Ráno som sa zobudila na zvonenie mobilu. Keď zistím kto mi volá asi ho zabijem.
Neznáme číslo. Ukázalo sa na obrazovke. Prijala som hovor a čakala som káždého debila ale tohoto nie.
,,Ehm...ahoj tu Niall ten čo ťa včera oblial. Chcem sa opýtať či môžem pre teba prísť o 11?" spýtal sa neviem prečo ale zrazu som nebola ani nahnevaná.
,,No ehm.. Jasné" nevedela som čo mám ďalej povedať a tak som sa rozlúčila a a vypla hovor. No tak to aby som sa začala chystať postavila som sa na studenú podlahu a išla som do kuchyne. Zistila som že je 10 hodín a tak som si už nerobila jesť. Starká tu už nebola bola zase v práci. Vošla som do kúpeľne a osprchovala sa.Vyšla som z vane a išla do izby. Natiahla som na seba džiny s vysokým pásom. Biele tielko a košeľu čo som mala včera ale dala som si okolo pása. Prišla zase do kúpelne a jemne sa nalíčila- špirála, linka. Práve som sa do líčila a zazvonil zvonček pri dverách. A tak som si vzala kabelku. Dala tam len mobil kľúče, a peňaženku. Obula som si čierne vansy, a otvorila dvere. Stal tam Niall ako som predpokladala. Premeral si ma od hlavi až po päty a usmial si.,, Vyzeráš krásne". Asi som sa trochu za čvenala to sa mi nestáva usmiala som a vyšli sme z domu. Zamkla som a išli sme ku jeho čierneho lang rovera. Celú cestu prevládalo v aute hrobové ticho. Keď sme zastavili Niall hneď otvoril dvere, a nestihla som ani spamätať, a on prehol auto a otvoril mi dvere. Zase sa ma mňa usmial tým pekným úsmevom. ,,Ďakujem" usmiala som, a vystúpila on zamkol auto, a išli sme do reštaurácie. Otvoril dvere, a nechal ma prejsť prvú. Prišli sme ku stolu, a sadli sme si. Po pár minútach ku nám prišla čašníčka a podala nám jedálne lísky Potom odišla a začali sme si vyberať. Keď som uvidela tie ceny skoro ma trafilo. Boli to samé drahé jedla. ,,Niall nemusel si ma brať do tak drahej reštaurácie." pozrel sa a usmial sa na mňa. ,, len sú vyber nemusíš sa báť o peniaze." zase sa usmial a ja som sa teda zapozerala do lísku. Prišla čašníčka či sme si už vybrali a tak sme jej povedala objednávku. Aj tak som si dala to najlacnejšie čo mi tiež prišlo drahé.
,,Ták povedz mi niečo o sebe?!" povedal a ja som sa na neho iba pozrela. ,,no ono vlastne nieje o čom hovoriť" povedala som trochu sklesnuto a pozrela sa na obrus na stole. ,,Ale musí niečo byť tak čo tvoji rodičia ale súrodenci."
,,no ja nemám rodičov no mňa keď som bola mala....tak no chceli ma dať do detského domova, ale moja starká si ma vzala. Nevidela som sa s nimi od 12 a surodenci možno neakých mám ja neviem." povedala som zase sklesnuto.
,,Jasne prepáč keby som to vedel tak sa nepýtam."
,,nemal si to odkiaľ vedieť" trošku sa usmejem ale keď som si na to spomunula tak som zosmutnela. ,, tak ty našu hudbu počúvaš alebo?" spýtal sa. Pozrela som sa na neho a bola som rada že zmenil tému.
,,no ja vlastne nie ale moja najlepšia kamarátka vás a aj tu skupinu čo hrala pred vami ma rada tak som jej na narodeny kúpila lísky." povedala som.,, nie že by som proti vám niečo mala to nie ale nepočúvam taký štíl"
,,a čo teda počúvaš?" spýtal sa. Linkink park, greem day alebo nirvamu." povedala som a zase sa na mňa usmial tým pekným úsmevom. ,,tak toto počúvam aj ja" zase sa usmial a v tom nám priniesli jedlo.Postila som sa do jedla a mala som toho fakt veľkú porciu. No ale ja som také prasa že som to zjedla behom chvíľky.
,,si prvé dievča čo vidím že zje tak veľa za takú chvíľku" povedal. ,,no ja by som zjedla aj viac ale nebolo toho viac" usmiala som sa. ,, povedz mi niečo ešte o sebe."
,,no tak do nedávna som hrávala futbal. A inak ho milujem. A čo také neviem kresliť" nad tým som sa musela zasmiať pretože moje skills sú žasne teda ja si to myslím. " dopovedala som. ,,počkať neverím tým si hrala futbal?" zasmial sa.
,,áno hrávala som do nedávna keď som skončila v škole hrala som asi 10 rokov aj zo základkov. " povedala som a zamračila sa že mi neverí. ,, tak to si budeš musieť somnou zahrať" povedal a zasmial sa. A koho máš najradšej?" spýtal sa ma. ,,FC Barcelona "odpovedala som. Usmial sa.
,,ja ich mam tiež rád" (neviem ktorí sú jeho najobľúbenejší prepáčte keby ste niekto vedeli)
Celí čas keď sme tam sedeli sme sa rozprávali neboli sme chvíľu ticho. Stále sme sa smiali alebo doberali. Bolo mi s ním dobre. Niall zaplatil, a odišli sme. Prechádzali sme sa po meste, celí čas sme sa smiali. ,,toto si musíme zopakovať" povedal. Ale ja som si v tej chvíli uvedomila že si to už ne zopakojume pretože viem že on tu býva ale toto mali len zastávku a jeden koncert s ich turného. Trošku som zosmutnela a on si to asi všimol. ,,čo ti je?" spýtal sa na už aj on zvážnel ,,no vieš hovoríš že si to zopakujeme ale ty si tu iba ako na zastávke a idem na tour." povedala som stále sklesnuto . ,, ale toho sa neboj veď sa stretneme po tour." usmial sa ale mne do smiechu stále nebolo. ,, ale ty na mňa zabudneš to takto si v každom meste môžeš náisť kamarátku " povedala som možno to vyzneli hnusne alebo alebo tak dáko ale mne s ním bolo fakt dobre. ,, tak ty sa bojíš toho že na teba zabudnem?" .. ,, no vlastne asi áno pretože dneska nu s tebov bolo dobre a tak ....no to je jedno."
,,vieš čo ma teraz napadlo?" spýtal sa ma, iba som pokrútlila hlavou na znak že neviem a sklonila hlavu ku tenyskám. ,,že by si mohla ísť s nami " povedal úplne vážne na čo som sa henťotočila na neho . ,,čo si o tom myslíš?" spýtal sa.
,,no ja neviem nemôžem tu nie bojím sa tu nechať starkú samú a nechcem tu nechať ani Sam viem že by som sa vrátila ale už by ma nemusela mať rada." povedala som a sklonila hlavu.
,,no ták.....môžeš zobrať zo sebou aj tu Sam. Zajtra by sme sa stretli zo všetkými a dohodli to ale aj zo Sam. " povedal úplne vážne. ,,ale čo starká?",,tak sa jej na to opýtaj a uvidíš čo ti povie" zase ma mňa usmial a objal ma. To bolo prvý krát čo ma objal. Dáva super objatia. Ja som ho tiež objala a takto sme stáli v strede mesta ešte dobr8 10 minút. ,, a dokedy ste v Londýne?"
,,no ešte tu máme jeden koncert a to pozajtra a potom odchádzame." povedal a usmial sa na mňa. "Dobre tak ti zajtra napíšem že sa stretneme." povedala som a išli sme už ku jeho autu pretože nám obom bola už zima. V aute sme si pustili hudbu a prinútila son Nialla aby začal spievať, ak on si s toho robil iba srandu a ja som sa na ňom smiala. Vystúpili sme obaja s auta a išli sme ku dverám starká už musela byť doma pretože sa tu svietilo. Objala som ho a odiśla som dovnútra. Ako som povedala starká už bola doma a sedela v obývačke. Je síce už 8 hodín ale ešte som sa s ňou o tom musela porozprávať. Pretože som chcela vedieť ako zareáguje. ,,starká?" vošla som do obyvačky a sadla si ku nej. ,,áno čo potrebuješ?"
,,no je to dôležité!"
,,no tak hovor...dúfam že ešte niesi tehotná?!"
,,nie to ešte nejde ale mus8me sa porozorprávať. No je to síce rýchle ale no...mám kamaráta síce sme sa spoznali iba dneska ale obom nám spolu bolo dobre ale problém je v tom že je spevák a teraz je na turné a tu bol iba na zastávke. No a nacrhol mne a Sam aby sme s ním a jeho kapelov išli s nimi na tour." dopovedala som a čakala na starkej reakciu.....
,,no vieš.......Ták ja dúfam že sa vám táto dlhšia časť páčila je ti 1401 slov wow sama nechápem že som to napísala budem rada za podporu ako nejaký komenrár alebo vot. Prepáčte za chyby pretože v tejto časti ich je určite veľa ale opravovať to budem asi až po ukončení tento príbehu
❤1unicorn9❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Linked //NH{SK}
FanficTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť