes in mijn hals en zijn terwijl zijn handen onder de dekens de rand van mijn joggingbroek naar beneden trekken.
Ik weet niet zeker of het juist nu een goed idee was om niet alleen in een boxer te slapen.
Ik voel zijn tong over mijn hals en kippenvel verspreid zich over mijn lichaam als hij zachtjes zuigt.
Mijn hele lichaam spant zich aan als ik zijn hand voel op mijn boxer.
'Relax, Lou..' Mompelt hij als hij meer zuigzoenen achterlaat wat me zachtjes laat kreunen.
Relax? Serieus? Hij staat op het punt om me een handjob te geven en hij verwacht dat ik relax doe?
'Vertel me wat er is gebeurd..'
Zegt hij als hij streelt over het voorste gedeelte van mijn boxer. Ik hou mijn adem in als hij zijn vingers in de rand haakt en het een beetje omlaag trekt.'Had je een vervelende droom? Een nachtmerrie?' Fluistert hij in mijn oor waar hij zachtjes op bijt.
Zijn stem zo dicht bij mijn oor laat me huiveren en ik knik alleen.
Hij trekt langzaam mijn boxer helemaal naar beneden en streelt plagerig met zijn vingers over mijn boner die nu recht tegen mijn buik staat.
'Wat gebeurde er in die droom?'
Vraagt hij als zijn vingers de tip strelen.'Er.. er waren.. benen..' Begin ik.
Zijn hand sluit zich om mijn hele deel en hij gaat langzaam op en neer.
'Ga verder..' Zegt hij zacht.
'Jouw benen.. En een man.. En je schreeuwde- Ah..'
'Ik schreeuwde 'ah'?' Vraagt hij plagerig. Ik zie zijn gezicht niet maar ik weet nu al dat er een grijns op zit.
'Ngh..' Er komen alleen maar vage geluidjes uit mijn mond. Als ik gevoel had in mijn benen weet ik zeker dat ze zouden trillen van inspanning.
'Voelt het goed?'
Ik antwoord met een kreun die ik liever had ingehouden maar toch ontsnapt uit mijn mond.
Zijn hand gaat steeds sneller en mijn ademhaling word onregelmatig.
'Voelt het goed Louis?' Vraagt hij dit keer wat strenger.
'Nhnja..' Antwoord ik kreunend.
'Ga je komen voor me, baby?' Fluistert hij.
Ik knik alleen maar en bijt hard op mijn lip als een bekend gevoel ontstaat in mijn onderbuik.
Harry's lippen zijn weer in mijn nek en plaatsten zich op de rood-paarse plekjes die hij eerder al had veroorzaakt.
Hij zuigt opnieuw aan mijn nekvel en ik kreun zijn naam als ik mezelf voel komen. Hij gaat nog steeds door met zijn hand en ik grijp de lakens stevig vast.
'Harry.. Harry.. G-genoeg..' Zeg ik hijgend.
'Ah.. Ah- Hazza.. Harry..' Kreun ik als ik mezelf helemaal heb geleegd in zijn hand.
Hij kust mijn wang en trekt mijn boxer omhoog.
'Je zult snel genoeg van mij zijn baby.'
Hoor ik hem nog fluisteren als ik mijn ogen heb gesloten.~
HAHAHAH.
Dit was best grappig om te typen hehe.
JE LEEST
Falling hard; L.S
FanfictionHarry had nooit gedacht dat hij ooit iemand zou aanrijden. ~ 22-03-16 #17 IN FANFICTIE •Larry Stylinson Fanfic ⚣ •COVER MADE BY: HiddenHands ➰ •Hoofdstukken met een '✔️' zijn herschreven, de rest is nog erg slecht dus daar werk ik aan (;