Keď sme sa od seba odtiahli chvíľku sme sa na seba poserali v pri tej puse som cítila niečo viac ale ja nechcem aby bolo medzi nami niečo viac. Otočila som sa a radšej sa na neho nepozerala. Hrali sme ešte pár kôl ale na mňa už nič nepadlo za čo som bola rada.
Ja a Sam sme išli do našej izby a od tej pusi som bola neaká divná neviem čo somnov je ale nechcem to riešiť s náť sa s toho vyspím. Vošli sme zo Sam do izby a hneď sa ma začala vypitovať čo mi je.
„No ták Ali čo ti je?" spýtala sa ma už asi 5 krát.
„Nič lem mi je asi zle"
„No tak Ali ja viem že to nieje pravda vždy si hovoríme všedko tak prečo mi to nepovieš ?"
„ no tak fajn....j-ja som pri tej puse cítila niečo viac"
Pozrela sa na mňa s úsnevom.
„ veď to je dobré nie?"
„ Sam to nieje vôbec dobre... Chapeš to sme iba kamaráti ja nechcem niečo viac!"
Pozrela sa na mňa pohľadom ala si robíš prdel?
„A to už prečo"
„Vieš ako dopadol môj posledný vsťach nechcem aby sa to stalo znovu"
„Ali ty si myslíš že on by ti to spravil? A chlapa si už nemala hádam 2 roky!"
„Vieš veľmi dobre prečo a aj keby Niall by ma určite nechcel...čo to trepem ani ja ho nechcem!"
„ALI tak to ti neverím a kto sa ti potom páči hmmm??"
„Chceš to vedieť dobre páči sa mi Ash stačí!" obydve sme už dosť kričali a čudujem sa že sem uš chalani nevbehli.
„A tebe sa páči Calum alebo je to iba kôli sexu ...hm aj ja by som to rada vedela prečo kôli nemu toľko reveš. Asi to nemyslí vážne keď si tam hkeď po tebe zavolal štetku" viem asi som to prehnala ale bola som fakt nasratá
Spustili sa jej slzy a ja už som tam ďalej nemohla stáť. Chcela som odísť ale keď som otvorila dvere spadli do vnútra Harry, Louis, Michael a Ash. Super ten mi chýbal určite počul čo som povedala. Nič som im nepovedala iba som sa na nich škaredo pozrela a odišla ani neviek kam.Prišla som do parku ktorí bol cez ulicu od hotela a sadla som si ma lavičku. Potrebovala som si prečistiť hlavu a porozmýšľať nad tým čo som vypustila s úsť. Chtila som sa za hlavu pretože som už nevedela aké sú moje pocity. Zrazu mi stiekla jedna slza po tvári. Hneď som ju zotrela pretože som nechápala ani to prečo plačem. Niekto si ku mne prisadol a objal ma. Nevedela som kto to je ale objala som toho dotyčmého. Keď som ho objala a zacítila tu známu vôňu vedela som že je to Niall. Pozrela som sa na neho s uslzenými očami a zase som ho objala. Začal ka hladiť po vlasoch a utišovať.
„Ali ja som to počul čo je s toho pravda?" opýtal sa zrazu ja som zmrzla pretože som nevedela čo mu mám povedať. Zotrela som si slzy s tváre a posadila sa tak aby som mu videla do tváre.
„Čo myslíš?" spýtala som sa aj keď som dobre vedela o čom hovorí.
„Myslím to čo si vravela pri tej puse a o Ashtonovi."
Ja som sa pozrela na svoje ruky a začala hovoríť
„Ku Ashovi nič necítim povedala som to len kôli tomu aby bola konečne ticho a viem asi mu to ublíži keď mu poviem prabdu ale môže sa to ona"
„A čo ta pusa somnou?"
„ na to ti neviem odpovedať vyvolala vo mne pocity ktoré som už dlho necítila ale ja som zmätená Ni ja neviem čo cítim viem iba to že chcem aby sme boli iba kamaráti" dopovedala som a vedela som že ho tie slová môži zraniť ale chcela som byť úprimná.
„To je v pohode Ali ja chcem byť tiež len kamarát." usmiala som sa a objala ho bola som rada že som mu to povedala el stále som nemala isto vo svojich citoch. Čo ak ku nemu niečo naozaj cítim? Bojím sa ale že by mi ublížil a om celebrita ktorú poznajú skoro všetci by sa ani nechcel zahazdovať s niekym ako som ja.
Prečo by sa s tebou asi bavil keby že sa s tebou zahadzoval asi by ťa v tedy nepozval na ten obed a na tour Ozvalo sa zase moje úžasne podvedomie. Už sme sa dlho nerozprávali bože prídem si ako blázon rozprávam sa sama zo sebov....Ták nová časť dúfam že sa páčila ak áno budem rada za vot a koment prepáčte sa chyby
❤1Unicorn9❤
أنت تقرأ
Linked //NH{SK}
أدب الهواةTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť