15.rész-Logikus válasz

94 7 0
                                    

Istenem milyen nyugodtan fekszik mellettem Ashton. Nagyon nyugodt a szuszogása. Van bennem egy kis bűntudat vele kapcsolatban. A tegnapi csók Harryvel én se tudom, hogy mi volt pontosan. Teljesen zavarodott vagyok amióta Harry a közelemben van. Ráadásul szeretném azt mondani, hogy az ő hibája, de ebbe én is ugyanolyan hibás vagyok. Ha a bulin akkor nem iszom le segg részegre magam, akkor nem kellett volna kettesbe lennie velem és akkor nem viszonoztam volna a csókját. De viszonoztam. Pedig nekem csak Ashton csókját szabadna viszonoznom. Ez így helyes. Ha Harry felhozza a témát neki is ezt fogom mondani. Mondjuk ma nem hiszem, hogy sokat leszünk kettesben hiszen neki koncert, nekem pedig meg kell dumálnom a dolgokat Zaynnel. Lehajolva a telefonomhoz megnéztem az időt, kimentem a fürdőbe hajat mosni és lassan elkészültem a mai naphoz. A szokásosnál kicsit eltérőbben öltözködtem. Általában lazára szoktam venni a dolgokat de most egy fekete bőrnadrágot húztam, bakancsot és egy ujj nélküli a pólót amin egy halott smiley díszelgett. Ez a póló régebben Luke pólója volt csak kinőtt belőle és tudta, hogy tetszik a fazonja szóval nekem adta. Amikor mindennel kész voltam Ash még mindig aludt. Soha nem kelteném fel hiszen tudom, hogy a munkája miatt sok pihenésre van szüksége.
Amikor leértem az étkezőbe már mindenki ott volt, beleértve Palul kellemetlen arcával is találkoztam.
  – Hahh ha a pasikád nem jön le öt perc múlva akkor itt hagyjuk és majd jön ahogy jön. – nézett rám Paul. Istenem már kora reggel sikerült felbosszantania.
  – Ne fenyegessen senkit! – néztem rá mérgesen, de nem nagyon hatotta meg.
  – Csináltam reggelit. – tolta elém a tányért Harry.
  – Köszönöm. – kezdtem el enni a reggelit. Nem tellett sok időbe mire Ash is levonszolta magát a lépcsőn, megreggelizett és elindultunk az aréna felé.
Nagyon csöndes az aréna környéke, ha nincsen senki rajtunk kívül. A bejárati kapunál azonnal észrevettem egy magas barna hajú tetkós fiút. Zayn! Nem bírtam ki, előre rohantam hozzá és a nyakába ugrottam. Nagyon hiányzott. Nevetve átölelt, egy puszit nyomott az arcomra majd letett.
  – Hugi te híztál. Csak viccelek, remekül nézel ki. – csípett az oldalamba.
  – Cső haver! – veregette meg Louis Zayn vállát.
  – Szevasztok, na felszántjátok ma a színpadot? – öleli meg sorban Zayn a fiúkat.
  – Természetesen. Ja és gratulálunk az eljegyzéshez, sok boldogságot. – mondta Niall. Milyen eljegyzés? Wow Zayn eljegyezte Perrie-t?
  – A magad nevében beszélj! Szerintem a házasság egy nagy hiba. – emeli fel a kezét Harry. Hát persze.
  – Szerintem pedig csodás dolog. Gratulálok Zayn. – fogja meg a kezemet Ash. Egy erőltettet mosolyt varázsolok az arcomra és feszengve bólintok egyet.
  – Nos köszönöm a gratulációkat és az őszinte véleményeket. – nevetett fel Zayn és bementünk az arénába.
Zayn és én a sorok között foglaltunk helyet és néztünk ahogy a nyolc fiú hülyéskedik a színpadon.
  – Hiányoznak a srácok? – kérdeztem.
  – Igen hiányoznak, de nem bántam meg, hogy kiléptem. Sok dalt írtam és nemsokára elkezdjük az első saját albumomra felvenni őket. – magyarázza izgatottan.
  – Értem, és mi ez az eljegyzés dolog? Eljegyezted Perrie-t? Miért nem szóltál? Mármint úgy értem nem kötelező, de nyugodtan felhívhattál volna.
  – Igen eljegyeztem Perrie-t. Ne haragudj, hogy nem hívtalak csak nem akartam zavarni. De most itt vagyok, szóval mi az a dolog amit nem mondhatsz el a telefonba? – vált témát.
  – Azt hiszem megcsaltam Ashtont. – nyögtem ki végül. Az égvilágon mindent elmondtam neki. Azt amikor Harry majdnem megcsókolt este a kertben, azt hogy miattam jöttek ide, hogy előbb láthasson. Azt is, hogy mi történt a házibuliba és azt, hogy ilyet még soha nem éreztem. Közbe pedig ott van Ash akit tényleg szeretek, de őt még is leállítottam amikor szerelmet akart vallani. Elmondtam neki hogy szörnyű bűntudatom van és, hogy teljesen össze vagyok zavarodva. Zaynnek minél többet mondtam annál inkább eltűnt a mosoly az arcáról és komoran figyelte a beszámolómat.
  – Elmondtad, hogy szereted Asht és meg is értem, de az a kérdés, hogy mit érzel Harry iránt. Ha tudod ezt a tényt hogy mit érzel iránta akkot nem kell tovább agyalnod. Azt kell választanod aki felől több érzelmet érzel. – nézz mélyen a szemembe.
  – Tudom, de ez nem ilyen egyszerű. Nem tudom mit ézek Harry iránt. Azt tudom, hogy nem szertem úgy, mint Asht, de mégis jobban vonzódok hozzá. Egyszerűen elvarázsol. Közbe meg ott van ez a szörnyű bűntudat. – ecsetelem neki kétségbe esve. – Ami pedig a legrosszabb, hogy nem szeretnék fájdalmat okozni senkinek. Főleg nem Ashtonnak. Régóta barátok vagyunk és nem akarom, hogy a kapcsolatunk megromoljon.
  – Látod azt mondtad, hogy régóta barátok vagytok. Nem azt mondtad, hogy régóta szereted. Viszont állításod szerint iránta érzel többet, viszont Harry pedig jobban eltud "varázsolni". Én azt tudom mondani erre, hogy Ashton az igazi. Harry holnap után el fog menni innen és őszintén szólva ő valamikor biztos összetörne téged az önzőségével. Ezt az egyet biztosra tudom. – magyarázta az egyébként logikus választ.
De engem mégsem fogott meg.



~ Fuvar ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora