Best friends

116 13 0
                                    

След като с Макс се разделихме тръгнах към Кат.

Пристигнах. Никога не звънях на звънеца, просто си влизах.Да, това беше моя втори дом.

Още беше разхвърляно навсякъде, много ясно.

-Мери, защо закъсня по дяволите? –попита ме Катрин.

-Как така? Тръгнах след като ми се обади.

-Да, но с кой, и откъде. –гледаше ме с присвити очи, мразех когато правеше така.

-Аа Катрин, сега не съм важна аз. Дай ми някакви дрехи, защото ще полудея с тази рокля.

-Охоо, значи не си се прибирала.

-КАТРИН!-започна да ме дразни.-Та, разкажи ми, какво е станало с Чад. -Винаги съм го мразела, а сега- още повече

-Не искам дори да чувам името на този нещастник. Изневери ми, Мери, с онази кучка Сандра, в моята къща.!-говореше ядосано и ми даде някакви дрехи.

-Какво? Кога?

-На партито, докато ти се натискаше с Макс.-усмихна се подло.

-Знаеш ли, по телефона звучеше разтроена, а сега като те гледам си доста весела.

-Мер, не ми пука за Чад, обадих ти се да дойдеш, защото знаех че си била с Макс.

-А ти си най-любопитното същество на света и трябва да знаеш какво е станало.

-Да, е? Как беше?

Вече бях на леглото до Кат.

-Ами.. секс като секс. Но беше нежен, а знаеш как аз..

-Си падаш по грубия секс. –прекъсна ме тя.

-Да.

-Е?

-Какво е?-още ли иска да знае?

-Е не ми казвай, че сте си останали със секса.

-Е не разбира се. Към 15:00 ядохме, той- бекон и пържени яйца, а аз палачинка с шоколад.

-И отново се омаза със шоколада нали?-това момиче ме познаваше толкова добре.

-Ами да.

Телефона на Кат звънна.

-Ало?....Да, мамо, добре съм. ... Ами с Мери гледаме филм. ...КАКВО?.. Да, да.. до после.

-Мери! Ставай веднага. Нашите си идват след час! Трябва да изчистим цялата къща!

-Така, аз поемам горния, а ти долния етаж.-наредих аз.

Не ни беше за първи път. И въпреки това Катрин беше много изнервена.

***

-КАТ? –извиках от горе.

-ДА?- чух гласа й отдолу.

-ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ В БАНЯТА ИМА МЪРТВО МОМИЧЕ?

-КАКВО?

И веднага дотърча горе при мен.

-Шегувам се!

-По дяволите, Мер. В момента не ми е до глупости. Готова ли си тук.- наистина беше доста изнервена.

-Готова съм с целия етаж.

-Супер! И аз съм готова!

В този момент вратата се отвори.

-Стига де, Лиса.. нищо не е станало.

-Все едно не те видях как я зяпаше.

Да.. ревнивата и майка и баща и си дойдоха.

С Кат бяхме в стаята и. Говорихме си за бившите ни. По-скоро нейните бивши.

-А помниш ли Джо.. подари ти за Коледа плюшено прасе. –смеех се аз.

-Еей.. обичах това прасе. А да не забравяме Карл, който ти подари пантофи за рождения ти ден.-Кат също се смееше с цял глас.

-Пантофите бяха ужасни, но поне топлеха много.-отговорих и сериозно.

Кат беше тази, която сменяше гаджетата като носни кърпички. А аз бях тази, която просто спеше с тях. Но сега ми трябваше само един. Макс!

Беше късно и трябваше да се прибирам.

Тръгнах към вкъщи. Не живеех далеч.

Когато се прибрах чух гласа на майка ми:

-МЕРИ СТАР! –каза ми и фамилията, не е на добре. –ПЪРВО АШЛИ СЕ ПРИБИРА МЪРТВО ПИЯНА. А ТИ ДОРИ НЕ СЕ ПРИБИРАШ! КЪДЕ БЕШЕ ЦЯЛ ДЕН!?- викаше ми мама. 

-Мамоо.. спи ми се.. остави ме на мира.! 

Качих се в стаята си. Метнах се на леглото и заспах. 


Because I love youWhere stories live. Discover now