Merhaba ...Biliyorum , bu kız içimizde .Yalnızlığıyla ,kötümserliğiyle ,buruk gülümsemesiyle ,hayalleriyle ,kitaplarıyla ,ailesiyle ,dersleriyle ,iç sesiyle ,belki kimimiz için görüntüsüyle ... O BİZDEN BİRİ .Onun için içinizdeki o Betty 'e sahip çıkın .Belki yok etmek istediğiniz Betty ' i ilerde özlemle ararsınız .Biliyorum ,ondan kurtulmaya çalışıyorsunuz .Bu kurtulmaya çalıştığınız görüntünüz ,yalnızlığınız ya da o saçma bulduğunuz hayalleriniz olabilir .Aslında onlarla siz sizdiniz .Onları bırakırken benliğinizi de bırakmayın .Aynaya baktığınızda 3 yaşındaki gülümsemenizle gülümseyin .Bizim ne silikonlu dudaklara ne de popüler olmak için yırtınarak edindiğiniz arkadaşlara ihtiyacımız var .Sizi siz olduğunuz için sevenler vardır elbet,onlara tutunun .Yoksa da unutmayın ben hep varım .Sohbet kutum size daima açık olucak .Kalbinizdeki kırıkların daha fazla batmasına müsaade etmeyin .
Gözyaşlarınızın yastığınıza geçmemesi dileğiyle ,
İyi okurlar :)
Yukarıdaki müzik okurken iyi gidiyor .Dilerseniz onu dinleyerek okuyabilirsiniz .
...
-Arya yine mi ya ?
Annemin sesiyle, gözlerimi yoğun çabalarım sonucu açtım .Annem tam karşımda dikilmiş bana bakıyordu kaşları çatıkça .Masaya gömülmüş kafamı hafifçe kaldırıp yavaşça sırtımı doğrulttum .
-Ahhh belim .
Belim fena halde tutulmuştu .Annem beklediği tepkiyi almış gibi kafasıyla olumsuzca onaylayarak devam etti sıklıkla tekrarladığı sabah konuşmasına .
-Arya neden her sabah seni bu şekilde karşılamalıyım söyler misin ?
-Tamam anne bir daha olmaz .Saat kaç ?
Elim telefonuma uzandı .Blog sayfamın geceden açık kalan mesaj kutusu tam karşımdaydı .
''İyi geceler hayalim.''
Demek ki bu bir rüya değildi .Hafifçe gülümserken gözüm saate ilişti .Gözlerim yuvalarından çıkacak kadar büyürken annem hala konuşuyordu .
-Ders çalışmayı fazla abartıyorsun .Her gece masa başında uyuklayasın diye almadık sana o yatağı .Herkes gibi sağlıklı bir şekilde 7 saat ....
Annemi , sesimi fazlaca yükselterek susturdum .Etrafta kızıldereliler gibi bir o yana bir bu yana çaresizce okul formamı aradım .
-Anne saat 7 .50 ve 8 de ders başlıyor . Ahh delircem ya .Bu lanet alarm niye çalmadı ki ?
Okul çantamı hazırlarken aynı anda giyiniyordum .Annem de koşarak mutfağa gidiyordu .Anlaşılan yine klasik sabahımızı yaşıycaktık .Annem tostları yakıcaktı ve yanmış tostlarımı okula koşarken yiyecektim .
Aynaya bakmamla ufak bir çığlık attım .
-Tipe bak ya .Sanırsın gece boyu elektrik verdiler saçıma .Tek yol topuz .
Annem kapıya yaslanmış , hazır olduğumu görünce büyük bir iç çekmişti .Burnuma gelen kokuyla tostları yaktığını düşünerek onun anlıycağı şekilde onaylamazca kafamı salladım.
-Sadece bir tanesini .Hadi hemen çıkıp koşarak gidersen yetişebilirsin .
Annemin sözleriyle, hışımla sırtıma çantamı alıp odamdan ayrıldım .Bir eksik vardı sanki .Umursamadan annemin verdiği tostu da alıp koşarak merdivenleri indim .Tüm apartmanın rahatsız olması şu an için beni kasmıyordu .Lanet olsun ki 1 dk kalmıştı dersin başlamasına .
Bu bedenle nasıl koşulursa , o şekilde koşmaya başladım acıdan başka bir şey vermeyen okuluma doğru . Evimiz okula yakın olduğu için herhangi bir taşıta gerek yoktu .Ama koşar halim etraftakiler için fazlasıyla garipseniyordu .Arada koşuşuma ara verip tostumdan ısırıyordum .Tam bu esnada karşı yoldan gelen bir grup yaşıtım erkek gülerek beni işaret ediyorlardı .Umursamadan koşarak yoluma devam ettim .Okul kapısına geldiğimde tostu çoktan gömmüştüm mideye .Korkarak saatime baktım .Saat 8 'i 10 geçiyordu . Annem yetişebilirsin mi demişti .Annemin bedenimi düşünmeden söylediği tatmin edici sözlerine göz devirirken okul kapısını çoktan arkamda bırakmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİRKİN BETTY ''düzenliyorum"
ChickLitHey sen ! Saçmasapan saplantılara takılmış , kendini olduğu gibi kabul edemeyen x kişisi . Koridorlardaki ezici bakışlardan rahatsız olan , kendini ancak okuduğu kitaptaki kahramanın mutluluğuyla tatmin eden y kişisi . Ve sen dış görünüşünden dolayı...