Bevezető & 1. rész

325 10 3
                                    

Kezdetnek csak vegyük át az alapokat. Kate Lowen vagyok, 19 éves. Félig magyar félig ausztrál. Anyukám magyar származású és amikor betöltötte a 18-at akkor Ausztráliába költözött és így ismerte meg apukámat, aki ausztrál származású. Most Ausztráliában élek apukámmal, de szünetekre visszaszoktam menni Magyarországra a testvéreimhez és az anyámhoz. A testvéreimért képes lennék akármit megtenni. A tesóim 13 évesek és ikrek. Egy lány, egy fiú. Blair és Adam. Az szüleimmel nem igazán jó a kapcsolatom, mert mind a kettő iránt szörnyen mély haragot érzek. De főleg az anyám iránt. Elhagyta apámat és visszament Magyarországra a két testvéremmel. Engem hátrahagyott az apámmal mondván hogy én már nagy vagyok amikor csak 6 éves voltam. A család két legfiatalabb tagja érdekében tartom távolról a kapcsolatot az anyámmal is ennek ellenére.

Jelenleg Sydneyben tanulok egy egyetemen. Őszintén szólva fogalmam sincs mit fogok dolgozni az egyetem után, a tantárgyaimat is csak találomra vettem fel. Öt hibbant barátommal szoktam tölteni a napjaimat. Jessie-vel az őrült egyetemista barátnőmmel és a világ legjobb ausztrál bandájával a 5 Senconds Of Summer-rel, akik négy jószívű fiúból állnak. Ashton, Luke, Mikey és Calum.

~*~

Szóval, reggel elindultam Lukehoz, Ashtonhoz, Calumhoz és Mikehoz. 15 éves korom óta ismerem őket. Luke, Mike, Calum és én egy iskolába jártunk és később ismertem meg Ash-t amikor a bandához csatlakozott.

Szóval szokás szerint ahogy beléptem a házba a fiúk még aludtak. Na jól van akkor kezdjünk neki a reggeli készítésnek a fiúknak. A finom illatra kijöttek a szobájukból és leültek az asztalhoz.

- Angyal vagy.- mondta Mike álmosan.

- Köszönöm. Készen vagytok a pakolással? Tudjátok ma lesz Olaszba a koncertetek.

- Persze, persze tudjuk. Addig mit csináljunk?.... Ahh megvan! énekeljünk!- kiáltott fel Calum. Nem kellett kétszer mondani Mike elővette a gitárját és már énekeltünk is. :)

A srácoknak általában elszoktam menni a koncertjükre hiszen mindig is ragaszkodtak hozzá. Mike azt szokta mondani hogy én vagyok a kabalájuk, de soha nem akartam feltűnést kelteni vagy azt, hogy lássanak a rajongók hisz abból nem származhat semmi jó. Mármint szeretem a srácok rajongóit de a feltűnést azt inkább rájuk szoktam hagyni.

Kb. délre kiértünk a reptérre. A gépen Ashton mellett ültem. Nem tudom hogy csinálta Ashton, de az első 5 percbe totál bealudt. Nagyon elkezdtem unatkozni ezért elővettem a könyvemet és olvastam. Estére végre megérkeztünk Rómába. Egy csodaszép szállodába foglaltuk el a szobáinkat és elaludtunk. :)










~ Fuvar ~Where stories live. Discover now