Любов от пръв поглед

290 13 6
                                    


Усетих как някой ме буташе:

-Макс, ставай. На училище си. –естествено досадния ми брат. –Спокойно, петък е.

Без да отговоря станах. Оправих се за училище. Можех спокойно да не отида, но какво пък толкова, беше петък, можех да изтърпя един ден. /Аз съм Макс. Момче на 17 години. Живея с двамата си братя- Мартин и Алекс. Майка ни и баща ни, не знайно защо, решиха да ни оставят да живеем сами и заминаха в Калифорния, оставяйки ни в Ню Йорк./

Тръгнах с колата, естествено все още нямах книжка, но на кого му пукаше.

Беше поредния скучен ден в училище. Когато и последния час мина тръгнах по дългия коридор.

-Изненадана съм, че си останал до края на всички часове, Макс –каза ми госпожа Норис, учителката по география. Вдигнах рамене и си продължих по пътя.

Изведнъж тълпа от деца се появи, бягайки срещу мен. Аз продължавах да си ходя най-спокойно. Когато тълпата от първокласници мина точно през мен, усетих някакво тяло залепено за моето. Тълпата беше отминала и погледнах към ''тялото ''. Това беше Мери Стар, от 10 клас. Една от дъщерите на госпожа Скот-учителката ни по английски език. Имаха различни фамилии тъй като баща й и майка й бяха разделени. Мери е главната мажоретка. (Аз съм във футболния отбор.) Има прекрасни зелени очи и дълга кестенява коса. Тя беше много известна в училище, макар че не го знаеше. Тя не е като другите момичета. Има голяма слава в училище, красива е, има хубаво тяло, но никога не се фукаше, като останалите.

-Много се извинявам. Просто децата, и бягаха и... -каза бързо тя.

-Няма проблем. – усмихнах се.

-Чакай, ти не си ли във отбора?

-Да. А ти си мажоретка, нали така?

-Да. Но да не би да си тръгваш? –зачуди се тя.

-Да защо? Проблем ли има?

-Ами.. просто разбрах от другите, че има извънредна тренировка сега заради мача в края на срока, впрочем аз закъснявам.. –каза тя и беше готова да тръгне – Извинявай отново.

-Боже, съвсем забравих.. Треньора ще ме убие..

Аз и Мери бягахме по коридора, като първокласниците преди малко.

Щом пристигнахме всички ни гледаха.

Гледна точка на Мери

Пфф... пак се държах като глупачка.. и как само го разпитвах..

Когато вече бяхме на двора всички ни зяпаха. Аз си отидох при момичетата, а той при футболистите. Най-добрата ми приятелка –Катрин, естествено ме разпитваше през цялата тренировка.

След два часа приключихме. Бях изтощена. Понякога мразех това, че съм главната мажоретка. Някои момичета не участваха във всички съчетания, а аз... ох, не ми се говори дори.. а любопитните погледи на момичетата в съблекалнята ме убиваха..

Казах на Кат, че ще я чакам вън.

Вече бях на паркинга, когато.. се появи Макс.

-Охо футболиста. –изтърсих аз.

-Охо мажоретката- засмя се той.

-Как мина тренировката?-казахме и двамата в един глас.

-Бавно. –и двамата се смеехме.

-Ами.. искаш ли някой път да излезем?-попита ме Макс с онази чаровна усмивка.

-Ъм.. защо не. –усмихнах се също.

Катрин вече беше тук и тръгнахме с колата й. Вече нямах търпение за онзи някой път.

-Е, Мери.. разказвай. Любов от пръв поглед?

Бележка от автора: Здравейте. Това е първата ми история. Малко е тъпо отначало, но нататък ще е интересно. Какво ще се случи с Макс и Мери? Дали ще бъдат заедно или някой ще им попречи? Ще видим по-нататък ♥♥










Because I love youWhere stories live. Discover now