33.➕ Einde ✔️

1.5K 109 34
                                    

Tranen vulde mijn ogen toen ik verder liep.

2 seconden keek ik naar beneden.
2 seconden liep ik de weg over.
2 seconden toen alles zo snel ging.

Harry werd geraakt door een auto die met volle snelheid op hem in reed.

Hij vloog zowat een heel eind naar voren en zijn lichaam viel levenloos op de weg.

De auto stopte meteen en de deur werd opengegooid. Een vrouw stapte uit en rende naar de dode jongen waarvan er bloed uit zijn oor liep. Dat was al een heel slecht teken.

Ze keek angstig om zich heen.
Er liepen 2 mensen aan de overkant maar ze wisten niet wat er zich afspeelde op de weg voor hun.

De vrouw keek met grote ogen hoe er ook meer bloed uit het hoofd van het bekende slachtoffer liep.

Ja, ze kende hem. Ze kende hem maar al te goed. Hij was/ is het persoon die haar heeft weggehouden van haar liefde. Tenminste, dat is wat ze dacht.

Als ze zou zeggen dat dit een ongeluk was zou ze liegen. Het was geen ongeluk.

Ze wist heel goed was ze deed. Het moment leek perfect. Ze was op weg naar Harry om hem duidelijk te maken dat hij haar niet kon weg houden bij Louis.

En toen opeens zag ze hem lopen.
Het perfecte moment. Ook al had ze niet verwacht dat het zo zou aflopen.

Wilde ze hem dood hebben? Nee.
Had ze spijt? Nee.
Zou iemand weten dat het met opzet zou zijn gedaan? Nee.

Dus ze rende snel terug naar haar auto voordat iemand nog maar iets kon merken van het dodelijke ongeval en
trapte hard op het gaspedaal waarna ze wegreed langs het lichaam van Harry.

Ze keek nog 1 keer achterom en zag dat er al wat mensen waren gekomen om te kijken naar het dodelijke ongeval.

Ze maakte zich geen zorgen.

Eleanor maakte zich niet druk.

Ze kon er niks aan doen dat ze een soort haat had gecreëerd voor Harry. 

En zo had iedereen zijn problemen na de dood van Harry.

~
Liam had alleen maar vaker last van paniekaanvallen.

Gemma huilde altijd als ze Harry's lege en verlaten kamer binnen kwam.

Anne verloor haar baan omdat ze elke dag naar het graf van haar zoon kwam om daar te huilen tot ze geen tranen meer over had.

Taylor weigerde om nog een nieuwe relatie te beginnen sinds Harry er niet meer was.

Maar wat het misschien wel het hartbrekendst was, was de situatie met Louis.

Want laten we Niall niet vergeten.

Die door de dood van Harry zijn beste vriend was verloren.


Het officiële einde!


~

Dit was het dan ;)

Het is nu wel echt afgelopen xd
Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van dit boek!

Toen ik op de 200 lezers bleef hangen had ik nooit gedacht dat ik de 7K zou halen ahhaha.

Bedankt voor het lezen en stemmen! ❤️

Ik hoop dat dit geen tijdverspilling was en dat jullie dit boek wel een beetje leuk vonden
^-^

All the love, x Shanti ❤️

Falling hard; L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu