20.rész-Most már mostohatestvér is?

105 3 0
                                    

/Kate szemszöge/

Amikor kinyitottam a szemeimet kisebb szívrohamot kaptam, mert Jess bámult vissza rám. Ráadásul barnára festette haját.
– Mi lett a hajaddal? – nyöszörögtem.
– Befestettem. Így felnőttesebb. – mosolygott rám.
– De miért? És Mikey mit szól hozzá? – értetlenkedtem.
– Leszarja. Amúgy miattad festettem be. Hatásos volt a beszéded amit a tegnap esti bulin kiabáltál bele a mikrofonba. – Jézusom. A tegnap este! Csak foszfányok maradtak meg. Rossz foszfányok.
– Pontosabban mit is mondtam? Ne haragudj Jess, de nem emlékszem semmire. – dörzsöltem meg a homlokom.
– Nem csodálom, elég sokat ittál. ,, Szar elveszteni olyat amit szerettél, szóval ragadd meg az alkalmat és légy felnőtt." Ezt mondtad. Azt hiszem. – ecsetelte az eseményeket unottan Jess. Kicsit elgondolkodtam azon a mondaton amit tőlem idézett. Sajnos a szervezetem nem adott sok időt, hogy gondolkozzak ugyanis rohantam a mosdóba kihányni a tegnapi pia adagot. Így telt hát a reggelem. Egy vécé fölött térdelve hánytam Jess pedig fogta a hajamat. Taps magamnak.

Ahogy a teraszon ültem megfordult a fejemben, hogy amióta apa írt nekem egy üzenetet miszerint várnak bármikor ebédre vagy vacsorára az új feleségével, azóta nem is hívtam. Pedig végül úgy határoztam, hogy adok egy esélyt a nőnek. Bocsánat, Amandának.
Apa a második csörgésre fel is vette a telefont és kedvesen a telefonba szólt:
– Szia Kate. Örülök, hogy telefonálsz. Baj van?
– Nem erről szó sincs csak arra gondoltam, hogy szívesen ebédelek ma nálatok, ha nem baj. – hebegtem.
– Dehogyis. Ez szuper! Pont itt van Amanda fia, Tyler is. Legalább ismerkedhetünk egy picit.
– Szóval most már egy mostohatesóm is van. Hány éves a kiskópé?
– Huszonkettő. – nevetett fel apa.
– Ó, akkor nem is kiskópé. Na mindegy. Tizenöt perc múlva ott vagyok. – raktam le a telefont és beültem a kocsiba.

Idegesen haraptam a számba amikor beléptem a házba ahol felnőttem. Amanda és az apám mosolyogva köszöntöttek. Amanda úgy nézett ki, mint aki egy magazinból lépett elő. Kék koktél ruha, vasalt haj, gondos smink. Aztán végig néztem magamon és kicsit elszégyelltem magam. Csak egy barna mamusz, egy fekete gatya és Ashton bő szürke pulcsija volt rajtam. A hajamat eszembe se volt kivasalni, hanem a göndören omlott a vállamra. Aztán megpillantottam Tyler-t is. Na jó azért nem gondoltam volna, hogy dögös. Simán elmehetne modellnek. Bronzos bőr, tépett sötétbarna haj, laza stílus. Mire észbe kaptam már felém tartotta a kezét, hogy bemutatkozzon.
– Örvendek. Biztos te vagy Kate. Tyler vagyok. – mosolygott rám.
– Igen, nos én lennék. – nevettem fel kínosan. Na jó én teljesen hülye vagyok.
– Szerintem üljünk le az asztalhoz. – szólalt meg Amanda, mire mindenki helyeselt. Nagyon jól nézett ki az étel és finom is volt.
– Na és Kate, hogy megy az egyetem? – kérdezte apa.
– Ez elég bonyolult. Egy új tanárt kaptunk aki finoman a tudtunkra adta, hogy meg fogja buktatni az összes nőnemű diákját. Ja és arról ne is beszéljünk, hogy néhány órát ellógtam mostanában, de hát ha egyszer az embert úgy is megbuktatják. – tártam szét a kezeimet, mire Tyler elnevette magát, de Amanda és apa a komoly arcnál maradtak.
– Nem értem miért kellenek ilyen tanárok az egyetemnek. Ez elfogathatatlan. – méltatlankodott apa.

– Te mondod. –csúszott ki a számon, mire apa felkapta a fejét. – Elnézést. – álltam fel az asztaltól és kimentem a házból.

– Hé várj már! – jött utánam Tyler. – Legalább üljünk le egy kicsit.

– Miért akarnék veled bármiről is beszélni? – vontam fel a szemöldököm.

– Mert ugyanabban a helyzetben vagyunk. Azt hiszed én támogatom ezt a házasságot? Ch, dehogyis csak szeretném ha az anyám boldog lenne. – nézett a szemembe. Megfogott az amit mondott és intettem neki, hogy üljünk le a földre. Elég sokat beszélgettünk amiből sok mindent megtudtam róla. Például, hogy az apja meghalt kiskorába és, hogy nagyon szeretne színész lenni. Be kell vallanom egészen megkedveltem a srácot. Nem is olyan rossz mostohatestvér.


***********

Úristen!

Elértük a több, mint 1000 megtekintőt!

Nagyon köszönöm szépen nektek!

xoxo

Bius

~ Fuvar ~Where stories live. Discover now