– Mikey siess!! Elfogsz késni!! – kiáltottam amikor beértem a házba.
– Jól van, jól van. Öltözök.
– Mi a franc van itt? – lépett mellém Calum.
– Semmi, semmi. Mikey randira fog menni. – mosolyogtam.
– Ohhh Mikey vedd fel akkor a Calvin Klein alsógatyádat!! – kiáltott fel nevetve Calum Mikey után.
– Jézusom ez csak egy randi. – motyogtam. Mike kb. 10 perc múlva lejött a lépcsőn bezselézett hajjal és talpig fekete cuccba. – Hmm nagyon vidám öltözet. Na menjünk.
~*~
– Oké, megérkeztünk. – parkoltam le a pláza előtt.
– Nem jössz te is? – pillantott rám a punk fiú.
– Ez egy randi. Légy tökös és menj be.– biztattam.
– Rendben. – szállt ki a kocsiból.
Amikor haza értem akkor Luke és Calum sehol se voltak csak Ash ült a tévé előtt.
– Szia, a fiúk hol vannak?
– Elküldtem őket a moziba. Beszélhetnénk? – nézett komoly arccal.
– Persze. Mond csak.
– Amióta megjöttünk Rómából azóta a párkapcsolatunk a levegőben lóg. Ez nem normális dolog, pedig én komolyan gondolom ezt az egészet veled kapcsolatban. Ezért arra gondoltam, hogy holnap nem érdekel semmi. Elfogunk menni egy egész napos randira. Először is elmegyünk valami vidám helyre amit még pontosan nem találtam ki de nem baj. Aztán étterem majd lemehetnénk a partra .-hadarta majd a vége felé magához húzott.
– Ömm hát szóhoz se jutok. – nézem rá tök bambán.
– Nem is kell. – csókolt meg, de az ajtón Luke és Calum rontott be. A francba, igaza van Ashtonnak. Szükségünk van egy nyugodt napra amikor csak mi vagyunk.
– Mi van ti nem moziba vagytok?– kérdezte Ash a fiúktól.
– Hát szóval izé, felborítottuk véletlenül a táblákat a kasszánál és szóval eltörtek ezért kidobtak minket. Pedig mondtuk, hogy híresek vagyunk, de nem jött be. – vigyorgott Luke.
– Nagyon ügyesek vagytok. Gyertek nézzünk filmet. – sóhajtottam.
~*~
Egy óra múlva Mike jött be a házba. A hangra azonnal felpattantam a helyemről és a fiúra néztem.
– Na hogy ment a randi?– kérdeztem. Mike nem mondott semmit csak odajött hozzám és megölelt.
– Köszönöm Kate. De tényleg.
– Nagyon szívesen! Mondj el mindent! Mi volt?– sikítottam el magam.
– Hát megláttam a plázába, hogy milyen jól néz ki a lila haja és az azonnal megfogott benne. Bementünk egy kávézóba és elkezdtünk beszélgetni. Kiderült, hogy nagyon hasonlítunk és, hogy ő is nagyon szeret játszani. Bementünk egy játék terembe és ott tök jól elvoltunk. Majd hazakísértem, megcsókoltam és megbeszéltük, hogy holnap is találkozunk.- mesélte fülig érő szájjal amitől nekem sokkal jobb kedvem lett.
~*~
Este dobtam egy üzit még apának, hogy mégis találkozni szeretnék az új feleségével. Úgy voltam vele, hogy adok neki egy esélyt aztán lesz ami lesz. Befeküdtem az ágyba Ash mellé és elkezdtem kicsit feltűnően bámulni.
– Mi van?
– Semmi csak énekelj nekem kérlek!! – könyörögtem. Nem kellett sokat várnom és elkezdte énekelni a Kiss Me Kiss Me dalszövegét.
So kiss me, kiss me, kiss me
I'm dying just to see you again
Let's make tonight
The best of our lives,
Yeah
Here's to teenage memories.Szóval csak csókolj, csókolj meg
Belehalok, hogy újra láthassalak
Tegyük ezt az estét
Életünk legjobb estéjévé
Yeah
A tinikor emlékére
VOUS LISEZ
~ Fuvar ~
FanfictionGondoltál már valaha arra hogy körülötted forog a világ? Ha igen gondoltad volna hogy ez egy borzalom? Nos igen ez a legborzalmasabb érzés. Kate azt hitte hogy ez szép és jó ám a népszerűség nagyon feltudja borítani az ember életét. Főleg ha a hát...