epilog

86 3 0
                                    

Ráno som za zobudila na nádhernu vôňu. Zrazu sa ozval silný zvuk s môjho brucha čo značilo to že som hladná. Pretrela som si oči a hmeď som zbadala že ta vôňa je vedľa mňa na stolíku. Pozrela som sa čo tak je a uvidela som palacinky s nutelov a jahodami. Hneď som sa po tom hodila a zobrala si tácka na kolená a začala jesť. Zarazil ma papierik ktorí bol pri tanieri. Utrela som si ruku do vreckovky ktorá tak bola položená a vzala lístoček do ruky. Otvorila som ho pretože bol trošku prehnutý.

Milá Ali dúfam že ti chutí. Budem rád keď si dnes večer oblečieš to čo je nachistané v krabici pri posteli. Keď sa rozhodneš že pôjdeš aj keď netušíš kto teraz som ale budem rád keď budeš o siedmej nachisaná príde pre teba auto.

Ľúbim ťa tvoj ..........
.

K

eď som to dočitala až teraz som si uvedomila že pred posteľov je krabica nedalo mi to a musela som a ísť pozrieť čo je v nej.

Zišla som s postele a kľakla si ku krabici bola čierna a na vrchu bola mašľa. Pomali som ju otvorila a nagugla do nej.
Čo som tak videla ma prekvapilo ale bola som zároveň rada. Bol tak futbaloví dres a keď som ho vytiahla zistila som že je na jednej stane napísane moje meno. Musela som sa nad tým uchechtnúť vytiahla som od tial aj čierno biele kopačky značky nike a pozrela sa na číslo. Niekto vedel moje číslo vyzliekla som zo seba pyžamo a skúsila si to. Ak mám pravdu povedať vyzerala som v tom dobre. Znovu som si to vyzliekla a išla do kúpeľne.

Vyzliekala som sa a vošla do sprchi. Nechala som po svojom tele stekať prvé kvapky vody a nakoniec som bola mokrá celá. Vzala som si sprchový gela dala hontrochu na ruku. Rozotrela som ho po tele a nakoniec zmila všetky mydliny. Vzala som si uterák a dala si ho okol tela a z jedného som spravila turbán na hlave.

Prišla som do izby a dala si iba teplaky a tielko. Zišla som dole tam nikto nebol bolo mi to divne na stole v kuchyni bol ďalší papierik. Otvorila som ho a bolo tak

Choď do obývačky bude tam ďalšie prekvapenie...

Išla som hneď teda do obývačky a našla som na stole bola kopa červených rúži môj úsmeu sa rozśíril do veľkého úsmevu a prišla som ku nim.

Sto rúží pre krásne dievča.....

Musela som sa zase usmiať. Začala som premýšľať bola by som strašne raka keby to bol Niall, ale to dosť pochibujem
Zistila som že už sú 4 hodiny. Do kedy som potom spala? Pustila som si ešte tv dávali niečo na MTV a tak som sa pozerala. Neviem prečo tu nikto nieje ale asi preto keby tu niekto chýbal by som nevedela o koho ide. Zistila som žs je už pól šiestej a tak som vypla tv a išla naspäť do izby. Začala som sa prezliekať a nakoniec som sa obliekla do toho v čom mám prisť. Vošla som do kúleľne a jemne sa nalíčila. Vošla som zase naspäť a ešte som si spravila jednoduchí cop. Pozrela som sa koľko je hodín a zistila že je už sedem. Zišla som dole a ako som išla po schodoch niekto zaklopal. Prišla som ku vchodovým dverám a otvorila. Stál tam chlap a mal na sebe oblek. Povedal že mám ísť s ním a tak som iba zamkla a išla do auta.

Po asi 20 minútach sme zastavili na veľkom štadióne a ja som sa zrazu začala báť kto to bude. V kútiku duše som verila že to bude Niall ale nemusí to byť on. Otvorila som dvere ktoré mierili do štadiónu a vošla. Na zemi boli lupene s kvetov a tak som išla tak kede išla ich cestička. Nakoniec som prišla na samé ihrisko a bolo tam pár lop.

Nevedela som čo mám ďalej robiť a tak som išla ku loptká a začala kopať do brány.

Asi po 10 minútach mi niekto zakril očami a ja som sa zľakla a trochu skríklam , na čo sa človek za mnou iba uchechtol a ja som už vedela že je to ten človek čo ma sen pozval. Stále som stála pred ním a bála som sa otočiť, bála som sa toho kto sa bude, čo ak to bude niekto kto sa mi vôbec nepáči. Zaťala som päste a otočila sa mala som zavreté oči takže som ho stále nevide. Otvor tie oči chceš vedieť kto to je! Skríklo moje vnútro a ja som hneď otvorila oči.

Stál tam on Niall moje oči aa určite rozžiarili a videla som ako sa na mňa krásne usmieva a tie jeho krásne modré kukadlá na mňa pozerali. Skoro sa mi podlomili kolená ale musela som to ustáť. Až teraz som si všimla že aj on je v drese. Musela som sa usmievať ako nafetovaná ale v tejtonchvíli mi to bolo ukradnuté bol to on a to bolo jediné dôležité on čakala som na chlapca ktorého som ľúbila a on mi to teraz poviem som šťastná síce sa ma ešte na nič nepýtal ale ja som verila že sa spýta.

„Tak dúfam že sa ti páčilo ruže" povedal konečne niečo nedokázala som nič povedať a tak som sa iba usmiala a prikývla.

„Tak myslím že je na to čas a tak sa ťa chcem opýtať.." nachvíľu sa odmlčal a chitil ma za obe ruky. „ Alison Medi West budeš moje dievča?" použil moje stredné meno o ktorom vie iba pár ľudí usmiala som sa stiekla mi slza. Nebola to slza smútku ale slza šťastia. Nič som nepovedala a pritiskla som sa mu na tie jeho krásne peri. Po tom ako som sa odtiahla som sa zapozerala do jeho očí a strácala som sa v nich. „ áno budem budem šťasná"........

---------------

Po troch rokoch

Ak sa pýtate ako sa mám. Existuje na to jediná odpoveď, a to som šťasná mám milujúceho už manžela a dvoj ročného syna menom Liam ako jeho strýko.pretože.Niall.chcel aby sa volal po ňom. Chalanom včera skončilo ďalšie tour a sú všetci šťastný Liam je stále zo Soph, Louis s Eleanor, a Harry si našil dievča menom Chloe všetky ich mám veľmi rada a sú s nás dobré kamarátky. Tak a toto je naša rodina. Vlasne ja už inú ani nemám som za nich strašns rada. A s Niallom sme sa do kopy pohádali tak 10× a to tiež kôli hlúpostiam a ak sa pýtats ako js to zo Sam tak tá skončila s Calol a sú spolu śťastný teda pokila viem. Odiśla s nimi totiž späť do Australie, ale najlepšie kamarátky sme stále vidíme sa dosť časť.

Ták a je tu koniec som veľmi rada za ľudí ktorí mi písali pekné komemtáre a dávaki votes dnes. Tento príbeh som sa jedem časť rozhodovala aj vymazať ale nakoniec som to zamietla. Viem že príbehu nebolo málo chýb ale ako som povedapa mám to v pláne opraviť niekedy teraz pretože v poslednom čase nebol čas. Chcem vám ešte oznámiť že si môžete prečítať prolog nového príbehu tak by som bola rada keby ste si aj ten prečítali ten výde ešte dnes a tak šup šup dať naň vot.

❤1Unicorn9❤

Linked //NH{SK}Where stories live. Discover now