Tento diel by som chcela venovať carlie15 ďakujem za pekný komenrár
Nevedela som ako reágovať ako to mohol Sam spraviť viem že ju asi neľúbi ako ona jeho ale tak keď už sú ty kamaráti s výhodami nemusel spať hneď s niekym iným. Neviem či jej to mám povedať. Vošla som do izby a Sam stále sedela na gauči a pozerala Tv.
Prišla som k nej a sadla si ku nej.
,,no tak čo?"
Povedať jej to alebo nie?
,,no vieš..." odmlčala som sa.
,,Ali ja viem že to ku mne necíti ja to zvládnem povedz mi to!"
,,no......keď som tam prišla bol ako keby vystrašený keď ma videl a asi po minúte tam....prišla neaká blondína a nom ja som ti to nechcela hovoriť ale prišla mi ako Štetka. "
Dopovedala som svoj dlhý monolól a pozrela som sa na ňu. Asi to nečakala a zase sa rozplakala. Objala som ju a hladila ju po chrbáte.,,dobre neriešme stále mňa ....čo ty a Niall príde mi že ste niečo viac ako kamaráti?!"
Usmiala som. ,,nie medzi nami nič nieje sme len dobrí kamaráti."
,,prečo mám pocit že ti nemám veriť?"
,,ja neviem prečo by som ti klamala?"
,,neviem ale prídeme mi keď ste minule boli vedľa seba že sa na teba stále pozeral."
,,to je blbosť ako Niall je sexi a podobne ale nepriťáhuje ma tak že by som s ním chcela mať niečo viac vyhovuje mi to tak ako to je. " dopovedala som a usmiala som sa.
,,no tak fajn"
Asi po petnástich minútach niekto vtrhol do izby bol to Michael.
,,ahojte baby no nás napadlo že všetci ideme do Jednej spoločenskej izby a že sa tam zabavíme"
Ja a Sam sme sa na seba iba pozreli a prikývli. Vzala som si mobil a išli sme za Michaelom. Jedna izba na našom poschodí bola niečo ako spoločenská izba a boli tam všeliaké hri a tak. Chalani zariadili aby na naše poschodie nikto dnes večer nechodil a tak sme mali súkromie.
Bol tam miny futbal a tak ma hneď napadlo že by sme si mohli zahrať. Ja Niall, Sam a Cal sme rozhodli že si zahráme. ,,už ste v pohode?" spýtal sa ma potichu Niall. Iba som sa usmial na znak súhlasu a išli sme ku stolu. Bola som s Niallom a Sam s Calom aj keď jej to asi ublížilo milovala ho a chcela byť pri ňom. Ja a Niall sme vyhrali 10:6 nám bolo jasné že vyhráme pretože obaja sms hrali futbal a mali sme proste šťastie.
Asi po hodine nás to omrzelo tak chalanou napadla fľaša. Všetci sme súhlasili a tak sme si sadli do kruhu. Lukey zatočil fľašov a padlo to na mňa. Bola som nasratá pretože som čakala niečo zákerne. Čo sa aj stalo.
,,pravda alebo úloha?" spýtal sa ma Luke.
,,úloha" odpovedala som a usmial sa na neho
,,fajn daj si dole tričko" trošku ma to zarazilo ale nakoniec som ho dala dole. Všetci chalani na mne mohli nechať oči bude to tým že mám trošku väčšia prsia ale mne to bolo jedno predsa ma už chalni videli bez trička. Ďalej to padlo na Sam a dával jej Harry. Vedela som že o nich niečo vie a on to využil.,,ták daj Calumovi poriadného francúzaka. Sam sa na neho najpr pozrela vražedným pohľadom ale nakonie sa na Cala otočila pretože sedel vedľa nej. A dali fakt dlhú ale rýchlu pusi. Nebol to francúzak ale myslím že Haroldovi to stačilo. Zvyšok boli také veci že zakrič niečo z okna alebo podobne ale posledné zakrútenie padlo ma mňa a dával mi Louis.
Dávala som si vždy úlohu a aj tentoraz.
,,ták Ali daj pusu Niallovi ale takú inú ako dak tuto Cal Sam zapoj do toho aj jazyk. Keď toto dopovedal a sucho som preglgla a mala som chuť zmeniť to na Pravdu ale už bola neskoro. Otočila som sa teda na Niall a nevyzeral že jemu by to vadilo. Začali sme sa ku sebe približovať. Zavrela son oči a chcela aby to už bolo za mnou. Dal mi ruku ma tvár a spojil naše peri. Najskôr mi to vadilo akd potom keď som zistila ako dobre sa pozkáva nechcela som prestať bolo to príjemne ale zľakla som sa keď som pocítila ten známi pocit v bruško ano boli to motýliky. Zrazu som nechcela prestať a nevedela som na nabažiť jeho pier. Po chvíli sa prebojovak do mojich ús a hneď na začiatku chitil nadvládu nad bozkom. Ja som ten bozk prehľbila a začala som spupracovať. Nechcela som sa oddialiť ale musela som za prvé dochádzal mi kyslík a za druhé sme najlepší kamaráti a ja to nechcem zmeniť.
Ták nová časť dnes už druhá dúfam že sa páčila ak áno budem rada za vot a komentár. Zajtra budú asi tiež dve časti ale nič nesľubujek
❤1Unicorn9❤
BINABASA MO ANG
Linked //NH{SK}
FanfictionTato nebolo v pláne ale život je jedna veľká skúška tak prečo ju nepodstúpiť