Ráno som sa zobudila na malinkom kúsku postel. Spadla som práve. ,,au"povedala som potichu. Pretože som nechcela zobudiť Nialla. Postavila som sa a ako inak bol na celej posteli. Tak to už asi nebudem mať ako spať. Otvorila som dvere a išla do 'obyvačky'
Tam už sedel Louis, sadla som si ku nemu a pozerali sme spolu telku. Ani jeden nič nepovedal. Prišla som do kuchyne a vzala si niečo na jedenie. Mlieko som si dala do misky a zjedla ho s vločkami. Sadla som si ku malému stolíku a začala jesť.,, nezahráme si fifu?" spýtala som sa stále sediaceho Louisa ktorí tu bol stále jediný somnov. Pozrel sa na mňa usmial sa a išiel to zapnúť. Keď to zapol podal mi ovladač, a počkali sme kým sa to zapne. Začali sme hrať a asi po 20 minútach sme skinčili prvú hru. Vyhrala som 8:6 ako inak . ,,tak klaniam sa ti si dobrá. Musím si s tebov niekedy sahrať normálny futbal" ja som iba prikývla a išla sa napiť. Vošla som do izby s tým že sa idem prezliesť. Nevedela som že je Niall už hore a tak som sa otočika aj tak a vyzliekla si pyžamo. Neviem prečo som nešla do kúpeľne mohol sa hocikedy zobudiť. Zapla som si podprsenku a dala si práve tepláky. ,,pekná podprsenka" zľakla som sa a nevedela som čo spraviť zmrzla som. ,,ja som mysmela že spíš" ,,spal som ale už nie" skrčila som sa a zobrala som si s ešte nevybaleného kufra tričko a rýchko si ho obliekla. ,, prečo si nešla do kúpeľne?" spýtal sa ma. ,, neuvedomila som si že si tu." povedala som a konečne sa ku nemu otočila.,,aha" usmiala som sa a ďalej to neriešila. Vošla som do kúpeľne a spravila si rannu hygienu. Učesala som sa a sadla som si zase ku Louisovi. Postupne začali všetci prichádzať. Harry sa na mňa usmial tým pohľadom "dostanem ťa' a ja som iba prevrátila očami. Sadol si vedľa mňa a začala som ľutovať že som sem išla a musím teraz počúvať Harroldove úchilne otázky. ,,no ták Harry nechaj ju už" povedal konečne stojaci Niall ktorí práve prišiel. Usmial som sa a vošla do kuchyne stále som bola hladná ale nevedela som čo si mám dať. ,,chalani máte radu palacinky?" zakričala som ja nich. Iba sa na mňa pozreli a prkývli už t boli všetci a tak som ich spravila viacej.
Keď som dorobila palacinky dala som ich na taniere a diniesla ich chalanom. Mne zostali 2 chcela som vuac ale dala som ich chalanom Niallovi ostala ešte jedna a tak som mu ju zobrala s taniera. Všetci sa na mňa pozreli s vygúlenými očaki a to isté aj na Nialla.
,,čo tak pozeráte" spýtala som sa.
,,toto Niall ešte s nás nimomu nedovoliť keď sme si chceli zobarať pozrel sa na nás vražedným pohľadom a teraz sa na teba iba usmial. " dopovedal Harry a stále na nás divne pozerali.
,,iba že ona môže. Ona to má dovolené" povedal Niall a usmial sa na ostatných. ,,čo to dievča s tebou robí. Nemáte spolu niečo viac ako kamaráctvo" pozrel sa na nás Liam s vážnov tvárov. Ja a Niall sme sa na seba iba pozreli a vybuchli do smiechu. Oni na nás zase iba pozerali ako na rerardov. Vošla som do kuchyne a išla umyť riad.Ták nová časť trošku kratšia ale dneska by malo vísť ešte oár časti teda dúfam. Prepáčte za chyby .
❤1unicorn9❤
STAI LEGGENDO
Linked //NH{SK}
FanfictionTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť