Másnap amikor kinéztem az ablakon nagyon szép látvány fogadott. Nagyon tetszik Róma. Éppen arra gondoltam, hogy milyen közel vagyunk Magyarországhoz és jelenleg most ott van anyukám, az öcsém és a húgom. Nagyon hiányoznak. Hirtelen Luke kopogtatott be az ajtón, hogy menjek le a limuzinhoz, mert mennünk kell a stadionhoz. Gyorsan felvettem egy pólót és egy szoknyát meg egy körömcipőt. A táskámba gyorsan bepakoltam, megfésülködtem, fogat mostam és egy egyszerű sminket csináltam.
A stadion hatalmas volt. Leültem kb. a 20. sorba és hallgattam a fiúkat. Amikor vége volt a próbának akkor elmentünk ebédelni. Az étterembe rögtön felismerték a fiúkat és körbe ugrálták őket de nem baj, mert finom volt a pizza. ;)
Ebéd után bementem egy ruhaboltba, mert hát ez mégis csak Róma. Miután kijöttem a boltból Ashtonnal futottam össze.
– Szia, hát te?– kérdeztem mosolyogva.
– Fagyizni indultam, nem jössz?– kérdezte.
– De, persze.– egyeztem bele.
Mikor kiértünk a fagyizóból megszólaltam:
– Tudod mostanában nagyon hiányoznak a tesóim. Kár, hogy Magyarországon vannak.– meséltem.
– Ha szeretnéd megállhatunk hazafelé Magyarországon, legalább körbe vezethetnél minket.– nézett rám komoly arccal.
– Tényleg??? Köszönöm!!– ugrottam a nyakába mire elnevette magát.
– Érted bármit.– csókolt meg, mire nagyon meglepődtem, de viszonoztam a csókot. Megöleltem és úgy éreztem soha nem akarom elengedni.
A próbára visszaérve kézen fogva és mosollyal az arcunkon értünk vissza. A fiúk tapsolva és füttyögve üdvözöltek minket. Szóval tudták. A próbán már nem a sorok között ültem, hanem Ashton ölében. Nem tudom, hogy tudott így dobolni, de megcsinálta és szerintem még élvezte is. A koncert előtt adtam a fiúknak egy ölelést és megvártam őket a színfal mögött. A koncert után felültünk a gépre. Nagyon álmos voltam és csak annyit észleltem, hogy Ashton betakart, megpuszilt és ő is elaludt. Magyarország felé vettük az irányt.
Hirtelen egy zökkenést éreztem a fejemnél. Áú. Felnéztem és Magyarországot láttam magam előtt. Mike húzta le rólam a takarót.
– Hé, mutasd az utat!– mosolygott.
Leszálltam a repülőről és körbe néztem. Nos ez lenne a második otthonom. Ránéztem a fiúkra és láttam rajtuk, hogy tudják mit érzek. Ez aranyos volt azért. A repülő téren fogtunk egy taxit és beutaztunk a városba.
– Éhes vagyok.– nyöszörgött Calum.
Így hát beugrottunk egy helyi étterembe ahol azt mondták a fiúk, hogy még nem ettek ilyen finom tükörtojást. :D Hehe.
Reggeli után felültünk egy városnéző buszra. Megmutattam nekik a Parlamentet, a Budai várat, a Lánc hidat és még számos látnivalót. Elégedetten néztek körül. Az ember ilyenkor azt hinné, hogy azt mondják, hogy "huhaa milyen szép a város", de nem ők azt mondták, hogy "milyen szépek a magyar lányok". Tipikus fiúk.
Átmentünk Budára és benyitottunk a kapun. Anya jött ki a házból.
– ANYA!!– üvöltöttem el magam magyarul. Erre kijött a házból Blair és Adam. – Srácok!– öleltem meg őket.
– Jajj gyerekek de örülök nektek! A közelben volt a koncertetek, hogy ellátogattatok ide?– kérdezte anya, miközben bementünk a házba.
– Igen. Olaszországba volt a koncertünk és gondoltuk, hogy beugrunk.– mésélte Ash.
Anya hosszan fürkészte Ashtont majd lenézett és észrevette, hogy fogjuk egymás kezét.
– Ti...– kerekedett el a szeme.
– Igen anya.– mosolyodtam el.
– Miért? – szólalt meg magyarul.
– Mi? Ezt meg hogy érted?– szólaltam meg én is magyarul és a mosoly letört az arcomról.
– Ashton ausztrál fiú, akár az apád. Te is úgy akarsz járni, mint én.– emelte fel a hangját.
– Igen anya tudom, de attól még Ash nagyon kedves srác. Ezt te is jól tudod hisz már évek óta ismered.
*Hosszú csend*
– Hahh jól van, de szeretnék négyszemközt beszélni Ashtonnal.– szólalt meg újra angolul anya.
– Rendben.– komolyodott el Ash és bement anyával a konyhába.
Leültünk a nappaliba és vártunk. Luke bekapcsolta a tévét, hogy oldja a feszültséget. Blair ült le mellém:
– Tudod én örülök nektek.– mosolygott rám.
– Köszönjük Blair.– nyugodtam meg.
– Szerinted miről beszélnek?– kérdezte Mike.
– Rólam vagy a családi szokásainkról.
– Ezt hogy érted?– kérdezte Calum.
– Például, ha elválnak a házastársak akkor nem találkozhatnak többé. Ezért laknak a szüleink külön kontinensen.– meséltem.
– Ez nevetséges. Ashtonnal csak jártok nem házasodtok.– húzta fel a szemöldökét Luke.
– Tudom.
Ashton jött ki a konyhából. Képzelem milyen beszélgetés lehetett.
– Minden oké?– kérdeztem.
– Persze, csak menjünk aludni. – nézett maga elé rémült képpel.
– Rendben, gyere. – adtam egy puszit vihogva az arcára.
YOU ARE READING
~ Fuvar ~
FanfictionGondoltál már valaha arra hogy körülötted forog a világ? Ha igen gondoltad volna hogy ez egy borzalom? Nos igen ez a legborzalmasabb érzés. Kate azt hitte hogy ez szép és jó ám a népszerűség nagyon feltudja borítani az ember életét. Főleg ha a hát...