/Kate szemszöge/
Ma van az a nap amikor elbúcsúzunk hosszú időre a fiúktól. A tegnapi nap csodás volt. Minden teljesen jó volt és szórakoztató. Mindenki jól érezte magát. Remélem. Ám ez a mai napról nem mondható el. Egyáltalán nem.
A reggelem nyugodtan telt. Nem volt benne semmi kellemetlen dolog. Hazajöttünk, lezuhanyoztam, átöltöztem, kisminkeltem magam és leültem egy picit tanulni mielőtt elmentek volna a fiúk. Ch, megmutatom én ennek a tanárnak, hogy engem aztán nem lehet megbuktatni. Ez mondjuk nem teljesen igaz ugyanis gimi elején elég rossz tanuló voltam, de bukni sose buktam. Istenem a gimi! Valami borzalmas volt az első év. A többiek folyton azzal piszkáltak, hogy biztos a lányokhoz vonzódom, mert az apámmal élek. Aztán egy nap egy szőke hajú, kék szemű fiú megvédett. Luke volt ez a srác. Onnantól kezdve minden megváltozott. Calum és Mikey is a barátaimmá váltak. Majd megalakult a banda és később Ashton is a mi kis "baráti körünkbe" csatlakozott. Sok dolgot köszönhetek nekik ez biztos. Az emlékekből egy hang zökkentett ki.
- Min mosolyogsz ilyen nagyon? - ült le az ágyra Harry. Csak ne most. Eddig minden jó volt. Távol kell tartanom magamtól!
- Semmin. Miért jöttél hozzám? - vontam fel a szemöldököm.
- Azt hittem már jóba vagyunk, de tévedtem. Amúgy búcsúzni jöttem. A reptéren úgyse tudtam volna elmondani mindent. Meghallgatsz? - tördelte az ujjait. Ideges?
- Igen. - néztem rá.
- Köszönöm. Szóval, jól tudod, hogy mennyi csajom volt már. Egy éjszakás kalandok, polgár pukkasztó kapcsolatok, érdek kapcsolatok. De tudod, hogy mim nem volt sosem? Igaz kapcsolatom. Soha nem voltam szerelmes. Azt se tudtam mi az. De most már tudom...azt hiszem. Nem biztos, de talán és ezt te váltottad ki belőlem. Épp ezért arra kérlek, hogy gyere velem Angliába. - járkált a szobában én pedig egyre mérgesebb lettem.
- Te most komolyan arra kérsz hogy hagyjak itt mindent? Mintha itt semmi sem számítana nekem? Mintha semmi nem kötne ide? Mintha nem lenne egy fiúm aki TÉNYLEG SZERET? Most mégis mit vártál tőlem? Hogy hagyjak itt mindent amit szeretek csak azért mert TE AZT MONDTAD? Mondok neked valamit. Hát rohadtul nem fog ez megtörténni! Idejössz, elvarázsolsz, megcsókolsz, teljesen összezavarsz, majd jössz a szánalmas "sohase voltam még szerelmes" dumáddal?! Most meg elakarsz ráncigálni egy idegen országba? Nem! Nem! Nem! Erről szó sem lehet! - üvöltök rá és sírni kezdek. Harry arcán dühöt és fájdalmat látok. Közelebb lépett hozzám és hátra lökött az ágyon majd hevesen megcsókolt. Összeszorítottam a számat és próbáltam elhúzódni tőle de nem engedte. A nyelvével próbálta szétfeszíteni a számat.
- Kérlek. Szükségem van egy utolsó csókra. - gördült le egy könnycsepp az arcán. Letöröltem a könnyet az arcáról és engedtem neki. Miért csinálom ezt? Beletúrtam a fürtjeibe és felnyögtem. Várjunk csak. Mi a francot csinálok? Ezt nem szabad! Abba hagytam a csókot és felpattantam az ágyról. Harry kérdőn nézett rám mire én csak ennyit tudtam mondani:
- Viszlát Harry. Legyen szép életed.
- Neked is Kate. - suttogta majd kiment a szobából. Bezártam magam mögött az ajtót és megint sírtam./ Harry szemszöge/
A nappaliba beérve idegen környezet fogadott. Mindenki vidám volt és a tévé előtt nevettek valami hülye filmen. Nekem pedig majd megszakadt a szívem. Visszautasítottak. Soha nem történt még ilyen. Valamit elakarok rontani! Mérges vagyok és összetört.
Meg is van kit fogok bántani!
- Ashton, beszélhetnénk? - kiáltottam oda a röhögő fiúnak. Felállt a helyéről és bementünk a konyhába.
- Miről van szó? - mosolygott rám.
- Gondoltam jobb ha tőlem tudod, hogy megcsaltak haver. Egyszer a házibuliban csókolóztam a csajoddal, aztán pedig nagyjából öt perce megint megcsókoltam. Mondjak még valamit? Rohadtul élvezte. Még fel is nyögött. Kíváncsi lennék te mikor váltottál ki belőle ilyen érzelmeket? Valószínű, hogy soha. De ne parázz ugyanis elköszönt tőlem végleg. - veregettem meg a vállát, mire egy könnycsepp hullott le az arcáról. Pont ahogy gondoltam./Ashton szemszöge/
Biztos hazudik! Ezt nem hiszem el! Legszívesebben elverném Harry-t, hogy képes volt így hátba szúrni. Na és Kate! Átvert. Csúnyán. Ha most gyenge lennék szakítanék vele, de túlságosan szeretem. Harry mindjárt eltűnik az életünkből és soha többé nem engedem, hogy találkozzanak. SOHA! Adok még egy esélyt a kapcsolatunknak. Harry pont ezt akarja, hogy kiboruljak és szakítsunk, de nem adom meg neki ezt az elégtételt. Kate is ember, ő is hibázhat. Ettől függetlenül nem fogom neki elmondani, hogy tudom a piszkos titkát. Kíváncsi vagyok mikor fogja bevallani. A könnycseppeket letöröltem az arcomról és visszamentem a nappaliba a hallottak után.
A reptéren átkaroltam minden egyes pillanatban Kate derekát, ezzel is mutatva, hogy ő csak az enyém. Harry és Kate csak egy fejbiccentéssel váltak el egymástól. Nagyon helyes! Elégedett mosollyal néztem végig ahogy Harry felszáll a gépre és kilométerekre tűnik el. Bye bye Harry.
YOU ARE READING
~ Fuvar ~
FanfictionGondoltál már valaha arra hogy körülötted forog a világ? Ha igen gondoltad volna hogy ez egy borzalom? Nos igen ez a legborzalmasabb érzés. Kate azt hitte hogy ez szép és jó ám a népszerűség nagyon feltudja borítani az ember életét. Főleg ha a hát...