Zobudila som sa na okolo mňa boli obkrútené ruky. Otočila som sa a zistila že to je Niall. Takže to nebol iba sen to čo sa včera stalo. Zase sa mi do očí nahrnuli slzy, ale zastavila som ich, starká by nehcela aby som plakala, ale aby som bola silná. Využila som chvíľu a vykrútila sa zo zovretia jeho rúk. Postavila som sa s postele a išla ku skrini. Poviťahovala som všetky veci s nahádzala ich do kufra. Vzala som papier čo bol na stole a napísala naň odkaz. Vzala som kufor a ešte som si obliekla čierne slinny jeansy a čierny svertík a čierne vans-y. Nelíčila som a mebolo prečo. Vzala som kufor a išla po tichu som zevrela dvere. Na šaťastie ma nikto nsvidel vyšla s hotela a zastavila som si taxik. Taxikár mi pomohol dať batožinu do kufra a povedala nech ma zavezie na letislo.
Prišla som ku okienku a spýtala sa na letenku. Mali poslednú voľnú letenku do Londýna. Prišla som ku tomu čo kontrolujú batožini (moje vysvetlovanie je 'úžasné')
Sadla som si na sedadlo a dala si do uší sluchádka. Začala som rozmýšlať a zase sa mi spustili slzy. Snažila som sa ich udžať nebudem predsa plakať v lietadle. Pozerala som sa z okna a zaspala som.
„Slečna vstávajte pristáli sme" jemne somnou zatriasla a ja som sa prebrala. Vstala som a vyšla s lietadla. Išla som si pre kufor a následne si zastavila taxik.
Prišla som domou a hneď som hneď vybavovať veci okolo pohrebu.
NiallPoh
Zobudil som a chcel som objať Ali ale nebola pri mne. Poobzeral som sa okolo ale nikde v izbe nebola. Postavil som ale všimol som si na nočnom stolíku papierik.
Niall ak toto čítaš tak som už asi doma
Musela som odísť sama pretože vy by ste ma nepusili samu. Nechcela som sa lúčiť ty viež že ja som na toto ľavá
Budeme si volať a dúfam že sa po tour ešte stretneme pretože ja sa za vami už nevrátim. Keď toto najdeš zavolaj mi. Pozdrav ostatných a vysvetli im to všetko obým ich za mňa.Ali.
Prečítal som si to ešte asi 10× a nechápal som tomu. Musím za ňou ísť. Prišiel som do spoločnej miestnosti a tak už boli aj ostatný. Videli na mns že sa asi niečo deje a tak sa hneď začali pýtať. Podal som im papier nech si to prečítajú. Začali sme to riešiť a ja som iba nemo sedel nevedel som čo mmá spraviť nakoniec ich niečo napadlo...
AliPoh
Sedela som ja posteli a práve som išla na starkyn hrob. Od pohrebu sú už 4 dni a Niall a ostatný sa mi ešte neozvali skúšala som im volať ale nikto to nedvíha. Viem že majú asi veľa práce ale aspoň Sam by ro mohla zdvihnúť.
Sedím pri hrobe a zase plačem rozprávam sa s ňou aj keď ma už asi nepočuje ale ja ju cítim že je pri mne. Utrela som si slzy a zapálila jej sviečku. Rozlúčila som sa s ňou a išla naspäť domou. Volala som Sam a Niallovi ale stále to nedvíhali. Tak som skúsila ešte raz ale tento raz som volala Hazzovi a Ashovi. Nevedela som čo sa s nimi deje prečo mi to neberú po tom čo som s nimi teda hlavne s Sam a Niallom zažila.
Sedela som doma na sedačke zamerala som sa na niečo na parapete pri okne bol to list. Vzala som ho do ruky a začala čítať.
Moja zlatá Ali keď to čítaš asi som už mŕtva. Vieš prečo som ti o tom nepovedala? Bola si šťastná konećne po smrti rodičou. Nechcela som ti to zničiť a tak som nič nevravela. Rakovinu som mala už asi 3 mesiace pred tým ako si odišla, chcela som ti to povedať v tem deň ako si povedala že ti to ten chalapec navrhol a keď som vás videla b televízii a v novinách tak som ti to ani hovoriť nechcela prepáč mi to
Starká.
Ako som to dočítala tak som sa zase rozpalakala sadla som si na zväčšenú parepeti v izbe a pozreala za s okna. Začalo pršať a kvapky začali padať na moje okno prišla som ku posteli a ľahla si po chvíľke rozmýšľania som zaspala.
Nová časť dúfam že sa páčilo sorry zs chyby
❤1Unicorn9❤
I
YOU ARE READING
Linked //NH{SK}
FanfictionTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť