Sedím v autobude pretože moja najlepšia kamarátka má dneska narodeniny a ja som jej sľúbila super darček. Ľudia po mne divne pozerajú pretože v rukách držím veľkého plyšového macíka. Ano ale to nieje všedko viem že miluje skupinu 5 Second of summer a aj one directio. Ja ich neako extra nemusím ale čo by som pre moju 'Lásku' neurobila. No a mám lístky na ich spoločný koncert. Dúfam že sa jej to bude páčiť lebo ju inak zabijem.
No ale asi by som sa mohla aj predstaviť. Moje meno je Alison a mám 19. A ako som spomínala moja najlepšia kamarátka tak tá sa vola Sam a má tiež 19. No a späť ku mne. Bývam v Londýne a bývam iba zo starkov pretože moji rodičia ma ako málu chceli dať do decáku, ale starka si ma vzala. Rodičov som od 12 nevidela, a teraz mi to ani nechýba. Prečo by malo keď ma nechceli. Školu som skončila tento rok. Je leto a tak už sa nemusím starať o to čo sa bude diať v škole. Pracujem v menšej reštaurácii a tak pomáham starkej. Nemám surodencov a netúžim po ani ponich . Mám hnedé vlasy a zelené oči. Som celkom chudá aj keď jem ako za 3-troch, ale nepriberiem. Som strašne vysmiatý človek smejem sa aj keď si niekto s kamaráto ublíži ale nie zase vážne. Ľudia hovoria že dokážem mojim smiechom pomôsť keď im je zle za čo som rada.
Ták prolog je tu dúfak ze sa páčil ak áno budem rada za hviezdičku alebo komentár.
❤1unicorn9❤
YOU ARE READING
Linked //NH{SK}
FanfictionTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť