Keď sme prišli na hotel všetci zaliezli do izieb s tým že idú spať bolo ni to divne ved bolo iba 9 hodín ale neriešila som to ďalej. Vošli sme aj zo Sam do izby a ona hneď zaliezla do tej svoje. Zdala sa mi že niečo tají aleb neviem možno bola fakt iba unavená. Vošla som teda aj ja do svojej izby a ľahla si na posteľ. Vzala som do ruky mobil a pozra sa na socialne siete.
Zhruba po hodine som sa rozhodla že pôjdem spať ale nedalo sa mi zaspať. Išla som sa teda pozrieť za Sam ale nebola v izbe. Pozrela som sa pk celej hotelovej izbe ale nikde nebola. Stála som v kuchyni a rozmýšľala kde môže byť. Naraz sa otvorili dvere a v nich stála Sam. ,,kde si bola" hneď som sa jej spýtala.
,,bo-bola som sa preisť" zakoktala a ja som hneď vedela že sa nebola preisť. Pozrela som sa ňu tým pohľadon že vyklop to. Ale ona iba odišla do izby, a nič mi nepovedala. Trochu ma to zarazilo pretože my dve si hovoríme všetko. Chcela som ísť teda za ňov ale keď som chcela otvoriť dvere zistila som že sa zamkuté. ,,Sam čo sa stalo, veď sme si hovorili všetko" nič sa mi na to nepovedala. Stála som tam ešte asi 10 minút ale všetko na čo som sa pýtala mi neprišla odpoveď.
Povedala som si že ju nechám vychladnúť a že mi to možno zajtra povie. Ľahla som si do postele a zaspala som.
Ráno som sa zobudila bolo asi okolo 10 hodím pretrela som si oči a vošla do kúpeľne urobila som si rannu hygienu. Vybrala som si zo skine neaké oblečemie ktoré mi padlo prvé pod ruku. Čierne kraťase a biele dlhé tielko. Spravilasom si nečo čo sa malo podobať drdlu. Vyšla som s izby a zamierila si to rovno za Sam. Dvere mala už odomknuté a tak som mohla kľudne vojsť. No zistila som že tam neni. V celej hotelovej izbe tiež nebola a tak som sa rozhodla že pôjdem za Niallom otvorila som dvere a skoro som odpadla. Na jedných z dverí bola nalepená Sam a na nej bol, počkať Harry. Keď som ich zbadala vrátila som sa potichu do izby našťastie si na nevšimli. Sadla som si na sedačku a čakla kedy príde Sam.
Po hodinovom čakaní som sa dočkala potichu zavrela dvere a nevidela ma. Ja som sa hneď postavila a išla ku nej bola som nasratá. ,, ty niesi normálna, najprv sa poskávaš s Calom, a potom si si to uzrćite rozdala s Harrym pred chvýľov. Kto bude ďalší? Luk, Michaell alebo Louis. Si obyčajna kurva Sam. Keď ti všetci dajú tak v pohode odídeš s dobrí pocitom že ti dali známi chalani. Prepáć ale takúto Sam nepoznám. Toto niesi ty. A ak sa takto budeš správať aj ďalej tak si u mňa skončila. To ti hovorim zatial ako kamarátka. "Dokončila som svoj monológ a čakala čo mi na to povie. No ona iba stála a dívala sa do zebe. Nič na to nepovedala. ,,Sam ty na to nič nepovieš, ani sa na mňa nepozrieš? Fajn tak týmto si i mňa skončila" povedala som a odišla som s izby. Nezabudla som za sebov buchnúť dcerami. Čo teraz rozmýšľala som. Chcela som ísť za Niallom idem za ním. Vošla som do izby krorá bola jeho. Sedel na posteli a niečo písal na neaký papier keď ma zbadal odložil to a usmial sa na mňa. Mala som na tvári stále nasratý výras pretože jeho úsmev zmizol hneď ako sa na mňa pozrel. ,,Ali čo sa stalo?" spýtal sa a poklepkal po mieste vedľa seba na znak toho aby som si prisadla. Ja som hneď išla. Sadla som si a dívala sa na svoje ruky. ,,Ali čo sa stalo?" spýtal sa.
Nevedela som chvíľku či mu to povedať ale keď som si uvedomila že to môže spraviť aj Nallovi aby sa s ním vyspala tak som sa rozhodla že mu to poviem.,,no vieš včera som našla Sam ako sa pred koncertom poskáva s Calom, no a asi pred hodinov som chcela ísť za tebou pretože včera bola večer niemde Sam a nechcela mi povedať kde a tak som išla za tebou ale keď som otvorila dvere naskytol sa mi pohľad na Sam ktorá sa tam boskávala s Harrym a no potom som jej vykričala že je len kurva že komu má v pláne dať najblišie. No a ona na to nič nepovedala. " povedala som a on sa na mňa iba pozrel. ,,ja toho Harryho zabijem a chudák Cal veď on je dobrí chaln prečo to robí?" ja som na to nič nepovedala zostala som ticho pretože som nevedela či mu mám povedať to čo robila asi 2roky do zadu. Nakoniec som sa rozhodla že mu to nepoviem.
,,Niall no vieš ja teraz nechcem byť v tej izbe zo Sam nemohla by som si sme doniesť veci a zostať u teba kým sa to neako nevyrieši?" spýtala som sa.
,,no ak ti mebude vadiť že budeš musieť spať somniv zase v posteli ako aj v autobuse tak ano. "
Usmiala som sa a povedala že mi to vadiť nebude. Hneď som sa rozhodla že si pôjdem pre veci a dám si ich ku Niallovi. Otvorila som dvere ktoré boli zamknuté. Čo znamenalo že tu Sam nebude. Dala som si veci do kufra a rýchko odyšla ku Niallovi..Ták ďalšia časť dufam že páčila prepáčte za chyby dneska by mala byť ešte jedna.
❤1Unitato9❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Linked //NH{SK}
FanficTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť