7.chapter

76 8 0
                                    

,,Alison" spýšťala Sam keď ma uvidela.
,,ale ale čo tu robíš veď si vravela že nejdeš?"
,,no ale to bol plán.Chcela som ťa prekvapiť.
Rozbehla sa ku mne a objala ma. Bola som rada že som sa rozhodla ísť. Objatie som jej opätovala a sadli sme si na pohovku
,,ale kde budeš spať veď tu už nieje miesto. " povedala neisto Sam. Iba som sa zasmiala. ,,no vieš ani Niall nevie že som tu" tak choď za ním kým stojíme. "Povedala a ja som vybehla s toho autobusu. Videla som ako chalani vychádzajú s autobusu. Skoro všetci boli usmiaty teda až na Niall. Bol smutný dúfam že za to nemôžem ja. Vyplížila som sa za nich a potochu som sa rozbehka a skočila Niallovi na chrbat. Zľakol sa a všetci sa na nás otočili, ale keď si asi uvedomil že som to ja . zhidil ma zo seba a otočil tvarov v tvár ku sebe. Chvíľu sme sa na seba len nemo pozerali, ale potom som ho bez slova objala. On mi ti opätoval. Stáli sme ešte asi 10 minút. Potom som si išla pre svoje dva kufre do autobusu kde je Sam. Zorlúčila som sa s chalanmi a Sam a odišla do druhého autobusu. No odišla ako odišla. Išla som sa vytrepať s kufrom ale boli pre mňa tažké a tak som sa s tým srala. Dokým mi neprišiel pomôcť Niall. Zobral obydva kufre ako nič, a vošli sme do autobusu. Tam som sa zvítala s chalanmi pretože pred tým nebol čas. No to by nebol Harry keby ma pri objatí nechitil za zadok. Škaredo som sa na neho pozrela a on sa iba škodoradostne usmial. ,,to už nerob" povedala som a išla do kuchyne. ,,chalani nemáte niečo na jedenie?" zakričala som s kuchyne. Po chvíli prišie za mnov Liam.,,no super ďalší žrút. " povedal a zasmial sa. Otvoril ľadničku a prvé čo mi padlo pod nos bola zmrzlina. Hneď som sj ju vzala, a otvorila. Sadla som si na gauč a zapla TV pretože dneska sa hral futbal. FC Barcelona pro Rel Madrid, a tento zápas som nesmela prešvihnúť. ,,chalani nejdete pozerať futbal?" všetci hneď vybehli do obývačky. ,,ty máš rada futbal?" spýti sa ma skoro všetci naraz no teda až na Nialla. Iba som prikývla a oni hneď pribehli ku mne. My sme chceli pozerať ale myseli sme že by si radšej pozerala neaké romantické filmu" zahlásil Harrold. Iba som sa na neho pozrela pohľadom ,,vyzeal ako také dievča Harry hrala som fuball keď ty si začal spievať." povedala som a všetci iba ooo. Nad tým som sa musela zasmiať. ,,a komu fandíš?" spýtal sa konečne normálnu otázku Louis. ,,Barcelone" povedala som a Louis sa na mňa iba usmial ,,si môj človek" nakoniec zahlásil. ,,ako môžeš fandiť Barcelone Real je lepší" vypustil túto vetu Harry s ús a ja som zase iba zazrela. ,,toto si nepovedal že? Veď oni sú najlepší." povedala som. ,,dobre stači aby bolo jasné Ja Louis a Ali fandime Barcelone pridáva sa k nám niekto?" spýtal sa Niall. ,,ja zakričal Liam a sadol si vedľa nás. ,,to nikto nieje somnov?" spýtal sa smutný Harrolond.,,ako vidíš nie" povedala som a začala kukať. Sadla som si vedľa Nialla a neviem kedy ake vzal si jednu lyžičku a obydvaja sme jedli veľkú kopu zmrzliny. Ostaný sa na nás iba smiaki ako môžeme stále jesť. My sme sa zase smiali že nechápu že smieme všetko. A ak sa pýtate ako skončil zápas. Tak to bolo jasné Barcelona vyhrala 5:2 Harry odišiel smutne do uzby pretože bol urazený že Real prehral. Ja som zaspala v 'obývačke' teda aspoň som si to mysla pretože keď som sa v noci zobudila ležala som v neakej posteli a okolo mňa boli niečie ruky. Kôli ktorím som sa zľakla, ale keď som sa otočila zistila som že to je iba spiaci Niall. Neviem prečo na položil do postele ku neme ale nevadilo mi to aspoň mi bolo teplo pretože Niall bol na mne celi čas nalepený ako nesťažujem sa. Asi po pól hodinke som zaspla neviem koľko bolo hodín a ani ma to netrápili.

Ták dneska už 3 časť síce nieje dlhé ale nevadí. Ja dúfam že sa vám časť páčila ak áno budem rada zase za komentár. Prepáčte za chyby❤

❤1unicorn9❤

Linked //NH{SK}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن