20.chapter

58 3 0
                                    

Možno by som im to mala odpustiť

Odišla som do izby a zavrela za sebou. Sadla som si ma posteľ a začala nad tým uvažovať.

Niekto zaklopal, a vošiel bol to Niall
„Môžem?" spýtal sa.
Iba som prikývla a on si prisadol ku mne na posteľ. Pozeral sa na mňa a nič nepovedal.
„Nehneváš sa už?" spýtal sa po chbíľke ticha.
„J-ja neviem nieje to jednoduche zabudnúť na to čo sa stolo"
Pozrela som sa na ruky a čakala či niečo povie. Ale on nič pozrela som ma ne neho a iba sa na mňa usmieval čomu som ani trochu nechápala. Nechcela som byť na nich už zla a nechcela som ich znovu stratiť.

„Už nie" povedala som na čo sa ma mňa iba nechápavo pozrel.

„Už sa nehnevám" povedala som nič nepovedal a iba ma silno objal. Hneď som mu to opätovala a potom sme išli do obývačky za ostatnými.

Nahodila som úsmeu a skočila zo zadu na sedačku vedľa Louisa a Hazza.

Nechápavo sa na mňa pozreli.

„Nezájdeme do kina?" spýtala som sa

„Ty už nehneváš?" spýtal sa Liam

„Mala by som"

„Nie" odpovedala Sam a usmiala sa

„Dobre tak ja si niečo oblečiem a môžeme ísť. Išla som hneď do izby a dala si len boyfriend jeany a šedý svetrík. Prišla a oni už boli ubutý a tak som sa išla obuť aj ja. Išli sme dvoma autami ja som išla s Niallom, Sam Calom a Louisom. Sedela som na sedadle spolujazdca a Niall šoféroval. Zapla som rádio a Louis ako správny komik začal napodobňovať hlasi spevákov a robil si s toho srandu. V aute nebolo ani chvíľu ticho pretože sme sa všetci smiali. Po asi 15 minútach sme prišli ku kinu a chalani si hmeď nasadili kapucne a čierne okuliare aby ich nesppznali. Niall zamkol auto a išli sme ku kinu. Ja a Sam sme išli kúpiť lístky a chalani vzali jedlo. Prišli sme ku chlapovi ktorí kontroloval lístky a ukázal do ktorej sáli máme ísť. Vošli sme do našej sáli. Sadli sme si niekde do stredu a ja som sedela niekde v strede medzi všetkých. Na plátne sa začali premietať reklami pred filmom a ľudia sa ešte rozprávali. Po 10 minútach sa začal film chalani povedali že máme kúpiť horro. Horrory mám celkom rada ale nevedela som čo je to zač.

Ten film ma vôbec nebavil. Neviem prečo ale chcela som sedieť vedľa Nialla asi sa moje city ku nemu naozaj zväčšili a som za to aj rada ale viem že on to ku mne necíti. Neviem kedy ale prichitila som sa pri tom ako na neho upieram pohľad. Nikto ma našťasite nevidel nabrala som si plnú hrsť pop cornu a dala ju do úst. Celí zvyšok filmu som nad tým všetkým rozmýšľala.

Vyšli sme zo sály a ja som hodila krabicu od pop cornu do prvého koša ktorí som zbadala. Prišla som za ostatnými ktorí si rozprávali pocity s filmu. Boli s neho nadšeny na ja som nad tým iba prevrátila očami a iśla pred nich. Stále sa na nieočom smiali ale ja som nechápala čo mi je. Bola som neaká nesvoja a chcela som byť sama.

Chalani mi pri ceste povedali že budem bývať s nimi vo vile. Súhlasila som pretože.keby som povedala nie tak by ma aj tak presviečali. Išli sme rovno do vili a rozhodli sa že si zajtra vezmem všetky veci ku nim. Sedíme v aute a sme ma ceste do vili v aute prebieha téma ale ja sa nezapájam pretože ma to nezaujíma a som vo svojom svete.

S premýšľania ma zobudil až.Niallou hlas

„Ali už sme tu" povedal a ja som sa spamätala a vystúpila. Niall mi ukázal vlasnú izbu a ja som sa hneď zvalila na posteľ. Zavrela som oči a chcela som zaspať ale niekto zaklopal

„Ďalej". Odpovedala som a niekto vošiel do izby.

„Ali čo ti dneska je?" podľa hlasu som usúdila že to je Sam posadila som sa a iba povedala že nič

„ takúto som ťa ešte nevidela čo ti je?"

„Nič" iba som odvrkla

Prisdla si ku mne a začala sa vypytovať

„No ták Ali povedz mi to"

Už som bola dosť nahnevaná neviem ani prečo ale bola som urćite česrvená od zlosti.

„Som zamilovaná do Nialla stačí?" teraz som to povedala prvý krát na hlas a je to pravda. Teraz som si uvedomila že milujem tie jeho krásne modré oči milujem ho ale on ma berie iba ako kamarátku.

„T-to vážne tak to je super" povedala po chvíľke Sam a nakoniec ma objala. „ Sam on ma nechce tak sa neraduj" povedala som a sklopila zrak. Cítila som že sa chcem rozplakať ale ja už kôli nemu nechcem plakať znova. Potlačila som to a pár krát zamrkala aby som potlačila slzy.

„Ale ako to môžeš vedieť Niall je tvoj kamarát ale možno ťa ma tiež rás" iba som sa jemne usmiala. Hmm kiežby to bola pravda. Pomyslela som si.

Niall Poh

Išiel som ku Ali keď som započul rozhovor z jej izby podľa hlasu som zistil že sa rozpráva zo Sam. Chcel som tam ísť ale zrazu som započul.

„Milujem Nilla stačí?" povedala a mne sa zastavil dich nečak som že to budem niekedy s jej úst počuť. Pretože toto som v sebe dusil už veľmi dlhú dobu ale nevedel som ako jej to povedať aj ja ju milujem. S môjho načúvania ma vyrušil nieči hlas za mnou.

„Niall nejdeš s nami pozerať Nema?" spýtal sa ma natešený Louis. Iba som sa usmial a išiel s mím dole. Sadli sme si ma gauč a Liam práve pustil Nema. Usadil som sa a vzal si misku s čipsami. Ktorú som zjedol hneď na začiatku. Film sa skočil a ja som sa rozhodol že už pôjdem spať poprial som chalanom dobrú noc a išiel do izby. Ešte hodnú chvíľi v posteli som rozmýšľal ako to Ali povedať nakoniec som sa rozhodol...

Ták ja dúfam že sa vám táto časť páčila pretože je predposledná a zajtra možno dnes ale nič nesľubujem vydák epilog. Budem rada za ★ a komentár prepáčte za chyby.

❤1Unicorn9❤

Linked //NH{SK}Where stories live. Discover now