Reggel amikor kinyitottam a szemem Ashton szempárjával találkoztam.
- Szia.- mosolyodtam el. Szeretek így kelni.
- Jó reggelt.- puszilta meg a homlokom.
- Mióta vagy fent?
- Pár perce... amúgy mit csinálunk ma?- kérdezte.
- Megreggelizünk és visszamegyünk Ausztráliába.
- Rendben.- kelt fel az ágyból.
- Várj ne menj még!- húztam vissza.
- Hé skacok nem tudom mit csináltok khm...khm, de gyertek le, mert elkészült a reggeli!.- kiáltott be Adam.
- Látod? Gyere!- húzott fel az ágyról.
Lent már mindenki az asztalnál ült. Hupsz...
- Bocs a késésért.- haraptam a számba.
- Semmi baj, tessék egyetek!- tette elénk anya az ennivalót. - Ma mentek vissza?
- Igen, és anya lehetne, hogy nyáron majd csak Július közepén jövök?
- Persze várunk szeretettel.- mosolygott, de láttam rajta, hogy legbelül azt szeretné, hogy már Júniusba jöjjek, de ez most nem fog menni, mert Július 7.-én van Ash szülinapja és nagy bulit tervezünk neki.
Reggeli után felmentünk az emeletre összepakolni. Észre vettem, hogy Ash engem figyel.
- Most mi van?- kérdeztem.
- Semmi.- nevette el magát és hátulról belém karolt majd megpuszilta a nyakam.
- Kérlek ne, inkább pakolj!- toltam el finoman magamtól. Nem mintha nem vonzódnék hozzá csak ez nekem még korai. Mike jött a szobába.
- Kate a segítened kéne. Blair totál rámászott Lukera, de Luke észre se veszi ezt.- mesélte Mike. Én tudtam, hogy Blairnek nagyon tetszik Luke, de ez már számomra is sok.
Ahogy a szobába beléptem leültem Blair és Luke közé ( illetve inkább az ölükbe).
- Na, Luke nézzük inkább a fotókat Blairről még akkor amikor elsős volt.- vigyorodtam el. Blair ötödikig fogszabályzós és szemüveges volt.
- Nehogy Kate!- kiáltott fel Blair.
- Akkor menj és segíts inkább anyának.
- Rendben.- sóhajtott fel és kiment a szobából.
- Luke te meg ne legyél hülye kérlek.- ütöttem a vállába.
- Jó akkor inkább pakolok.- emelte fel a kezét.
Kint a kertben vártam a fiúkat, hogy végre elkészüljenek és mehessünk. Anya jött ki a házból.
- Kate ugye nem haragszol rám a tegnapi miatt?- kérdezte.
- Nem, dehogy.- hazudtam. Persze hogy haragszok. Semmi joga nincsen beleszólni a kapcsolataimba. Azzal vagyok akivel én szeretnék. Ennyi.
- Köszönöm.- mondta könnyes szemmel. Tudom most sajnálnom kéne, de nem megy.
- Vigyázz magadra!
- Úgy lesz.
Miután a fiúk kijöttek a házból elbúcsúztunk és elindultunk taxival a reptérre.
ESTÁS LEYENDO
~ Fuvar ~
FanficGondoltál már valaha arra hogy körülötted forog a világ? Ha igen gondoltad volna hogy ez egy borzalom? Nos igen ez a legborzalmasabb érzés. Kate azt hitte hogy ez szép és jó ám a népszerűség nagyon feltudja borítani az ember életét. Főleg ha a hát...